Wielki powrót: Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake ponownie w sprzedaży
Marka E.Wedel wraz z siecią sklepów Lidl przygotowała dla fanów wedlowskich pianek słodką niespodziankę. Na sklepowe półki powrócił letni, limitowany wariant Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake. Kultowy przysmak w wakacyjnym wydaniu dostępny będzie w sprzedaży do wyczerpania zapasów.
Portfolio pianek Ptasie Mleczko® w sezonie letnim wzbogacono o limitowany, egzotyczny smak - Mango Shake. Dzięki współpracy E.Wedel oraz Lidl, do sieci sklepów powrócił bestsellerowy letni wariant marki, który swoją premierę miał latem 2019 roku. Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake to kremowo – owocowe połączenie, które tworzy słodką, a jednocześnie orzeźwiającą propozycję. Niebiańsko lekkie pianki z marmurkowym wzorkiem oblane zostały oryginalną wedlowską czekoladą białą. Tę propozycję docenią szczególnie fani egzotycznych, owocowych smaków.
Letni klimat odzwierciedla także opakowanie Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake. Jego wyjątkowy design przykuwa wzrok i jest spójny ze wszystkimi opakowaniami ze stałej oferty, którym przewodzi wspólny ptasi motyw. Na opakowaniu znajduje się stempel z ikoną mrożenia, który ma zachęcać do alternatywnej, letniej konsumpcji pianek. Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake będzie doskonałe zarówno po zmrożeniu pianek, jak i jako składnik, pysznego shake’a, na który prosty przepis można znaleźć wewnątrz opakowania.
Mango shake:
Składniki:
- 10 pianek Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake
- 100 g kostek lodu
- 100 ml jogurtu naturalnego lub mleka
Przygotowanie:
Zmiksuj wszystko w blenderze przez minutę i rozlej do pucharków. Shake’a można także schłodzić lub zamrozić. Gotowe!

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.