Wyposażasz mieszkanie lub dom? Asystent Klienta w Galerii Wnętrz DOMAR doradzi!

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
W wyniku ostatnich, wzmożonych zmian w aktywności zakupowej konsumentów, wzrosła popularność nowoczesnych narzędzi pozwalających na kompleksową obsługę różnych kanałów komunikacji z klientami. Dotyczy to również galerii wnętrzarskich – stąd z myślą o przystosowaniu się do nowych warunków, zwiększeniu komfortu zakupów oraz oszczędności czasu, Galeria Wnętrz DOMAR wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta. O jej szczegółach opowiada Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu w Galerii Wnętrz DOMAR.
Obecnie konsumenci coraz aktywniej poruszają się po zakamarkach sieci, zwłaszcza z intencjami zakupu dostępnych produktów. Jednak w przypadku wyboru mebli czy wyposażenia do mieszkania, proces zakupowy wciąż pozostaje głównie w formie tradycyjnej – kupno wymaga nie tylko obejrzenia produktu, ale i sprawdzenia jego dodatkowych parametrów, z których wygoda jest najważniejsza - a tę sprawdzić w sieci trudno. W celu ulepszenia dotychczasowych możliwości zakupowych, galerie wnętrzarskie sięgają po różnorodne, nowoczesne rozwiązania. Przykładem tego jest Galeria Wnętrz Domar, która wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta:
„Wyposażanie własnego domu jest dużym przedsięwzięciem - dotyczy ono przecież aranżacji oraz zagospodarowania miejsca, w którym spędzamy sporo czasu. Dlatego kompetentny asystent nie tylko posłuży praktyczną pomocą lub w dogodnym czasie oprowadzi po przestrzeni sklepowej, ale również doradzi w kwestii aranżacji – także online. Wprowadzając taki rodzaj usługi chcieliśmy, aby bez względu na panujące okoliczności, klienci w każdej formie kontaktu czuli się przez nas w pełni zaopiekowani. I chyba nam się to udaje, ponieważ coraz częściej umawiają się na spotkania z Asystentem.” - mówi Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar.
Poprowadzi i doradzi
A czym wyróżnia się tego typu usługa? Jak wyjaśnia Aldona Mioduszewska, obowiązkiem Asystenta Klienta - Mateusza Ozdoby - jest oprowadzanie, doradztwo oraz wyszukiwanie interesujących nas produktów lub salonów sprzedaży: „Zna on Galerię Wnętrz DOMAR od podszewki. Szybko wskazuje poszukiwane salony sprzedaży lub podpowiada, w których z nich znajdują się konkretne modele mebli. Mateusz może doradzić także osobom przeprowadzającym remonty w wyborze artykułów wykończenia wnętrz. Opracowuje trasę „zwiedzania”, dzięki której w odpowiednich dla klienta godzinach można bliżej poznać dostępny asortyment. Ten aspekt jest szczególnie ważny, ponieważ olbrzymia oferta produktów w każdym ze 100 sklepów różni się cenowo, stąd kompetentne doradztwo będzie wyjątkowo istotne dla klientów oszczędnie gospodarujących budżetem”.
Asystent Klienta Galerii Wnętrz DOMAR nie tylko umawia się z klientami na miejscu, ale także obsługuje czat na stronie: „Najczęściej zadawane są pytania o konkretny mebel lub podsyłane są jego zdjęcia. W odpowiedzi, Asystent Klienta lokalizuje produkt w danym salonie i przekazuje dodatkowe informacje na jego temat. Często zdarza się jednak, że po rozmowie z Mateuszem osoby zainteresowane danym asortymentem przychodzą po prostu do galerii i już wspólnie przeglądają ofertę.” – dodaje Dyrektor Marketingu Galerii Wnętrz Domar.
Galerie Wnętrzarskie ułatwiają zakupy oferowanych przez siebie rozwiązań wprowadzając wiele nowoczesnych udogodnień, które pozwalają na komfortowe i spokojne zakupy, ale również na sporą oszczędność czasu. Dopasowując się do aktualnej sytuacji, Galeria Wnętrz DOMAR wprowadziła bezpłatną usługę Asystenta Klienta, dzięki której klienci w relacji F2F oraz online otrzymują profesjonalne doradztwo, ale i przyjacielskie wsparcie.
_____________________________
O Galerii Wnętrz DOMAR:
Wrocławska Galeria Wnętrz DOMAR to największa galeria wyposażenia wnętrz w Polsce. Na 24 000 m² swoje stoiska ma ponad 100 najemców, którzy mają w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz i materiałów wykończeniowych - począwszy od mebli, poprzez dekoracje, wyposażenie kuchni, podłogi, dywany, firany, zasłony, tapety, oświetlenie, kominki, drzwi, schody czy okna a nawet systemy do inteligentnych domów. Ponadto w Galerii Wnętrz DOMAR znajdują się: market Biedronka i drogeria Rossmann a także restauracja, klub fitness, szkoła tańca, bank i apteka.
www.DOMAR.pl

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.