Wyjątkowe połączenie whiskey i kawy, czyli kultowe Irish Coffee
Klasyczna Irish Coffee jest oryginalną mieszanką głębokiego smaku czarnej kawy i wyrazistości szlachetnej Irish Whiskey, uzupełnioną o dodatek śmietanki. Historia tego kultowego koktajlu sięga lat 40-stych XX wieku.
Niesłabnąca popularność kawy przyciąga przedstawicieli innych branż i inspiruje do połączenia sił we wspólnej komunikacji, a w przestrzeni miejskiej coraz częściej znajdziemy małe, niezależne palarnie kawy. W tym roku marka Tullamore redefiniuje klasyczne Irish Coffee i pragnie wprowadzić je na nowo do menu barowego pod nazwą „The Tiniest Irish Coffee”.
Serwowana początkowo w dużych szklankach z uchwytem, teraz wchodzi w życie w wersji mini. Na koktajl składa się: 20 ml Tullamore D.E.W. Original, 20 ml świeżo parzonej posłodzonej kawy oraz warstwa trzydziestoprocentowej śmietanki. Wyśmienite połączenie wyrazistych smaków serwowane w małych kieliszkach to nowy wariant podania tego prawdziwie irlandzkiego klasyka.
Tullamore D.E.W. to trzykrotnie destylowana, trzykrotnie starzona i mieszana z trzech destylatów whiskey, doskonale zbalansowana i z wyraźnie zaznaczonymi słodkimi nutami korzennych przypraw i owoców. Źródłem jej niepowtarzalnego, gładkiego smaku jest połączenie trzech różnych whiskey – zbożowej, słodowej i jęczmiennej. Wielbicielom słodkich rozwiązań do gustu przypadnie także The Tiniest Irish Coffee w wersji z Tullamore D.E.W. Honey, a więc połączenia irlandzkiej tradycji z naturalnym miodem. Na ten wariant składają się składniki w tych samych proporcjach, jednak kawy nie trzeba już słodzić.
Marka Tullamore D.E.W. została założona w 1829 r. i jest drugą najpopularniejszą marką Irish Whiskey na świecie*. Swoją nazwę̨ otrzymała na cześć́ kierownika założonej w mieście Tullamore gorzelni, Daniela Edmunda Williamsa, którego inicjały (D.E.W.) znajdują̨ się̨ do dziś́ na każdej butelce Tullamore D.E.W.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.