Wyposażasz mieszkanie lub dom? Asystent Klienta w Galerii Wnętrz DOMAR doradzi!

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
W wyniku ostatnich, wzmożonych zmian w aktywności zakupowej konsumentów, wzrosła popularność nowoczesnych narzędzi pozwalających na kompleksową obsługę różnych kanałów komunikacji z klientami. Dotyczy to również galerii wnętrzarskich – stąd z myślą o przystosowaniu się do nowych warunków, zwiększeniu komfortu zakupów oraz oszczędności czasu, Galeria Wnętrz DOMAR wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta. O jej szczegółach opowiada Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu w Galerii Wnętrz DOMAR.
Obecnie konsumenci coraz aktywniej poruszają się po zakamarkach sieci, zwłaszcza z intencjami zakupu dostępnych produktów. Jednak w przypadku wyboru mebli czy wyposażenia do mieszkania, proces zakupowy wciąż pozostaje głównie w formie tradycyjnej – kupno wymaga nie tylko obejrzenia produktu, ale i sprawdzenia jego dodatkowych parametrów, z których wygoda jest najważniejsza - a tę sprawdzić w sieci trudno. W celu ulepszenia dotychczasowych możliwości zakupowych, galerie wnętrzarskie sięgają po różnorodne, nowoczesne rozwiązania. Przykładem tego jest Galeria Wnętrz Domar, która wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta:
„Wyposażanie własnego domu jest dużym przedsięwzięciem - dotyczy ono przecież aranżacji oraz zagospodarowania miejsca, w którym spędzamy sporo czasu. Dlatego kompetentny asystent nie tylko posłuży praktyczną pomocą lub w dogodnym czasie oprowadzi po przestrzeni sklepowej, ale również doradzi w kwestii aranżacji – także online. Wprowadzając taki rodzaj usługi chcieliśmy, aby bez względu na panujące okoliczności, klienci w każdej formie kontaktu czuli się przez nas w pełni zaopiekowani. I chyba nam się to udaje, ponieważ coraz częściej umawiają się na spotkania z Asystentem.” - mówi Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar.
Poprowadzi i doradzi
A czym wyróżnia się tego typu usługa? Jak wyjaśnia Aldona Mioduszewska, obowiązkiem Asystenta Klienta - Mateusza Ozdoby - jest oprowadzanie, doradztwo oraz wyszukiwanie interesujących nas produktów lub salonów sprzedaży: „Zna on Galerię Wnętrz DOMAR od podszewki. Szybko wskazuje poszukiwane salony sprzedaży lub podpowiada, w których z nich znajdują się konkretne modele mebli. Mateusz może doradzić także osobom przeprowadzającym remonty w wyborze artykułów wykończenia wnętrz. Opracowuje trasę „zwiedzania”, dzięki której w odpowiednich dla klienta godzinach można bliżej poznać dostępny asortyment. Ten aspekt jest szczególnie ważny, ponieważ olbrzymia oferta produktów w każdym ze 100 sklepów różni się cenowo, stąd kompetentne doradztwo będzie wyjątkowo istotne dla klientów oszczędnie gospodarujących budżetem”.
Asystent Klienta Galerii Wnętrz DOMAR nie tylko umawia się z klientami na miejscu, ale także obsługuje czat na stronie: „Najczęściej zadawane są pytania o konkretny mebel lub podsyłane są jego zdjęcia. W odpowiedzi, Asystent Klienta lokalizuje produkt w danym salonie i przekazuje dodatkowe informacje na jego temat. Często zdarza się jednak, że po rozmowie z Mateuszem osoby zainteresowane danym asortymentem przychodzą po prostu do galerii i już wspólnie przeglądają ofertę.” – dodaje Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar.
Galerie Wnętrzarskie ułatwiają zakupy oferowanych przez siebie rozwiązań wprowadzając wiele nowoczesnych udogodnień, które pozwalają na komfortowe i spokojne zakupy, ale również na sporą oszczędność czasu. Dopasowując się do aktualnej sytuacji, Galeria Wnętrz DOMAR wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta, dzięki której klienci w relacji F2F oraz online otrzymują profesjonalne doradztwo, ale i przyjacielskie wsparcie.
_____________________________
O Galerii Wnętrz DOMAR:
Wrocławska Galeria Wnętrz DOMAR to największa galeria wyposażenia wnętrz w Polsce. Na 24 000 m² swoje stoiska ma ponad 100 najemców, którzy mają w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz i materiałów wykończeniowych - począwszy od mebli, poprzez dekoracje, wyposażenie kuchni, podłogi, dywany, firany, zasłony, tapety, oświetlenie, kominki, drzwi, schody czy okna a nawet systemy do inteligentnych domów. Ponadto w Galerii Wnętrz DOMAR znajdują się: market Biedronka i drogeria Rossmann a także restauracja, klub fitness, szkoła tańca, bank i apteka.
www.DOMAR.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.