Komunikaty PR

“Wszystko w naszych rękach”, czyli kampania społeczna McDonald’s Polska

2020-05-25  |  12:00
Biuro prasowe

Marlena Sojka, Natalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle wzięli udział w najnowszej kampanii marki McDonald’s. W ramach akcji “Wszystko w naszych rękach” popularni wśród polskiej młodzieży twórcy za pośrednictwem mediów społecznościowych w angażujący sposób zachęcali do częstego i dokładnego mycia rąk. Za realizację kampanii odpowiadają: agencja GetHero oraz dom mediowy OMD.

Częste mycie rąk to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zapobieganie rozprzestrzenianiu się bakterii i wirusów. Doskonale wiedzą o tym pracownicy restauracji McDonald’s. Marka podkreśla, że wysokie standardy higieny i bezpieczeństwa towarzyszą sieci od zawsze. Cały czas były i są one przestrzegane z najwyższą starannością, a restrykcyjne procedury mycia oraz dezynfekcji są standardem systemu. Dzieląc się swoją wiedzą marka zainicjowała w mediach społecznościowych kampanię społeczną “Wszystko w naszych rękach” w ramach której pokazuje jak odpowiednio zadbać o higienę rąk. W inicjatywie wzięli również udział popularni twórcy. Wśród nich m.in. Marlena SojkaNatalia Sisik, Ewa Zawada oraz TwinsStyle. W ramach akcji influencerzy na platformie TikTok stworzyli własne choreografie, w których demonstrowali prawidłowe mycie rąk. Jako podkład muzyczny do klipów posłużył utwór Mateusza Holaka, który powstał specjalnie na potrzeby kampanii.

Jako współorganizatorzy tej inicjatywy dołożyliśmy wszelkich starań, aby z akcją dotrzeć do nastolatków. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy tych twórców, którzy posiadają szerokie grono odbiorców właśnie w tej kategorii wiekowej. Mamy nadzieję, że kampania, którą współtworzyliśmy przyniesie zamierzone efekty. Jej głównym celem było podniesienie świadomości na temat tego, jak ważne jest częste i dokładne mycie rąk. Akcja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników TikToka, którzy z chęcią nagrywają swoje własne filmy z piosenką Mateusza Holaka w tle oraz odtwarzają układy taneczne przygotowane w ramach akcji  przez swoich idoli mówi Magdalena Bliźniak, project manager w agencji GetHero, ekspert komunikacji na platformie TikTok.

Obecnie kampania na platformie TikTok ma 1,2 mln wyświetleń, a utwór muzyczny stworzony w ramach akcji został już wykorzystany w ponad 2 tys. filmów. Działania w ramach inicjatywy są prowadzone również na Instagramie.

GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo oraz organizacją MeetUp®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba bezdomnych zwierząt w Polsce i związane z nimi wydatki. Potrzebne wprowadzenie kontroli środków przeznaczanych na schroniska

Według analizy bezdomności zwierząt przeprowadzonej przez The State of Pet Homelessness Project opublikowanych w maju 2024 roku w Polsce żyje blisko 950 tys. bezdomnych psów i kotów. W 2023 roku w 230 polskich schroniskach dla zwierząt przebywało 81 778 psów i 35 391 kotów. To o 1,3 proc. więcej niż w 2021 roku – wynika z najnowszych danych Głównego Lekarza Weterynarii. Mimo podejmowanych działań na rzecz zwalczania problemu on wciąż narasta, głównie w obszarze finansowym.