Wineo 600 wood XL: podłoga w WIELKOmiejskim stylu
Fundamentem każdej spójnej aranżacji jest odpowiednio dobrana podłoga. Wineo 600 wood XL to panele winylowe dostępne w 12 dekorach o synchronicznej powierzchni oddającej naturalny charakter drewna. Ich wymiary optycznie powiększają przestrzeń, a wzory wpisują się w wiodące trendy światowych metropolii. Dopełnieniem kolekcji są linie wineo 600 wood oraz wineo 600 stone XL o dekorach imitujących kamień.
Wineo 600 wood XL: wymiary spójne z oczekiwaniami
Cechą charakterystyczną paneli wineo 600 wood XL jest ich okazały rozmiar: 1505 × 235 mm w wersji klejonej oraz 1507 x 234 mm w wariancie na click. Nowoczesny design w połączeniu z ich funkcjonalnym użytkowaniem wpisuje je w potrzeby zarówno imponujących metrażowo loftów, jak i mniejszych wnętrz, np. w klimacie boho. Charakter przestrzeni o typowo miejskim charakterze podkreśli podłoga wineo 600 wood XL ViennaLoft, wineo 600 wood XL AmsterdamLoft wpisze się we wnętrza pełne naturalnego światła i bujnej zieleni, a wineo 600 wood XL SydneyLoft przełamie dekorem minimalistyczny odbiór, nadając całości atmosferę spokoju i relaksu.
Wineo 600: jedna kolekcja, trzy linie, multum korzyści
Łącznie kolekcja wineo 600 obejmuje 3 linie: wineo 600 wood XL, wineo 600 wood oraz wineo 600 stone XL, oferując rozwiązania o 18 dekorach w stylistyce drewna i 6 imitujących kamień, do klejenia oraz montażu na click, również na ogrzewaniu podłogowym. Dzięki warstwie użytkowej o grubości 0,4 mm rozwiązania wineo 600 nadają się zarówno do prywatnych mieszkań oraz domów, jaki i do pomieszczeń użyteczności publicznej o średniej intensywności użytkowania. Powierzchnia podłogi jest przyjemnie ciepła dla stóp i przyjazna dla stawów.
Każda z podłóg wineo 600 do pomieszczeń mieszkalnych jest objęta gwarancją na okres 20 lat, zgodnie z warunkami Windmöller GmbH, a jakość produktów potwierdzają certyfikaty: PEFC, TÜV i Conformité Européenne.
Wineo 600 w wersji Rigid: ekspresowa renowacja
Unikalny wygląd i doskonałe parametry techniczne to nie wszystko. Kolekcję wineo 600 cechuje także prostota montażu. To podłogi winylowe do klejenia oraz montowane na click w wersji Rigid, co pozwala na szybką metamorfozę wnętrza.
Możliwość układania podłogi bez konieczności demontażu poprzedniej powierzchni, kucia płytek, zrywania desek czy zdejmowania wykładziny przekłada się na skrócenie czasu inwestycji i zachowanie większej czystości prac. To optymalne rozwiązanie przy samodzielnej renowacji wnętrz mieszkalnych w kamienicy, domu jednorodzinnym czy bloku. Wytrzymałość i wysoka odporność na chłonięcie wilgoci sprawiają, że podłoga w wersji Rigid może być montowana we wszystkich pomieszczeniach – od holu, przez salon, pokój dzieci, sypialnię, gabinet, aż po kuchnię, pralnię i łazienkę.
Komfort w wielkim stylu
Przyjemna w użytkowaniu podłoga to cicha podłoga. Właściwości dźwiękochłonne podłóg z kolekcji wineo 600 pozwalają na redukcję odgłosu kroków, ale ich parametry akustyczne można dodatkowo wzmocnić stosując odpowiednie maty wyciszające. Do podłóg winylowych w wersji na click Rigid dedykowana jest bezwonna i ekologiczna mata poliuretanowa pod panele silentRIGID wineo o grubości 1,2 mm. W wersji klejonej dobrze sprawdzą się samoprzylepne maty podkładowe: singleGLUE wineo oraz doubleGLUE wineo.
……………………………………………………………………………………………………………………………………
SKRÓCONY OPIS KOLEKCJI Wineo 600 wood XL
Winylowe panele podłogowe o synchronicznej powierzchni oddającej naturalny charakter drewna i o okazałych wymiarach: 1505 × 235 mm w wersji klejonej oraz 1507 x 234 mm w wariancie na click. Ciche, ciepłe, przyjazne dla stawów i produkowane z poszanowaniem środowiska. Dostępne w 12 dekorach. Pozwalają na montaż również na ogrzewaniu podłogowym oraz bez konieczności usuwania poprzedniej powierzchni.
Przykładowy cennik:
wineo 600 wood XL ViennaLoft – 174,90 zł brutto/m²-wersja na click
wineo 600 wood XL SydneyLoft – 120,90 zł brutto/m²-wersja klejowa
wineo 600 wood XL AmsterdamLoft – 174,90 zł brutto/m²- wersja na click

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.