Komunikaty PR

Wiosenny jarmark „Żuławskie Smaki" w CH Osowa

2020-03-04  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a więc w marcu lokalni rzemieślnicy zapraszają na wiosenny jarmark Żuławskie Smaki w CH Osowa. Na jarmarku zaprezentują wyśmienite produkty domowej roboty z najlepszych składników pochodzących z Żuław. Najbliższy jarmark już w piątek i sobotę, 6 i 7 marca.

Tradycyjnie, jak co miesiąc, CH Osowa zaprasza na kolejny apetyczny jarmark Żuławskie Smaki, który odbędzie się w najbliższy piątek i sobotę, 5 i 6 marca z nutą zbliżającej się wiosny. Na wszystkich klientów czekają m.in. znakomite żuławskie miody, domowe wędzonki, wyroby z dziczyzny czy przetwory warzywne. Wszystkie produkty można skosztować na stoiskach wystawców, którzy chętnie opowiadają o procesie produkcji ich wyrobów i pochodzeniu ekologicznych towarów, które wyszły spod ich ręki.

Do Centrum przyjadą rolnicy z okolicznych wsi i drobni producenci zrzeszeni w inicjatywie Żuławskie Smaki wraz ze swoimi przetworami i produktami. Oferują oni produkty bez konserwantów, utrwalaczy i barwników, co w obecnych czasach jest coraz rzadziej spotykane. Mieszkańcy Żuław i Trójmiasta mają wyjątkową okazję nabyć takie produkty prosto od ich wytwórców.

Lista wystawców marcowej edycji "Żuławskich Smaków" w Centrum Handlowym Osowa:

  • Żuławska Zagroda - kiszonki i przetwory warzywne
  • Specjały z Borów - naturalne wyroby mięsne i wędzonki
  • Pierogi Halinki - domowe pierogi i dania kuchni tradycyjnej
  • Domowe (przy)smaki - domowe zupy
  • Żuławska Pasieka Wędrowna - naturalne miody z Żuław

Jarmark "Żuławskie Smaki" odbywa się cyklicznie w każdy pierwszy piątek i sobotę miesiąca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.