Wybór sprzętu do nawadniania – nic prostszego z Fiskars
Jaki sprzęt do nawadniania będzie dla nas odpowiedni? Jak właściwie dopasować jego poszczególne elementy? – to kluczowe pytania, które stawiają sobie właściciele ogródków, gdy na dobre rozpoczyna się sezon wiosenno-letni. Fiskars w ramach nowego segmentu do nawadniania gwarantuje pomocne rozwiązania dla ogrodników, a wśród nich kalkulator ogrodowy oraz innowacyjny system kodowania kolorem. Dzięki nim nawadnianie jest naprawdę łatwe.
Właściciele ogrodów i trawników mogą nawadniać je korzystając z szerokiej i dobrze dopasowanej do ich potrzeb nowej oferty Fiskars, w której znajdziemy - bębny z wężem, pistolety i lance zraszające, zraszacze, węże ogrodowe jak również złączki i przyłącza. Nową ofertę wyróżniają rozwiązania, które sprawiają, że wybór i użytkowanie sprzętu jest wyjątkowo łatwe i komfortowe.
Kalkulator ogrodowy = łatwy wybór optymalnego sprzętu do nawadniania
Przed wybraniem się na zakupy warto odpowiedzieć sobie na kluczowe pytanie – jak duży jest nasz ogród. Powierzchnia ogrodu determinuje bowiem wszystkie kolejne kroki - od wyboru optymalnej długości węża, aż po zraszacze do trawnika, które efektywnie nawodnią ogród. Stojąc przed dylematem czy wybrać nowy bęben z wężem XL czy może jednak zdecydować się na model bębna S, warto skorzystać z nowego narzędzia Fiskars - kalkulatora ogrodowego - ułatwiającego ustalenie wielkości ogrodu i wybór optymalnego sprzętu. Wystarczy zalogować się na stronie www.fiskars.eu/easywatering, wpisać adres działki, zaznaczyć jej granice, a w efekcie otrzymamy podpowiedź dotyczącą optymalnego dla nas sprzętu.
Innowacyjny system kodowania kolorem - nie ma szans na pomyłkę
Po wybraniu optymalnych węży, pistoletów zraszających i zraszaczy, czas połączyć wszystkie części w całość przy pomocy złączek i przyłączy. Fiskars zadbał o szeroki wybór złączek i przyłączy od kranu do końcówki zraszającej. Aby wykluczyć popełnienie błędu przy dopasowaniu złączki czy przyłącza do węża, Fiskars zastosował innowacyjny system oznaczania średnicy kolorem, czyli tzw. system kodowania kolorem. Otóż, kolor żółty - odpowiada średnicy 9 mm, niebieski - średnicy 13-15 mm, natomiast czerwony - średnicy 19 mm. Nie ma zatem szansy na pomyłkę!
Podlewanie ogrodu – pięć kluczowych kroków
Krok 1. Ustal wielkość ogrodu - ona determinuje kolejne kroki dt. wyboru odpowiedniego sprzętu.
Krok 2. Wybierz sprzęt do różnych zadań - na pewno będziesz potrzebować kilku węży, pistolet zraszający, zraszacz, przyłącza, a nawet sterownik. Pamiętaj, że nowe bębny z wężem Fiskars, zawierają wszystko, czego potrzebujesz do podlewania.
Krok 3. Dopasuj strumień wody do zadania - inny będzie potrzebny do podlewania delikatnych roślin czy trawnika, a inny do czyszczenia narzędzi.
Krok 4. Wybór węża ogrodowego to podstawa - wybierając wąż ogrodowy, w pierwszej kolejności weź pod uwagę powierzchnię swojego ogrodu. Równie ważne czynniki to jakość, odpowiednia długość i średnica węża. Wypróbuj do tego kalkulator ogrodowy.
Krok 5. Czas na dobór złączek i przyłączy – to one łączą twój system nawadniający. Dzięki innowacyjnemu systemowi kodowania kolorem nie popełnisz błędu dopasowując je do węża.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.