Komunikaty PR

Wiosenny jarmark „Żuławskie Smaki" w CH Osowa

2020-03-04  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a więc w marcu lokalni rzemieślnicy zapraszają na wiosenny jarmark Żuławskie Smaki w CH Osowa. Na jarmarku zaprezentują wyśmienite produkty domowej roboty z najlepszych składników pochodzących z Żuław. Najbliższy jarmark już w piątek i sobotę, 6 i 7 marca.

Tradycyjnie, jak co miesiąc, CH Osowa zaprasza na kolejny apetyczny jarmark Żuławskie Smaki, który odbędzie się w najbliższy piątek i sobotę, 5 i 6 marca z nutą zbliżającej się wiosny. Na wszystkich klientów czekają m.in. znakomite żuławskie miody, domowe wędzonki, wyroby z dziczyzny czy przetwory warzywne. Wszystkie produkty można skosztować na stoiskach wystawców, którzy chętnie opowiadają o procesie produkcji ich wyrobów i pochodzeniu ekologicznych towarów, które wyszły spod ich ręki.

Do Centrum przyjadą rolnicy z okolicznych wsi i drobni producenci zrzeszeni w inicjatywie Żuławskie Smaki wraz ze swoimi przetworami i produktami. Oferują oni produkty bez konserwantów, utrwalaczy i barwników, co w obecnych czasach jest coraz rzadziej spotykane. Mieszkańcy Żuław i Trójmiasta mają wyjątkową okazję nabyć takie produkty prosto od ich wytwórców.

Lista wystawców marcowej edycji "Żuławskich Smaków" w Centrum Handlowym Osowa:

  • Żuławska Zagroda - kiszonki i przetwory warzywne
  • Specjały z Borów - naturalne wyroby mięsne i wędzonki
  • Pierogi Halinki - domowe pierogi i dania kuchni tradycyjnej
  • Domowe (przy)smaki - domowe zupy
  • Żuławska Pasieka Wędrowna - naturalne miody z Żuław

Jarmark "Żuławskie Smaki" odbywa się cyklicznie w każdy pierwszy piątek i sobotę miesiąca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.