Wirtualny showroom wineo – poznaj świat podłóg bez wychodzenia z domu
Fly pr
Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
anna.szeflinska|flypr.pl| |anna.szeflinska|flypr.pl
784 428 106
budflypr.newslink.pl/, flypr.newslink.pl/
Pandemia koronawirusa i wprowadzone w związku z nią obostrzenia sprawiły, że od ponad roku nasze życie niemal w całości toczy się w czterech ścianach własnych domów. Codziennością stał się home office, nauka zdalna i zakupy online, ponieważ względy bezpieczeństwa przez długi czas nie pozwalały na spotkania w większym gronie czy odwiedzanie sklepów, marketów i galerii handlowych. Odwoływane były także wszelkie wystawy i targi wyposażenia wnętrz, gdzie można było bezpośrednio zapoznać się z najlepszej klasy produktami i nowościami w branży wykończeniowej. Wirtualny showroom wineo powstał specjalnie z myślą o projektantach, sprzedawcach i prywatnych inwestorach, którzy szukają wiedzy i inspiracji wnętrzarskich. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii i przyjaznego, intuicyjnego interfejsu każda zainteresowana osoba może prosto, wygodnie i bez wychodzenia z domu, poznać aktualne nowości z oferty marki wineo, obejrzeć filmy na temat podłóg, ich właściwości i montażu, a także przeczytać wiele inspirujących wskazówek projektowych.
Spacer indywidualny lub podróż z przewodnikiem
Interaktywna przestrzeń showroomu wineo zaprojektowana została na bazie modelu tradycyjnego salonu pokazowego, stąd też podzielono ją na kilka sekcji tematycznych. Wśród nich znalazła się między innymi sala szkoleniowa z materiałami video, wystawa nowych produktów i hol, w którym można zapoznać się z właściwościami podłóg wineo. Ponadto wydzielone zostały także specjalne strefy dla architektów i sprzedawców. Każdy gość może swobodnie „spacerować” po showroomie, odwiedzając interesujące go sekcje według indywidualnych preferencji lub też skorzystać z opcji wirtualnego przewodnika. Jak jednak dostać się do środka? Wirtualny showroom wineo odwiedzić można poprzez przeglądarkę internetową dowolnego komputera, tabletu czy smartfona. Nie trzeba w tym celu instalować żadnego programu – wystarczy odwiedzić stronę internetową www.wineo-polska.pl i znaleźć sekcję „Wirtualny salon wystawowy” lub wejść bezpośrednio na https://showroom.wineo.de/.
Wszystkie materiały, w tym filmy i katalogi, dostępne są w dwóch wersjach językowych: angielskiej i niemieckiej.
Wirtualny showroom to jeden ze sposobów marki wineo na dotarcie do swoich klientów w czasie pandemii i zaprezentowanie im swoich nowości. W najbliższym czasie producent planuje również projekt „Roadshow Caravan”, czyli podróż przez Europę z wyjątkową przyczepą, w której będzie można na żywo obejrzeć produkty wineo i w bezpiecznych warunkach porozmawiać z przedstawicielami marki. Wyprawa zaplanowana jest w okresie od maja do października 2021.
Dodatkowe informacje o produktach marki wineo dostępne są na stronie internetowej: https://www.wineo-polska.pl/
Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.