Komunikaty PR

Wielki powrót: Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake ponownie w sprzedaży

2021-06-24  |  16:00
Biuro prasowe

Marka E.Wedel wraz z siecią sklepów Lidl przygotowała dla fanów wedlowskich pianek słodką niespodziankę. Na sklepowe półki powrócił letni, limitowany wariant Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake. Kultowy przysmak w wakacyjnym wydaniu dostępny będzie w sprzedaży do wyczerpania zapasów. 

Portfolio pianek Ptasie Mleczko® w sezonie letnim wzbogacono o limitowany, egzotyczny smak - Mango Shake. Dzięki współpracy E.Wedel oraz Lidl, do sieci sklepów powrócił bestsellerowy letni wariant marki, który swoją premierę miał latem 2019 roku. Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake to kremowo – owocowe połączenie, które tworzy słodką, a jednocześnie orzeźwiającą propozycję. Niebiańsko lekkie pianki z marmurkowym wzorkiem oblane zostały oryginalną wedlowską czekoladą białą. Tę propozycję docenią szczególnie fani egzotycznych, owocowych smaków.  

Letni klimat odzwierciedla także opakowanie Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake. Jego wyjątkowy design przykuwa wzrok i jest spójny ze wszystkimi opakowaniami ze stałej oferty, którym przewodzi wspólny ptasi motyw. Na opakowaniu znajduje się stempel z ikoną mrożenia, który ma zachęcać do alternatywnej, letniej konsumpcji pianek. Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake będzie doskonałe zarówno po zmrożeniu pianek, jak i  jako składnik,  pysznego shake’a, na który prosty przepis można znaleźć wewnątrz opakowania.

Mango shake:

Składniki:

  • 10 pianek Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake
  • 100 g kostek lodu
  • 100 ml jogurtu naturalnego lub mleka

Przygotowanie:

Zmiksuj wszystko w blenderze przez minutę i rozlej do pucharków. Shake’a można także schłodzić lub zamrozić. Gotowe!

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.