Wnętrza, które pokochał Instagram
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Zastanawiając się nad zmianą wnętrz, coraz chętniej szukamy pomysłów na Instagramie. To miejsce, w którym mamy możliwość natychmiastowego zanurzenia się w tysiącach inspiracji, których przybywa z każdą kolejną sekundą. Jak odnaleźć się w gąszczu trendów? Jakie przestrzenie cieszą się największą popularnością?
Profil na Instagramie to wizytówka pracowni architektonicznych, pozwalająca dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zaprezentować projekty zarówno na etapie koncepcyjnym, jak i ich finalne wersje.
Jakie wnętrza najbardziej lubią Polacy? Zapytaliśmy o to architekt Annę Koszelę, która od 18 lat prowadzi Autorską Pracownię Architektury Wnętrz. Jej instagramowy profil cieszy się dużym zainteresowaniem i zrzesza ponad 12-tysięczną społeczność fanów.
Minimalizm jest passe!
Surowe, skandynawskie wnętrza powoli ustępują miejsca nasyconym przestrzeniom, tętniącym wzorami, barwami. Chętnie otaczamy się sztuką - grafiki, plakaty i fotografie coraz częściej zdobią ściany naszych mieszkań.
-Cieszy mnie to, że bardziej świadomie wybieramy detale i design, którym się otaczamy. Na moim profilu często dostaję zapytania o konkretne meble czy inne elementy wyposażenia. Najbardziej podoba się włoska klasyka, którą sama bardzo cenię. Nie projektuję z myślą o konkretnych trendach, nie myślę o tym, czy spodobają się moim obserwującym, a jednak zwykle odbiór jest pozytywny, co jest bardzo motywujące - wyjaśnia Anna Koszela.
Moda przemija, styl pozostaje…
… te słowa Coco Chanel są jak najbardziej aktualne - nie tylko w świecie mody, ale również wnętrz. Jaki jest klucz do przetrwania próby czasu według Anny Koszeli?
- Popularność moich projektów sprzed lat to dowód na to, że klasyczne wzornictwo wysokiej jakości wraz z upływem czasu nabiera patyny, wręcz zyskuje na wartości. Warto więc inwestować w ikony designu, bo dodają wnętrzom szlachetności i są ozdobą na lata. Poza tym, uważam, że wnętrze powinno przede wszystkim być prawdziwe, odzwierciedlać upodobania właścicieli, jego styl życia, ale także być wpisane w kontekst architektoniczny i historyczny miejsca, w którym się znajduje. Wchodzić w dialog z otoczeniem. Wtedy, niezależnie od upływu czasu, będzie przykuwać uwagę - zauważa architekta.
Więcej na: http://annakoszela.pl
Instagram: https://www.instagram.com/anna_koszela/
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=296857373657980

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.