Wzorowe dodatki do każdego wnętrza. 9design przedstawia najmodniejsze desenie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Floral print? Geometria, boho a może perskie desenie? Co wybrać, aby wnętrze odpowiadało najnowszym trendom? Prezentujemy 5 topowych deseni na 2020/2021 rok według 9design.
Zespół 9design trzyma rękę na pulsie jeśli chodzi o wnętrzarskie trendy. W ofercie sklepu internetowego oraz showroomu przy ul. Lucerny 25 w Warszawie znajdziecie najświeższe propozycje znanych światowych marek. Jakie wzory polecają dziś specjaliści 9design?
1. Botaniczne printy
Roślinne printy nie wychodzą z mody i wciąż odkrywane są na nowo, czego najlepszy dowód stanowią tekstylia marki Designers Guild. Dostępne w ofercie 9design, najnowsze kolekcje pościeli i dekoracyjnych poduszek zdobione są motywem kwiatów peonii, soczyście zielonych liści traw i paproci czy subtelnym obrazem wiosennego sadu. Domowe tekstylia wykonywane ręcznie ze szlachetnych materiałów przywodzą na myśl letnie pejzaże impresjonistów. Dzięki nim Wasza sypialnia zyska niezwykły, świeży nastrój.
Bogate inspiracje światem roślin odnajdziecie też u Christiana Lacroix’a. Kolor, przepych i wyraziste desenie to od lat znak rozpoznawczy tej marki. W ofercie sklepu 9design dostępny jest m.in. niezwykły wełniany dywan Bosquet Roseau, który rozłoży u Waszych stóp prawdziwy zielony gaj. Wśród najnowszych propozycji znajdziecie także poduszki i dywany z misternym motywem wisterii, egzotycznych kwiatów i wodnych roślin.
Miłośników motywu dżungli lub spowitego mgłą lasu w zachwyt wprowadzą pościele marki Moana. W dodatku to pierwsze w Polsce pościele lniane produkowane w technologii zadruku cyfrowego. Wszystkie produkty idealnie wpisują się w potrzeby świadomych konsumentów, którzy poza nietuzinkowymi wzorami, poszukują także wysokiej jakości i trwałości na lata.
2. Wzory „z pazurem”
Stale aktualnym trendem na topie pozostają też desenie inspirowane światem zwierząt. Te bardziej egzotyczne – jak lew i żyrafa, odnajdziecie na ozdobnych poduszkach od Christiana Lacroix. Lampa stołowa z wizerunkiem zebry znakomicie łączy klasykę ze szczyptą awangardy, co daje poczucie dystansu i pozwala uzyskać nieco luzu w domowej aranżacji. A jeśli chcecie bardziej zaszaleć, możecie sięgnąć po soczyście różową figurkę flaminga lub lśniąco złotego goryla – właśnie taki detal „robi” wnętrze!
3. Geometria
Oprócz inspiracji nurtem biophilic design, Designers Guild i Christian Lacroix proponują także na sezon 2020/2021 wzory geometryczne. Zinterpretowane na nowo, wyraziste desenie w pasy, koła czy trójkąty nawiązują do najlepszych tradycji światowego wzornictwa, mają jednak zupełnie współczesne oblicze. Wywodząca się z Francji marka przygotowała też coś dla tych, którzy nie mogą się zdecydować: geometria czy animal print. Z pewnością przypadną im do gustu dekoracyjne poduszki od Christiana Lacroix’a, w których motywy ze świata zwierząt przeobrażono i ubrano w geometryczny wzór. Dzięki takim detalom Wasze wnętrza zyskają świeżą, ożywczą moc.
4. Boho
Na czasie pozostaje też eklektyzm, charakterystyczny dla stylu boho. Połączenie spokojnej klasyki ze zwiewnymi tkaninami i etnicznymi wzorami odnajdziecie w dodatkach holenderskiej marki Urban Nature Culture. Tu etyka ceniona jest na równi z estetyką, a do produkcji niepowtarzalnych, inspirowanych epoką antyku przedmiotów wykorzystuje się surowce wtórne. Wśród najnowszych propozycji 9design znajdziecie na przykład kubki, filiżanki i poduszki, które wyróżnia niezwykła lekkość, delikatność i naturalność – typowe dla stylistyki boho. Idealnie w tym klimacie odnajdzie się również wykonana ze słomy pufa Areia, a także zestaw stolików kawowych z drewna akacjowego.
5. Perskie desenie odkryte na nowo
Dobrym sposobem na odświeżenie wystroju wnętrza może być wymiana dywanu. Zdaniem stylistów z 9design, w sezonie 2020/2021 na podłodze prym będą wieść desenie w stylu vintage. Klasyczne perskie wzory poddane interpretacji współczesnych designerów, przekonują bezpretensjonalnością i świetnie komponują się w dzisiejszych wnętrzach. Polska marka Carpet Decor przygotowała dywany, łączące to, co najlepsze w klasyce i nowoczesności: szlachetnie postarzone dekory w stonowanych barwach ziemi. Wśród nowości tej marki uwagę zwracają również desenie inspirowane naturalnym kamieniem – marmurem i bazaltem.
Więcej na: www.9design.pl
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.