Komunikaty PR

Wysmakowana elegancja w stylu Luxurious z Tikkurila

2020-05-07  |  01:00
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Luksusowe wnętrza urzekają przepychem, elegancją i mnogością rozwiązań, w gustowny sposób łącząc głębokie kolory z nieoczywistymi detalami. Inspirowane wystawnymi salonami odcienie z nowej palety Tikkurila Feel the Color pozwolą wyeksponować wyjątkowy charakter przestrzeni we własnym, niepowtarzalnym stylu Luxurious.

 

Luksus to termin, którego definicja zmienia się w zależności od osobistych potrzeb i oczekiwań. Wnętrza utrzymywane w tym stylu sprzyjają uwolnieniu artystycznej wrażliwości i śmiałości, wprowadzając do naszej codzienności odrobinę finezji i smaku. Siedem szlachetnych i przywodzących na myśl drogocenną biżuterię kolorów marki Tikkurila pomoże w stworzeniu aranżacji, które zaintrygują bogactwem zestawień, form i barw.

 

Jeśli chcemy wykreować intymną atmosferę z nutą ekstrawagancji, dobrym pomysłem będzie zastosowanie ciemniejszego koloru ścian. Matowy odcień L429 z palety Tikkurila Feel the Color sprawi, że poczujemy się jak w prywatnej garderobie znanego projektanta mody. Połączenie głębokiej granatowej tonacji z jasnym fotelem w duchu retro w wysmakowany sposób podkreśli niebanalny charakter pomieszczenia. Zestawienie inspirowanych dawnym stylem dodatków z minimalistycznym sekretarzykiem zaskoczy zaś gustowną oryginalnością.

 

Wystrój w wersji Luxurious umożliwia kreatywną zabawę kontrastem. Jasny odcień H495 doda jadalni elegancji, a aranżacyjny sukces zapewnią elementy w wyrazistych kolorach. Nowoczesny, prosty w formie stół zestawiony z krzesłami reprezentującymi różne style będzie ciekawą designerską przeciwwagą dla wzorzystego dywanu i złotego żyrandola w stylistyce lat 20. Jasny kolor ścian stanowić będzie też idealne tło dla nietypowej i ciekawej w formie roślinności.

 

Więcej inspiracji na aranżacje w stylu Luxurious z marką Tikkurila można znaleźć pod adresem: www.tikkurila.pl/Tikkurila-Feel-the-Color-Luxurious.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.