Wzorowe dodatki do każdego wnętrza. 9design przedstawia najmodniejsze desenie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Floral print? Geometria, boho a może perskie desenie? Co wybrać, aby wnętrze odpowiadało najnowszym trendom? Prezentujemy 5 topowych deseni na 2020/2021 rok według 9design.
Zespół 9design trzyma rękę na pulsie jeśli chodzi o wnętrzarskie trendy. W ofercie sklepu internetowego oraz showroomu przy ul. Lucerny 25 w Warszawie znajdziecie najświeższe propozycje znanych światowych marek. Jakie wzory polecają dziś specjaliści 9design?
1. Botaniczne printy
Roślinne printy nie wychodzą z mody i wciąż odkrywane są na nowo, czego najlepszy dowód stanowią tekstylia marki Designers Guild. Dostępne w ofercie 9design, najnowsze kolekcje pościeli i dekoracyjnych poduszek zdobione są motywem kwiatów peonii, soczyście zielonych liści traw i paproci czy subtelnym obrazem wiosennego sadu. Domowe tekstylia wykonywane ręcznie ze szlachetnych materiałów przywodzą na myśl letnie pejzaże impresjonistów. Dzięki nim Wasza sypialnia zyska niezwykły, świeży nastrój.
Bogate inspiracje światem roślin odnajdziecie też u Christiana Lacroix’a. Kolor, przepych i wyraziste desenie to od lat znak rozpoznawczy tej marki. W ofercie sklepu 9design dostępny jest m.in. niezwykły wełniany dywan Bosquet Roseau, który rozłoży u Waszych stóp prawdziwy zielony gaj. Wśród najnowszych propozycji znajdziecie także poduszki i dywany z misternym motywem wisterii, egzotycznych kwiatów i wodnych roślin.
Miłośników motywu dżungli lub spowitego mgłą lasu w zachwyt wprowadzą pościele marki Moana. W dodatku to pierwsze w Polsce pościele lniane produkowane w technologii zadruku cyfrowego. Wszystkie produkty idealnie wpisują się w potrzeby świadomych konsumentów, którzy poza nietuzinkowymi wzorami, poszukują także wysokiej jakości i trwałości na lata.
2. Wzory „z pazurem”
Stale aktualnym trendem na topie pozostają też desenie inspirowane światem zwierząt. Te bardziej egzotyczne – jak lew i żyrafa, odnajdziecie na ozdobnych poduszkach od Christiana Lacroix. Lampa stołowa z wizerunkiem zebry znakomicie łączy klasykę ze szczyptą awangardy, co daje poczucie dystansu i pozwala uzyskać nieco luzu w domowej aranżacji. A jeśli chcecie bardziej zaszaleć, możecie sięgnąć po soczyście różową figurkę flaminga lub lśniąco złotego goryla – właśnie taki detal „robi” wnętrze!
3. Geometria
Oprócz inspiracji nurtem biophilic design, Designers Guild i Christian Lacroix proponują także na sezon 2020/2021 wzory geometryczne. Zinterpretowane na nowo, wyraziste desenie w pasy, koła czy trójkąty nawiązują do najlepszych tradycji światowego wzornictwa, mają jednak zupełnie współczesne oblicze. Wywodząca się z Francji marka przygotowała też coś dla tych, którzy nie mogą się zdecydować: geometria czy animal print. Z pewnością przypadną im do gustu dekoracyjne poduszki od Christiana Lacroix’a, w których motywy ze świata zwierząt przeobrażono i ubrano w geometryczny wzór. Dzięki takim detalom Wasze wnętrza zyskają świeżą, ożywczą moc.
4. Boho
Na czasie pozostaje też eklektyzm, charakterystyczny dla stylu boho. Połączenie spokojnej klasyki ze zwiewnymi tkaninami i etnicznymi wzorami odnajdziecie w dodatkach holenderskiej marki Urban Nature Culture. Tu etyka ceniona jest na równi z estetyką, a do produkcji niepowtarzalnych, inspirowanych epoką antyku przedmiotów wykorzystuje się surowce wtórne. Wśród najnowszych propozycji 9design znajdziecie na przykład kubki, filiżanki i poduszki, które wyróżnia niezwykła lekkość, delikatność i naturalność – typowe dla stylistyki boho. Idealnie w tym klimacie odnajdzie się również wykonana ze słomy pufa Areia, a także zestaw stolików kawowych z drewna akacjowego.
5. Perskie desenie odkryte na nowo
Dobrym sposobem na odświeżenie wystroju wnętrza może być wymiana dywanu. Zdaniem stylistów z 9design, w sezonie 2020/2021 na podłodze prym będą wieść desenie w stylu vintage. Klasyczne perskie wzory poddane interpretacji współczesnych designerów, przekonują bezpretensjonalnością i świetnie komponują się w dzisiejszych wnętrzach. Polska marka Carpet Decor przygotowała dywany, łączące to, co najlepsze w klasyce i nowoczesności: szlachetnie postarzone dekory w stonowanych barwach ziemi. Wśród nowości tej marki uwagę zwracają również desenie inspirowane naturalnym kamieniem – marmurem i bazaltem.
Więcej na: www.9design.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.