Wiosenne inspiracje na Twój balkon i taras – gresy od Cersanit
Nadejście wiosny zachęca nas do spędzania czasu na zewnątrz. Aby zrelaksować się w akompaniamencie promieni słońca i świeżego powietrza nie musimy jednak ruszać się z domu – wystarczy atrakcyjnie urządzony balkon lub taras. Wygodny fotel, szklanka schłodzonego napoju oraz piękne gresy z kolekcji podłogowych Cersanit – tak prezentuje się przepis na kilka chwil wytchnienia.
Wiosenna sjesta
Po długim okresie mrozów czas spędzony na świeżym powietrzu niezwykle cieszy. Niestety z powodu obecnej sytuacji o wiele ciężej jest nam o wyjazd. Warto więc zadbać o przestrzeń, z której będziemy mogli korzystać bez ograniczeń, niezależnie od obostrzeń. Postawmy na ciekawą aranżację swojego tarasu lub balkonu! Przy odrobinie pracy mogą się one stać idealnym miejscem do wypoczynku po ciężkim dniu pracy lub oazą do rozmów i zabaw ze znajomymi czy rodziną. Podczas tworzenia takiej przestrzeni niezwykle ważne jest pamiętanie o doborze odpowiednich materiałów – warunki atmosferyczne mają często niszczycielski wpływ na nieprzystosowane do polskiej pogody meble oraz ceramikę. Gresy podłogowe marki Cersanit to rozwiązanie, które gwarantuje nie tylko trwałość, ale również piękny i nietuzinkowy design, który będzie cieszył oczy przez długie lata.
Natura na wyciągnięcie ręki
Wiosna to idealny moment by odświeżyć nasz balkon czy taras. Wzory inspirowane naturą przechodzą obecnie swój renesans, a ich uniwersalny charakter sprawi, że na pewno dostosują się do stylu twoich czterech ścian. Wśród dostępnych kolekcji odnajdziemy stonowane gresy SOMERWOOD, czyli luksus płynący od matki natury. To propozycja, która w miejscach wypoczynku pokaże gościom pełnię swoich możliwości. Te idealnie odwzorowujące piękno naturalnego drewna gresy momentalnie przeniosą nas w sferę relaksu, zachwycając swoim ponadczasowym urokiem dostępnym w dwóch wersjach kolorystycznych – stonowanej beżowej oraz brązowej. Klienci docenią też ich niezłomność i wytrzymałość oraz odporność na upływ czasu i intensywne użytkowanie. To jednak nie wszystko co czeka na miłośników drzewnych motywów – kolekcja I LOVE WOOD imponuje różnorodnością oferowanych opcji. Propozycja ta stawia na to co piękne i wyjątkowe w drewnie i łączy to z trwałością i odpornością płytek gresowych. Każda płytka posiada swoją niepowtarzalną grafikę, odwzorowującą słoje różnych rodzajów drewna, co sprawia, że ułożone obok siebie na podłodze dają naturalny efekt drewnianych desek. Znajdziemy w niej różnorodne rozwiązania - od czarujących stonowanymi barwami gresów FINWOOD I SANDWOOD, po charakterne VINTAGEWOOD wpisujące się perfekcyjnie w styl rustykalny. Możemy wybierać spośród odcieni beżu, brązu, szarości, a także bardzo popularnego bielonego drewna, tak aby nasz balkon czy taras były jedyne w swoim rodzaju i wpisały się w nasz wymarzony projekt. Nic nie urzeka tak, jak klasyka.
Nowy wymiar elegancji
Obok drewna, niezwykle popularnym motywem dla balkonów i tarasów jest kamień. Dodaje on przestrzeni elegancji, która sprawdzi się zarówno w stylu klasycznym, jak i we współczesnych aranżacjach. Dodatkowo kwadratowy format 42x42 gwarantuje niezwykłą szczegółowość grafik oraz łatwość montażu. Strukturalny gres z kolekcji ORION od Cersanit idealnie odwzorowuje teksturę szarego granitu, który przykuwa wzrok swoją unikatową formą, a dodatkowej nuty świeżości doda geometryczny motyw zaklęty w tej nieszablonowej płytce. Miłośnicy stonowanych kolorystyk będą natomiast zachwyceni kolekcją COLIN – subtelne odcienie szarości są tutaj wspierane przez urokliwą grafikę inspirowaną fakturą betonu. Ta opcja będzie podkreślać nowoczesną aranżację i sprawiać, że każdy moment spędzony na tarasie lub balkonie będzie wyjątkowy. Kolekcja FEBE to z kolei wszechstronna estetyka w czterech wariacjach kolorystycznych - beżowej, jasnoszarej, ciemnoszarej oraz grafitowej. W jej skład wchodzą płytki w formacie 42x42 cm, a ich matowa powierzchnia idealnie podkreśla delikatną fakturę z przebarwieniami. Dodatkowo, wyróżnia je mrozoodporność, dlatego idealnie sprawdzą się na powierzchniach zewnętrznych, takich jak taras, weranda czy patio. Już tylko od Ciebie zależy, która z propozycji najlepiej odda Twój niepowtarzalny charakter! Kamień i delikatność mogą iść w parze. Najlepszym tego przykładem jest kolekcja GREYSTONE oparta na motywie kamienia i odpowiadająca na najnowsze trendy. W tej propozycji łagodna barwa i delikatna struktura kamienia pozwala na jego szerokie zastosowanie. Płytka dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych – jaśniejszej i ciemniejszej, ale niezależnie od wyboru efekt będzie oszołamiający!

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.