Wojciech Chuchała wraca do gry i dołącza do #MioTeam
Od kwietnia br. marka Mio nawiązała partnerstwo z kierowcą rajdowym Wojciechem Chuchałą. Wraz z nowym sezonem rajdowym największy producent wideorejestratorów w Europie, marka Mio, dołączyła do partnerów wspierających Wojciecha Chuchałę, w trakcie najważniejszego cyklu zmagań motorowych jakim są Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski. Wojciech dołącza do #MioTeam, a na jego aucie pojawi się branding marki podczas 49. Rajdu Świdnickiego-Krause (23-25 kwietnia 2021 r.).
- Pragniemy, aby marka Mio kojarzyła się nie tylko z wysoką jakością urządzeń oraz innowacyjnym rozwiązaniami, ale również z profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale przede wszystkim pasjonatami. Naszą markę wspierają Adam Klimek, Aleksander Ostry Ostrowski, a teraz do #MioTeam dołączył Wojciech Chuchała. Bez wątpienia Wojtek Chuchała to jeden z najbardziej utalentowanych polskich kierowców rajdowych. Potwierdzają to dotychczasowe sukcesy, m.in. zdobyty w 2014 roku tytuł Rajdowego Samochodowego Mistrza Polski czy osiągnięty w 2016 roku tytuł mistrza Europy ERC2 - podkreśla Łukasz Tetkowski, Marketing & Communication Head - CEE, DACH, Turkey Mitac International.
Wojtek Chuchala to urodzony w Bielsku Białej, 32- letni kierowca rajdowy, który swoje pierwsze sukcesy osiągnął już w wieku 21 wygrywając Rajdowy Puchar Polski. Od początku swojej sportowej kariery dążył, by osiągać jak najlepsze wyniki.
- Krótka przerwa od startów pozwoliła mi nabrać nowego wiatru w żagle i już nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł ponownie rozpocząć zmagania na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Kompletując swój Team zawsze staram się wybierać najlepszych, dlatego niezwykle cieszy mnie współpraca z Mio. Nie ukrywam, że w prywatnym aucie to właśnie sprzęt tej marki jest dla mnie wsparciem zamiast Sebastiana. – podkreśla Wojciech Chuchała.

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.