“Wszystko w naszych rękach”, czyli kampania społeczna McDonald’s Polska
Marlena Sojka, Natalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle wzięli udział w najnowszej kampanii marki McDonald’s. W ramach akcji “Wszystko w naszych rękach” popularni wśród polskiej młodzieży twórcy za pośrednictwem mediów społecznościowych w angażujący sposób zachęcali do częstego i dokładnego mycia rąk. Za realizację kampanii odpowiadają: agencja GetHero oraz dom mediowy OMD.
Częste mycie rąk to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zapobieganie rozprzestrzenianiu się bakterii i wirusów. Doskonale wiedzą o tym pracownicy restauracji McDonald’s. Marka podkreśla, że wysokie standardy higieny i bezpieczeństwa towarzyszą sieci od zawsze. Cały czas były i są one przestrzegane z najwyższą starannością, a restrykcyjne procedury mycia oraz dezynfekcji są standardem systemu. Dzieląc się swoją wiedzą marka zainicjowała w mediach społecznościowych kampanię społeczną “Wszystko w naszych rękach” w ramach której pokazuje jak odpowiednio zadbać o higienę rąk. W inicjatywie wzięli również udział popularni twórcy. Wśród nich m.in. Marlena Sojka, Natalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle. W ramach akcji influencerzy na platformie TikTok stworzyli własne choreografie, w których demonstrowali prawidłowe mycie rąk. Jako podkład muzyczny do klipów posłużył utwór Mateusza Holaka, który powstał specjalnie na potrzeby kampanii.
Jako współorganizatorzy tej inicjatywy dołożyliśmy wszelkich starań, aby z akcją dotrzeć do nastolatków. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy tych twórców, którzy posiadają szerokie grono odbiorców właśnie w tej kategorii wiekowej. Mamy nadzieję, że kampania, którą współtworzyliśmy przyniesie zamierzone efekty. Jej głównym celem było podniesienie świadomości na temat tego, jak ważne jest częste i dokładne mycie rąk. Akcja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników TikToka, którzy z chęcią nagrywają swoje własne filmy z piosenką Mateusza Holaka w tle oraz odtwarzają układy taneczne przygotowane w ramach akcji przez swoich idoli - mówi Magdalena Bliźniak, project manager w agencji GetHero, ekspert komunikacji na platformie TikTok.
Obecnie kampania na platformie TikTok ma 1,2 mln wyświetleń, a utwór muzyczny stworzony w ramach akcji został już wykorzystany w ponad 2 tys. filmów. Działania w ramach inicjatywy są prowadzone również na Instagramie.
GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo oraz organizacją MeetUp®.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel
Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.
Farmacja
Właściciele psów i kotów szczególnie narażeni na choroby odkleszczowe. Nie decydują się jednak na profilaktyczne szczepienia

Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozostaje dramatycznie niski. Tymczasem zmiany klimatyczne, coraz wyższe temperatury, migracje kleszczy i zanik sezonowości ich aktywności powodują, że ryzyko zakażenia jest coraz większe – nie tylko w lesie, ale i w mieście, parku czy ogrodzie, a nawet w domu, szczególnie tam, gdzie mieszkają zwierzęta.
Dom i ogród
Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą

Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.