Komunikaty PR

Worki Zielony Dom – funkcjonalność i ekologia w jednym

2020-02-26  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Jan ( 0.37 MB )

Obecnie w Polsce jesteśmy świadkami coraz silniejszego trendu prośrodowiskowego. Konsumenta nie satysfakcjonuje już tylko innowacyjny i funkcjonalny produkt. Zależy mu również na tym, aby był on zaprojektowany w trosce o naturę. Aż 45% respondentów zadeklarowało, że są gotowi zapłacić więcej za produkty ekologiczne[1] . Wspierając tę ważną tendencję, Jan Niezbędny wprowadza na rynek nowe worki, dzięki którym kupujący mogą przyczynić się do ratowania przyrody.

Worki Zielony Dom odpowiadają na wszystkie potrzeby rynkowe. Jak dowiodły badania, przy wyborze tej kategorii produktowej ekologiczność jest ważna dla 51% konsumentów. Innymi pożądanymi cechami są wytrzymałość, nadruk rozmiaru na folii worka, elastyczność i wygodny system zamykania.

Zgodnie z panującym na rynku nurtem ekologicznym folia worków Zielony Dom wykonana została w 100% z tworzywa pochodzącego z recyklingu. Ponadto do produkcji wykorzystano specjalną technologię 3-warstwowej folii, która zapewnia redukcję ilości tworzywa sztucznego przy zachowaniu wysokiej jakości produktu. W efekcie użytkownik otrzymuje wyjątkowo cienkie, a przy tym mocne i elastyczne worki na śmieci, a do obiegu dostaje się mniej plastiku. Następnie do produkcji nowych worków materiał odzyskuje się w procesie segregacji i w ten sposób koło się zamyka. Warto też podkreślić, że papier wykorzystany do produkcji etykiet i kartonów zbiorczych pochodzi z kontrolowanych źródeł, spełniających międzynarodowe standardy odpowiedzialnej gospodarki leśnej.

Kolejnym atutem nowych worków Jana Niezbędnego jest umieszczony na ich etykiecie system, który ułatwia otwieranie worków przy pomocy specjalnej tasiemki . Ponadto poszczególne sublinie otrzymały dwa systemy zamykania: EASY-PACK umożliwiający łatwe zawiązanie oraz przenoszenie wypełnionego worka oraz taśmę pozwalającą na pełne wykorzystanie jego pojemności oraz szczelne zamknięcie. Dodatkowo na folii widnieje nadruk z informacją o pojemności, dzięki któremu szybko poznamy wielkość używanego worka nawet po wyrzuceniu etykiety.

– Myślę, że bez fałszywej skromności możemy dziś stwierdzić, że marka Jan Niezbędny jest ambasadorem dbania o naszą planetę. Naszą ekologiczną misję realizujemy na dwa sposoby. Po pierwsze prowadzimy szeroko zakrojone działania edukacyjne, organizując wraz ze Stowarzyszeniem Czysta Polska największą akcję sprzątania gór „Czyste Tatry” oraz „Czyste Beskidy”, a także angażując się w lokalne akcje sprzątania, takie jak Sprzątamy Polskę 2019, w której kluby piłkarskie porządkują cenne przyrodniczo miejsca. Drugim sposobem jest umożliwianie Polakom dbania o środowisko w ich własnych domach, przy codziennych czynnościach i wyborach. – podkreśla Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska.


Worki Zielony Dom to szereg korzyści nie tylko dla konsumentów, ale również dla punktów sprzedażowych. Produkt można eksponować w kartonach display, co maksymalnie obniża koszty operacyjne oraz wykorzystanie miejsca na półce sklepowej. Promowanie produktów odpowiedzialnych ekologicznie i społecznie buduje wizerunek nowoczesnego sklepu, idącego z duchem czasu, o bogatym asortymencie. Ponadto nowość produktowa jest silnie wspierana przez producenta, a marka gwarantuje wysoką jakość, co z kolei zapewnia satysfakcję klientów i wreszcie – powtórne zakupy.

 


[1]   *IPSOS dla Sarantis S.A., 2018 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.