Komunikaty PR

Wiosenne promocje w SANPLAST SA!

2022-04-07  |  13:00
Biuro prasowe

Rozpoczynająca się wiosna, dłuższe i cieplejsze dni budzą w nas chęć wprowadzenia zmian w naszym życiu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom SANPLAST SA przygotował specjalną ofertę promocyjną na wanny z hydromasażem i wyjątkowe brodziki, które staną się Państwa inspiracją.

Wiosenne zmiany warto rozpocząć od łazienki. Jest to wyjątkowe miejsce w domu, w którym spędzamy coraz więcej czasu. Warto zatem zadbać o sprzyjającą aurę i wystrój w pomieszczeniu, w którym relaksujemy się po ciężkich dniach. Właśnie dlatego w wiosennej promocji SANPLAST znajdują się brodziki z serii Open Mineral, a także wanny z hydromasażem:

- wanny asymetryczne serii Comfort z systemem wodnym HW-E-P lub mieszanym HM-E-P

- wanny prostokątne serii Modesta z systemem wodnym HW-E-P lub mieszanym HM-E-P

- wanny serii Free Line z systemem mieszanym MXFR

Kąpiel w takich warunkach jest świetnym sposobem na relaks i odpowiednie wprowadzenie w wiosenny nastrój.

Wiosenna promocja SANPLAST obejmuje także brodziki z serii Open Mineral. Można wybierać spośród 15 najbardziej popularnych wymiarów, które dostępne są w wersji kwadratowej oraz prostokątnej. Wszystkie z nich sprzedawane są w komplecie z syfonem i pokrywką.

Brodziki serii Open Mineral wpisują się idealnie w aktualne trendy wzornicze i są uniwersalne, gdyż pasują do każdego rodzaju łazienek. Wykonane są z odlewu mineralnego, który posiada gładką i pozbawioną porów fakturę. Brodzik o głębokości zaledwie 1,5 cm z płaskim i gładkim dnem jest bardzo łatwy do montażu zarówno w posadzce, jak i w przypadku wpuszczenia w posadzkę, dzięki czemu można stworzyć tzw. bezbarierowe wejście do kabiny prysznicowej.

Inspiruj się wyjątkowymi ofertami od SANPLAST SA. Wybieraj spośród wyjątkowych produktów. Więcej informacji na: www.sanplast.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wszystkie kolory jesieni Biuro prasowe
2024-10-07 | 12:00

Wszystkie kolory jesieni

Jesień mieni się kolorami. Liście drzew malowniczo zmieniają barwy, przechodząc z zieleni w żółte i pomarańczowe tonacje, czerwienie czy wreszcie brązy i ścielą się pod nogami
Dom Smaki jesieni w kuchni. Wypróbuj Suszone pomidory z pestkami dyni w oleju z zioł
2024-10-07 | 11:00

Smaki jesieni w kuchni. Wypróbuj Suszone pomidory z pestkami dyni w oleju z zioł

Jesienią, gdy za oknem robi się chłodniej, warto sięgnąć po produkty, które pozwolą przygotować pyszne, rozgrzewające dania. Suszone pomidory z pestkami dyni w oleju z ziołami to
Dom Kamień naturalny w architekturze wczesnej jesieni. Poznaj najnowsze inspiracje
2024-10-07 | 10:00

Kamień naturalny w architekturze wczesnej jesieni. Poznaj najnowsze inspiracje

Jesień to czas, gdy natura maluje krajobrazy w ciepłe, złociste barwy, a dni stają się chłodniejsze, zachęcając do spędzania czasu w przytulnych wnętrzach. To idealny moment, aby

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.