Komunikaty PR

Worki Zielony Dom – funkcjonalność i ekologia w jednym

2020-02-26  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Jan ( 0.37 MB )

Obecnie w Polsce jesteśmy świadkami coraz silniejszego trendu prośrodowiskowego. Konsumenta nie satysfakcjonuje już tylko innowacyjny i funkcjonalny produkt. Zależy mu również na tym, aby był on zaprojektowany w trosce o naturę. Aż 45% respondentów zadeklarowało, że są gotowi zapłacić więcej za produkty ekologiczne[1] . Wspierając tę ważną tendencję, Jan Niezbędny wprowadza na rynek nowe worki, dzięki którym kupujący mogą przyczynić się do ratowania przyrody.

Worki Zielony Dom odpowiadają na wszystkie potrzeby rynkowe. Jak dowiodły badania, przy wyborze tej kategorii produktowej ekologiczność jest ważna dla 51% konsumentów. Innymi pożądanymi cechami są wytrzymałość, nadruk rozmiaru na folii worka, elastyczność i wygodny system zamykania.

Zgodnie z panującym na rynku nurtem ekologicznym folia worków Zielony Dom wykonana została w 100% z tworzywa pochodzącego z recyklingu. Ponadto do produkcji wykorzystano specjalną technologię 3-warstwowej folii, która zapewnia redukcję ilości tworzywa sztucznego przy zachowaniu wysokiej jakości produktu. W efekcie użytkownik otrzymuje wyjątkowo cienkie, a przy tym mocne i elastyczne worki na śmieci, a do obiegu dostaje się mniej plastiku. Następnie do produkcji nowych worków materiał odzyskuje się w procesie segregacji i w ten sposób koło się zamyka. Warto też podkreślić, że papier wykorzystany do produkcji etykiet i kartonów zbiorczych pochodzi z kontrolowanych źródeł, spełniających międzynarodowe standardy odpowiedzialnej gospodarki leśnej.

Kolejnym atutem nowych worków Jana Niezbędnego jest umieszczony na ich etykiecie system, który ułatwia otwieranie worków przy pomocy specjalnej tasiemki . Ponadto poszczególne sublinie otrzymały dwa systemy zamykania: EASY-PACK umożliwiający łatwe zawiązanie oraz przenoszenie wypełnionego worka oraz taśmę pozwalającą na pełne wykorzystanie jego pojemności oraz szczelne zamknięcie. Dodatkowo na folii widnieje nadruk z informacją o pojemności, dzięki któremu szybko poznamy wielkość używanego worka nawet po wyrzuceniu etykiety.

– Myślę, że bez fałszywej skromności możemy dziś stwierdzić, że marka Jan Niezbędny jest ambasadorem dbania o naszą planetę. Naszą ekologiczną misję realizujemy na dwa sposoby. Po pierwsze prowadzimy szeroko zakrojone działania edukacyjne, organizując wraz ze Stowarzyszeniem Czysta Polska największą akcję sprzątania gór „Czyste Tatry” oraz „Czyste Beskidy”, a także angażując się w lokalne akcje sprzątania, takie jak Sprzątamy Polskę 2019, w której kluby piłkarskie porządkują cenne przyrodniczo miejsca. Drugim sposobem jest umożliwianie Polakom dbania o środowisko w ich własnych domach, przy codziennych czynnościach i wyborach. – podkreśla Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska.


Worki Zielony Dom to szereg korzyści nie tylko dla konsumentów, ale również dla punktów sprzedażowych. Produkt można eksponować w kartonach display, co maksymalnie obniża koszty operacyjne oraz wykorzystanie miejsca na półce sklepowej. Promowanie produktów odpowiedzialnych ekologicznie i społecznie buduje wizerunek nowoczesnego sklepu, idącego z duchem czasu, o bogatym asortymencie. Ponadto nowość produktowa jest silnie wspierana przez producenta, a marka gwarantuje wysoką jakość, co z kolei zapewnia satysfakcję klientów i wreszcie – powtórne zakupy.

 


[1]   *IPSOS dla Sarantis S.A., 2018 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie
Dom LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
2024-06-26 | 16:10

LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT

Duńska marka meblowa BoConcept zaprasza na jedno z największych wydarzeń promocyjnych tego roku - Letnią Wyprzedaż. W dniach 15 czerwca – 31 lipca 2024 roku, znaczną część kolekcji
Dom Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
2024-06-26 | 13:00

Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały

Candy wprowadziła na rynek nowe chłodziarko-zamrażarki z rodziny Fresco 300, które przy standardowej szerokości 60 cm, charakteryzują się imponującą pojemnością nawet 409

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.