Wojciech Chuchała wraca do gry i dołącza do #MioTeam
Od kwietnia br. marka Mio nawiązała partnerstwo z kierowcą rajdowym Wojciechem Chuchałą. Wraz z nowym sezonem rajdowym największy producent wideorejestratorów w Europie, marka Mio, dołączyła do partnerów wspierających Wojciecha Chuchałę, w trakcie najważniejszego cyklu zmagań motorowych jakim są Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski. Wojciech dołącza do #MioTeam, a na jego aucie pojawi się branding marki podczas 49. Rajdu Świdnickiego-Krause (23-25 kwietnia 2021 r.).
- Pragniemy, aby marka Mio kojarzyła się nie tylko z wysoką jakością urządzeń oraz innowacyjnym rozwiązaniami, ale również z profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale przede wszystkim pasjonatami. Naszą markę wspierają Adam Klimek, Aleksander Ostry Ostrowski, a teraz do #MioTeam dołączył Wojciech Chuchała. Bez wątpienia Wojtek Chuchała to jeden z najbardziej utalentowanych polskich kierowców rajdowych. Potwierdzają to dotychczasowe sukcesy, m.in. zdobyty w 2014 roku tytuł Rajdowego Samochodowego Mistrza Polski czy osiągnięty w 2016 roku tytuł mistrza Europy ERC2 - podkreśla Łukasz Tetkowski, Marketing & Communication Head - CEE, DACH, Turkey Mitac International.
Wojtek Chuchala to urodzony w Bielsku Białej, 32- letni kierowca rajdowy, który swoje pierwsze sukcesy osiągnął już w wieku 21 wygrywając Rajdowy Puchar Polski. Od początku swojej sportowej kariery dążył, by osiągać jak najlepsze wyniki.
- Krótka przerwa od startów pozwoliła mi nabrać nowego wiatru w żagle i już nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł ponownie rozpocząć zmagania na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Kompletując swój Team zawsze staram się wybierać najlepszych, dlatego niezwykle cieszy mnie współpraca z Mio. Nie ukrywam, że w prywatnym aucie to właśnie sprzęt tej marki jest dla mnie wsparciem zamiast Sebastiana. – podkreśla Wojciech Chuchała.
Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l
Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych w Blue City już otwarty!
Ponad 240 Fiatów 126p wjedzie na rynek Manufaktury po raz 15!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.