Wnętrze podane na słodko. Cukiernia BŁOGO projektu Biuro Kreacja
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wśród gwaru i chaosu największej galerii handlowej w Gdyni, kryje się azyl dla zmęczonych zakupami i hałasem klientów. Cukiernia BŁOGO to nowy koncept pozwalający nie tylko na odpoczynek. To miejsce w którym podniebienie cieszą wyjątkowe smaki, a oczy napawają się pięknym otoczeniem. Za projekt tej wysmakowanej przestrzeni inspirowanej cukierniczymi składnikami odpowiada pracownia projektowa Biuro Kreacja z Dorotą Terlecką na czele.
Błogie słodkości
Ciasta produkowane pod marką Błogo są znane i cenione w Trójmieście już od dawna. Otwarcie pierwszego sklepu to dla inwestora duże wydarzenie, nic dziwnego więc, że projekt tego niezwykłego miejsca został powierzony pracowni Biuro Kreacja.
"Zanim rozpoczęliśmy projekt, odbyliśmy kilka wizyt w galerii, żeby poczuć atmosferę tego miejsca. Wszystkie sklepy wręcz krzyczą kolorami, a monitory świecą reklamami. Postanowiliśmy że cukiernia BŁOGO ma być oddechem świeżego powietrza - spokojem w tym całym zakupowym szaleństwie. Naszym celem było stworzenie miejsca, które wyróżnia się oferując coś innego niż sąsiadujące sklepy - takiego w którym można odpocząć i zrelaksować się w spokojnym otoczeniu. Inwestorzy zdecydowali się na otwarcie pierwszego lokalu pod tą marką, więc mieliśmy pełną dowolność stylistyczną". - opowiada projektanta Dorota Terlecka, właścicielka pracowni Biuro Kreacja
Wysmakowane inspiracje
W cukierni dominują barwy zgaszonego różu, przełamane ciepłym brązem. To połączenie kolorów jest eleganckie a jednocześnie stonowane, tworząc atmosferę spokoju i relaksu, której pragnie każdy przemęczony klient galerii handlowej. Na ścianach i ladzie znalazły się płytki, które przywołują na myśl słodki smak i zapach czekolady - coś, co kojarzy się z przyjemnością i komfortem. Matowe powierzchnie zostały przełamane błyszczącymi elementami, które przypominają lukier na świeżo upieczonych ciastach. Te subtelne nawiązania są prawdziwą ucztą dla zmysłów oraz dodają głębi i charakteru przestrzeni.
Polski design w smakowitym otoczeniu
Meble, które doskonale dopełniają resztę wnętrza pochodzą od polskich marek w tym od MOTIV HOME.
"Bardzo cenimy sobie polski design, który charakteryzuje się wysoką jakością wykonania, kreatywnością i unikalnym stylem. Chcieliśmy żeby nasz projekt mógł odzwierciedlać te wartości, dlatego zdecydowaliśmy się właśnie na korzystanie z rodzimych mebli". - tłumaczy Dorota Terlecka
Polski design wraz z wyśmienitymi połączeniami kolorystycznymi i cukierniczymi inspiracjami stworzyły wyjątkową przestrzeń, która oferuje miejsce wypoczynku i chwilowej ucieczki od rzeczywistości oraz niesamowite doznania smakowe i wizualne. To wnętrze, w którym każdy choć na chwilę będzie się mógł poczuć BŁOGO.
Projekt wnętrza: Dorota Terlecka, Dominika Janowska
Projekt logotypu: Ania Witkowska
Zdjęcia: Alka Murat

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.