Komunikaty PR

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

2024-11-19  |  23:30
Biuro prasowe
Toyota Polska - Toyota C-HR

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku produkcji

•           Nowa Toyota C-HR od 119 900 zł

•           Toyota Corolla Sedan z rabatem do 17 000 zł

•           Yaris od 79 900 zł

•           Zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System za 1 zł

•           Krótki czas oczekiwania na zamówione auto

U dealerów Toyoty w całym kraju trwa wyprzedaż samochodów z 2024 roku produkcji. To doskonała okazja, by zmienić auto na nowe jeszcze przed końcem roku i skorzystać z wysokich rabatów na najpopularniejsze modele w Polsce. Auta w obniżonych cenach są dostępne od ręki, przygotowano także bardzo atrakcyjne i elastyczne formy finansowania zakupu auta oraz promocyjne ceny na akcesoria dodatkowe, w tym na zabezpieczenia antykradzieżowa.

Toyota C-HR od 119 900 zł

Nowa Toyota C-HR jest jednym z najchętniej wybieranych crossoverów w Polsce. Klienci cenią ten model za atrakcyjną stylistykę, najnowsze technologie oraz bogate wyposażenie. Wyprzedażą rocznika 2024 objęto zarówno auta z klasyczną hybrydą, jak i z wydajnym i mocnym napędem plug-in hybrid.

Toyota Polska - Toyota C-HR

W przypadku Toyoty C-HR najwięcej można zyskać decydując się na wersję Comfort z napędem 1.8 Hybrid o mocy 140 KM. Samochód wyceniono na 119 900 zł, czyli na poziomie zbliżonym do poprzedniej generacji auta i aż o 20 000 zł mniej od ceny katalogowej tej odmiany. Toyota C-HR Comfort w standardzie ma m.in. 12,3-calowe cyfrowe zegary, system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym ekranem dotykowym, dwustrefową klimatyzacją, 17-calowe felgi, światła główne i przeciwmgielne w technologii LED oraz najnowsze systemy bezpieczeństwa Toyota T-MATE.

Yaris teraz od 79 900 zł

Klienci poszukujący auta z segmentu B najczęściej decydują się na Yarisa. W ramach wyprzedaży u dealerów dostępne są zarówno auta z benzynowym silnikiem 1.5 o mocy 125 KM, jak i oba napędy hybrydowe. Cennik Yarisa zaczyna się od 79 900 zł za auto w wersji Active z manualną skrzynią biegów.

Toyota Polska - Toyota Yaris

Ceny niezawodnego i ultraoszczędnego hybrydowego Yarisa rozpoczynają się od 90 400 zł. Auto z układem o mocy 116 KM w wersji Comfort kosztuje teraz 12 500 zł mniej od ceny katalogowej, a standardem w tej odmianie są m.in. 15-calowe felgi aluminiowe, automatyczna klimatyzacja, 9-calowy ekran systemu multimedialnego, bezprzewodowa łączność z Apple CarPlay i Android Auto oraz systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Toyota T-MATE.

Corolla Sedan od 89 900 zł

Aż 17 000 zł można zyskać decydując się na Corollę z nadwoziem sedan. Najpopularniejszy samochód w Polsce jako limuzyna oferuje przestronne wnętrze i pojemny bagażnik, elegancką, klasyczną linię, komfort podróżowania oraz najnowocześniejsze technologie. Największym rabatem objęto wersje ze sprawdzonym i niezawodnym silnikiem benzynowym 1.5 o mocy 125 KM, który dostępny jest ze skrzynią manualną lub z automatyczną Multidrive S.

Toyota Polska - Toyota Corolla Sedan

Corolla Sedan kosztuje teraz od 89 900 zł w wersji Active z manualną skrzynią biegów. Bogato wyposażona wersja Comfort została wyceniona na 94 900 zł, a auto w standardzie ma m.in. 16-calowe felgi aluminiowe, 12,3-calowe cyfrowe zegary, a także najnowszy system multimedialny Toyota Smart Connect z 10,5-calowym ekranem dotykowym.

Zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System za 1 zł

W salonach można skorzystać nie tylko z rabatów na zakup auta, ale także ze specjalnych cen na akcesoria dodatkowe. W ramach wyprzedaży nowy samochód można doposażyć w zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System w technologii Bluetooth Low Energy za 1 zł. Promocja dotyczy modeli Yaris Hybrid, Yaris Cross, Toyota C-HR, Corolla Sedan, Corolla Cross 2.0 Hybrid, a także elektrycznej Toyoty bZ4X.

Źródło informacji: Toyota Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów Biuro prasowe
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.