Wnętrza w modnych kolorach na jesienno-zimowy sezon
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Wyraziste kolory na jesienno-zimowy sezon to paleta, która pozwala wykreować urzekające głębią i niebanalnym stylem aranżacje. Skąpane w nasyconych tonach wnętrza ujmują wyrazistością i szlachetnością barw, zapewniając nieprzeciętny i odważny aranżacyjny efekt. Za sprawą soczystego odcienia M316 Tomato przeciętne pomieszczenie, któremu na pierwszy rzut oka brakowało charakteru, zmieni się w stylową i widowiskową przestrzeń. Zielone rośliny przepięknie dopełnią aranż, podbijając jej świeżość i energię.
Silnie utożsamiane z jesienią dyniowe tonacje w tym sezonie świetnie odnajdą się w wystroju wnętrz. Ciepły pomarańczowo-brązowy Burnt Orange z palety Beckers wprowadzi poczucie harmonii i przytulności do sypialni, uwodząc wyważoną ekspresją i elegancją. Łagodną przeciwwagą dla zdecydowanego koloru będą elementy w pełnych łagodności jasnych tonacjach. Kremowe czy szare tkaniny, a także meble i dekoracje w odcieniach ecru uspokoją wystrój, dodając wnętrzu subtelności i lekkości.
Intensywność jesienno-zimowych odcieni wymaga odwagi, by wprowadzić je do wystroju, szczególnie na dużych powierzchniach. Kompromis stanowi wykorzystanie ich w pojedynczych elementach wyposażenia czy w detalach. Prosta w formie szafka pomalowana emalią Tikkurila Everal Aqua na głęboki, wyrafinowany odcień M425 Beetroot nabierze oryginalności, zapewniając intrygujący kolorystyczny akcent w pomieszczeniu. Naturalny beżowo-szary ton na ścianach zapewni przyjemne tło, na pierwszy plan wysuwając niebanalny odcień mebla.
Optymalnym rozwiązaniem jest też zastosowanie wyrazistych, będących w trendzie na jesień i zimę tonów na pojedynczych ścianach. Pomalowanie jednej z nich soczystą zielenią, np. Zielony Butelkowy od Dekoral, podczas gdy resztę ścian pokrywa klasyczny beż, bezbłędnie ożywia wnętrze i nadaje mu wyjątkowy styl. Naturalnym uzupełnieniem wdzięcznego wystroju są plecionki, drewno i rośliny, które sprawiają, że wnętrze emanuje spokojem i niewymuszonym urokiem.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.