Komunikaty PR

Wygraj rejs po Morzu Śródziemnym z ROMANCE TV

2022-08-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Wystartował wielki wakacyjny konkurs Romance TV, w którym do wygrania jest dwuosobowy rejs statkiem linii Costa Cruises po Morzu Śródziemnym. Wystarczy tylko wysłać romantyczne zdjęcie i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, by spędzić ekskluzywny tydzień na turkusowych i słonecznych, śródziemnomorskich wodach. Konkurs trwa do 11 września. Głównym partnerem jest Grupa Atlas Tours, patronem medialnym portal ohme.pl.

Romance TV to najbardziej romantyczna stacja emitująca popularne filmy i seriale fabularne o różnorodnej tematyce, od obyczajowych i komediowych, po kryminalne i medyczne. Szczególną atencją widzów cieszą się programy, których akcja dzieje się w najpiękniejszych miejscach naszego globu, od Mazur po Toskanię, Maroko i Brazylię, a kończąc na Seszelach czy Madagaskarze. Tam bohaterowie szukają wielkiej miłości i walczą o szczęście, nie bacząc na przeciwności losu.

- Widzimy, jak chętnie widzowie oglądają nasze kultowe seriale, takie jak „ Rejs ku szczęściu”, „Lato w…”, czy „Statek marzeń”. Pragnąc dać im możliwość poczuć się w jak romantycznym filmie,  przygotowaliśmy ten wyjątkowy konkurs, w którym można wygrać rejs ekskluzywnym statkiem po Morzu Śródziemnym. Dodatkowo najlepsze zdjęcia znajdą się w limitowanym kalendarzu Romance TV na rok 2023 – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.

Konkurs trwa do 11 września. Aby wygrać nagrodę główną, czyli tygodniowy rejs w kabinie dwuosobowej po Morzu Śródziemnym linii Costa Cruises dostępny na stronie www.namorzu.pl, należy wysłać na adres konkurs@romance-tv.pl romantyczne zdjęcie i odpowiedzieć na pytanie „Gdzie chcesz popłynąć w romantyczny rejs z ukochaną osobą i dlaczego?”. Każdy może wysłać do trzech zdjęć, spośród nich Jury wybierze najlepsze, które znajdą się w kalendarzu Romance TV na 2023 rok. Szczegóły i regulamin konkursu dostępny jest ma stronie: https://www.romance-tv.pl/nasze-konkursy.html.

Głównym partnerem konkursu jest Grupa Atlas Tours, patronem medialnym portal ohme.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.