Komunikaty PR

Wyjątkowy Dzień Kobiet ze słodkościami Wawel

2020-02-26  |  11:00
Biuro prasowe

Już 8 marca będziemy obchodzić Dzień Kobiet. To idealna okazja do wspólnego świętowania i obdarowania słodkim upominkiem bliską nam osobę. Jak co roku Wawel przygotował wyjątkową, okazjonalną ofertę, w której znajdziemy pyszne słodkości idealne na prezent. W ofercie m.in. znane i uwielbiane czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, dostępne w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach z dedykowanymi nakładkami i słodkimi czekoladowymi elementami graficznymi oraz puszysta nowość od Wawelu – Królewskie Mleczko Waniliowe. Do odkrycia także wyjątkowe zestawy słodyczy dostępne online na www.slodkiwawel.pl

Spraw słodką radość bliskim

Która kobieta nie lubi być doceniana? W tym roku, by zaskoczyć wszystkie Panie w dniu ich Święta sięgnij po słodkości od Wawelu, idealne na wyjątkowy prezent. Gwarantujemy, że taki słodki upominek z pewnością wywoła uśmiech na twarzy każdej kobiety. Dla wielbicielek oryginalnych, niezmiennych od lat smaków doskonałym wyborem będą kultowe czekoladki nadziewane: Malaga śmietankowa z rodzynkami, Tiki Taki kokosowo orzechowe i Kasztanki kakaowe z wafelkami. Bombonierki dostępne są w opakowaniach 175 g z dedykowanymi nakładkami z napisem „Właśnie dla Ciebie”. Na każdym z opakowań znajdują się słodkie czekoladowe elementy graficzne, nawiązujące do wyjątkowej okazji. Czekoladki ułożone są na ozdobnej wytłoczce, która dodaje elegancji tej subtelnej przyjemności.

Królewski smak

Jeśli jeszcze nie znasz Królewskiego Mleczka Wawel, to zdecydowanie czas to zmienić! Ten idealny produkt sprawi, że każda kobieta poczuje się jak prawdziwa królowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.