Wiosenne inspiracje na Twój balkon i taras – gresy od Cersanit
Nadejście wiosny zachęca nas do spędzania czasu na zewnątrz. Aby zrelaksować się w akompaniamencie promieni słońca i świeżego powietrza nie musimy jednak ruszać się z domu – wystarczy atrakcyjnie urządzony balkon lub taras. Wygodny fotel, szklanka schłodzonego napoju oraz piękne gresy z kolekcji podłogowych Cersanit – tak prezentuje się przepis na kilka chwil wytchnienia.
Wiosenna sjesta
Po długim okresie mrozów czas spędzony na świeżym powietrzu niezwykle cieszy. Niestety z powodu obecnej sytuacji o wiele ciężej jest nam o wyjazd. Warto więc zadbać o przestrzeń, z której będziemy mogli korzystać bez ograniczeń, niezależnie od obostrzeń. Postawmy na ciekawą aranżację swojego tarasu lub balkonu! Przy odrobinie pracy mogą się one stać idealnym miejscem do wypoczynku po ciężkim dniu pracy lub oazą do rozmów i zabaw ze znajomymi czy rodziną. Podczas tworzenia takiej przestrzeni niezwykle ważne jest pamiętanie o doborze odpowiednich materiałów – warunki atmosferyczne mają często niszczycielski wpływ na nieprzystosowane do polskiej pogody meble oraz ceramikę. Gresy podłogowe marki Cersanit to rozwiązanie, które gwarantuje nie tylko trwałość, ale również piękny i nietuzinkowy design, który będzie cieszył oczy przez długie lata.
Natura na wyciągnięcie ręki
Wiosna to idealny moment by odświeżyć nasz balkon czy taras. Wzory inspirowane naturą przechodzą obecnie swój renesans, a ich uniwersalny charakter sprawi, że na pewno dostosują się do stylu twoich czterech ścian. Wśród dostępnych kolekcji odnajdziemy stonowane gresy SOMERWOOD, czyli luksus płynący od matki natury. To propozycja, która w miejscach wypoczynku pokaże gościom pełnię swoich możliwości. Te idealnie odwzorowujące piękno naturalnego drewna gresy momentalnie przeniosą nas w sferę relaksu, zachwycając swoim ponadczasowym urokiem dostępnym w dwóch wersjach kolorystycznych – stonowanej beżowej oraz brązowej. Klienci docenią też ich niezłomność i wytrzymałość oraz odporność na upływ czasu i intensywne użytkowanie. To jednak nie wszystko co czeka na miłośników drzewnych motywów – kolekcja I LOVE WOOD imponuje różnorodnością oferowanych opcji. Propozycja ta stawia na to co piękne i wyjątkowe w drewnie i łączy to z trwałością i odpornością płytek gresowych. Każda płytka posiada swoją niepowtarzalną grafikę, odwzorowującą słoje różnych rodzajów drewna, co sprawia, że ułożone obok siebie na podłodze dają naturalny efekt drewnianych desek. Znajdziemy w niej różnorodne rozwiązania - od czarujących stonowanymi barwami gresów FINWOOD I SANDWOOD, po charakterne VINTAGEWOOD wpisujące się perfekcyjnie w styl rustykalny. Możemy wybierać spośród odcieni beżu, brązu, szarości, a także bardzo popularnego bielonego drewna, tak aby nasz balkon czy taras były jedyne w swoim rodzaju i wpisały się w nasz wymarzony projekt. Nic nie urzeka tak, jak klasyka.
Nowy wymiar elegancji
Obok drewna, niezwykle popularnym motywem dla balkonów i tarasów jest kamień. Dodaje on przestrzeni elegancji, która sprawdzi się zarówno w stylu klasycznym, jak i we współczesnych aranżacjach. Dodatkowo kwadratowy format 42x42 gwarantuje niezwykłą szczegółowość grafik oraz łatwość montażu. Strukturalny gres z kolekcji ORION od Cersanit idealnie odwzorowuje teksturę szarego granitu, który przykuwa wzrok swoją unikatową formą, a dodatkowej nuty świeżości doda geometryczny motyw zaklęty w tej nieszablonowej płytce. Miłośnicy stonowanych kolorystyk będą natomiast zachwyceni kolekcją COLIN – subtelne odcienie szarości są tutaj wspierane przez urokliwą grafikę inspirowaną fakturą betonu. Ta opcja będzie podkreślać nowoczesną aranżację i sprawiać, że każdy moment spędzony na tarasie lub balkonie będzie wyjątkowy. Kolekcja FEBE to z kolei wszechstronna estetyka w czterech wariacjach kolorystycznych - beżowej, jasnoszarej, ciemnoszarej oraz grafitowej. W jej skład wchodzą płytki w formacie 42x42 cm, a ich matowa powierzchnia idealnie podkreśla delikatną fakturę z przebarwieniami. Dodatkowo, wyróżnia je mrozoodporność, dlatego idealnie sprawdzą się na powierzchniach zewnętrznych, takich jak taras, weranda czy patio. Już tylko od Ciebie zależy, która z propozycji najlepiej odda Twój niepowtarzalny charakter! Kamień i delikatność mogą iść w parze. Najlepszym tego przykładem jest kolekcja GREYSTONE oparta na motywie kamienia i odpowiadająca na najnowsze trendy. W tej propozycji łagodna barwa i delikatna struktura kamienia pozwala na jego szerokie zastosowanie. Płytka dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych – jaśniejszej i ciemniejszej, ale niezależnie od wyboru efekt będzie oszołamiający!

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.