Wysmakowana elegancja w stylu Luxurious z Tikkurila
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Luksusowe wnętrza urzekają przepychem, elegancją i mnogością rozwiązań, w gustowny sposób łącząc głębokie kolory z nieoczywistymi detalami. Inspirowane wystawnymi salonami odcienie z nowej palety Tikkurila Feel the Color pozwolą wyeksponować wyjątkowy charakter przestrzeni we własnym, niepowtarzalnym stylu Luxurious.
Luksus to termin, którego definicja zmienia się w zależności od osobistych potrzeb i oczekiwań. Wnętrza utrzymywane w tym stylu sprzyjają uwolnieniu artystycznej wrażliwości i śmiałości, wprowadzając do naszej codzienności odrobinę finezji i smaku. Siedem szlachetnych i przywodzących na myśl drogocenną biżuterię kolorów marki Tikkurila pomoże w stworzeniu aranżacji, które zaintrygują bogactwem zestawień, form i barw.
Jeśli chcemy wykreować intymną atmosferę z nutą ekstrawagancji, dobrym pomysłem będzie zastosowanie ciemniejszego koloru ścian. Matowy odcień L429 z palety Tikkurila Feel the Color sprawi, że poczujemy się jak w prywatnej garderobie znanego projektanta mody. Połączenie głębokiej granatowej tonacji z jasnym fotelem w duchu retro w wysmakowany sposób podkreśli niebanalny charakter pomieszczenia. Zestawienie inspirowanych dawnym stylem dodatków z minimalistycznym sekretarzykiem zaskoczy zaś gustowną oryginalnością.
Wystrój w wersji Luxurious umożliwia kreatywną zabawę kontrastem. Jasny odcień H495 doda jadalni elegancji, a aranżacyjny sukces zapewnią elementy w wyrazistych kolorach. Nowoczesny, prosty w formie stół zestawiony z krzesłami reprezentującymi różne style będzie ciekawą designerską przeciwwagą dla wzorzystego dywanu i złotego żyrandola w stylistyce lat 20. Jasny kolor ścian stanowić będzie też idealne tło dla nietypowej i ciekawej w formie roślinności.
Więcej inspiracji na aranżacje w stylu Luxurious z marką Tikkurila można znaleźć pod adresem: www.tikkurila.pl/Tikkurila-Feel-the-Color-Luxurious.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.