Komunikaty PR

Wzywamy wszystkich Mutantów… Przedstawiamy nowy zestaw LEGO® Marvel X-Men: Insty

2024-11-04  |  11:00
Biuro prasowe

 

Składający się z 3093 elementów, kreatywny projekt konstrukcyjny daje dorosłym szansę na relaks i zatracenie się w budowaniu modelu kluczowej i powracającej lokalizacji znanej z uwielbianych historii Marvela o X-Menach: Instytut Nauk Wyższych Xaviera.

 

Zestaw LEGO Marvel X-Men: Instytut Xaviera zawiera 10 dobrze znanych minifigurek, z czego pięć z nich pojawia się po raz pierwszy w zestawie LEGO! Nowe minifigurki to Profesor X, nowa wersja Jean Grey, Gambit, Iceman i Bishop. W zestawie znajduje się także Sentinel do zbudowania. Dzięki realistycznym akcesoriom, zestaw obejmuje elementy z Instytutu Xaviera, w tym Cerebro, wymienne przedmioty z Sali Zagrożeń, eksplodującą kopułę, motocykl Wolverine'a oraz graficzne odniesienia do kultowej serii X-Men.

 

Zestaw Instytut Xaviera, będący częścią serii zestawów LEGO dla dorosłych to idealne wyzwanie dla doświadczonych konstruktorów oraz fenomenalny prezent dla fanów Marvela. Uwolnij swojego wewnętrznego bohatera, zbierz swoją drużynę mutantów i odkryj Instytut Xaviera w nowej odsłonie!

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiek 

Cena 

Klocki 

Nr produktu

Wymiary 

Dostępność 

Link do produktu

18+ 

1449.99 zł

3093 elementy 

76294

 

Szerokość: 40cm 

Długość: 25cm 

Wysokość: 27cm

LEGO Insiders 1 listopada, dla wszystkich od 4 listopada 

 

www.LEGO.com/MarvelMansion

 

Zestaw LEGO Marvel X-Men: Instytut Xaviera będzie dostępny przedpremierowo dla członków LEGO Insiders od 1 listopada 2024 r. na stronie www.LEGO.com/MarvelMansion oraz dla wszystkich konsumentów w sklepach LEGO od 4 listopada w cenie 1449.99 zł. Ponadto w dniach 1-7 listopada przy każdym zakupie zestawu LEGO Marvel X-Men: Instytut Xaviera kupujący otrzymają w prezencie LEGO® Marvel Cerebro. Wymagane jest uczestnictwo w programie LEGO Insiders.

 

– KONIEC –

Upominek przy zakupie:

Nazwa: LEGO® Marvel Cerebro (10+) (5009015)

Daty: 1–7 listopada 2024 r. (tylko dla uczestników programu LEGO Insiders, członkostwo wymagane we wszystkich sklepach i online). Do wyczerpania zapasów.

Minimalny zakup: Przy zakupie zestawu 76294 LEGO® Marvel X-Men: Instytut Xaviera (tylko dla uczestników programu LEGO Insiders, członkostwo wymagane we wszystkich sklepach i online). Do wyczerpania zapasów.

Najważniejsze cechy i funkcje: Fani filmów Marvel Studio o X-Menach mogą zbudować własne Cerebro, kultowe urządzenie profesora Xaviera do wykrywania mutantów. Ten model LEGO® zawiera minifigurkę profesora Xaviera na wózku inwalidzkim, specjalnie wydrukowany element „Cerebro” oraz niebieski, przezroczysty element na konsoli z postacią X-Mena o imieniu Jubilee. Ta zabawka to idealny pomysł na prezent dla dzieci w wieku od 10 lat, które są fanami filmów Marvel Studio o X-Menach i przygód związanych z budowaniem LEGO.

* * *

O Grupie LEGO 

Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych konstruktorów poprzez zabawę. LEGO System in Play, którego podstawą są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko, co tylko mogą sobie wyobrazić.

 

Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Olego Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów Leg Godt, które oznaczają "baw się dobrze".

 

Dziś Grupa LEGO pozostaje firmą rodzinną z siedzibą w Billund. Jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 120 krajach na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.LEGO.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów Biuro prasowe
2024-10-28 | 11:50

Najciekawsze kalendarze adwentowe na 2024 rok – przegląd trendów

Kalendarze adwentowe są od wielu lat nieodłącznym elementem okresu przedświątecznego. Przez wiele lat głównie kojarzyły się z produktami wypełnionymi różnymi
Hobby Najstraszniejsza atrakcja halloweenowa w Warszawie powróci!
2024-10-24 | 13:00

Najstraszniejsza atrakcja halloweenowa w Warszawie powróci!

To najbardziej przerażająca atrakcja halloweenowa w Warszawie, która przenosi do świata kultowych horrorów, takich jak „The Ring”, „Lśnienie” czy
Hobby Magiczna jesień z nowymi zabawkami. Harry Potter™ i Władca Pierścieni™ od MGA
2024-10-24 | 11:00

Magiczna jesień z nowymi zabawkami. Harry Potter™ i Władca Pierścieni™ od MGA

Kultowa i popularna na całym świecie marka kolekcjonerska MGA's Miniverse™ poszerzyła się o nowe kolekcje inspirowane najpopularniejszymi filmami z wytwórni Warner Bros!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.