Z Manufaktury prosto na wigilijny stół – świąteczna oferta cateringowa najemców
Święta to czas radości, ale i wyzwań – przygotowanie domu, zakup prezentów, a przede wszystkim gotowanie tradycyjnych potraw wymaga sporo wysiłku. Ci, którzy w tym roku chcieliby skupić się na wspólnych chwilach z bliskimi, powinni sprawdzić świąteczną ofertę cateringową restauracji Manufaktury. To rozwiązanie z pewnością pozwoli zaoszczędzić czas i zachwycić gości wyjątkowym smakiem.
Anatewka w Manufakturze, to lokal z wieloma tradycjami, których nie może zabraknąć również na wigilijnym stole. W świątecznym menu restauracji znalazły się m.in. tradycyjne polskie pierogi z kapustą i grzybami, bigos po staropolsku oraz karp po żydowsku. Zamówienia na świąteczne specjały można składać do 21 grudnia.
Z Bawełną święta mogą być jeszcze smaczniejsze. Staropolski pasztet z gęsi, pikantna zupa z łososia, gnocchi w sosie z podgrzybków, ryba po grecku czy pstrąg z pieca to tylko przykładowe propozycje. Na świątecznych łasuchów czekają baskijski sernik pistacjowy oraz klasyczny sernik z ricotty. Zamówienia można składać do 19 grudnia, zarówno osobiście, jak i online z dostawą do domu.
Tradycyjne jadło na świątecznym stole? Tylko od Restauracji Galicja! Na smakoszy czeka m.in. domowa zupa grzybowa ze śmietaną i łazankami, karp w galarecie z warzywami i rodzynkami czy pieczony filet z kaczki z karmelizowanymi jabłkami. Restauracja przyjmuje zamówienia telefonicznie lub mailowo do 16 grudnia.
Restauracja Polka również przychodzi z kulinarną pomocą. Aromatyczny barszcz z uszkami, pierogi z kaczką w bulionie grzybowym, wołowinę w czerwonym winie z kapeluszami podgrzybków oraz pozostałe dania z oferty można zamawiać do 20 grudnia.
Propozycje dla wegetarian i wegan tradycyjnie przygotowała restauracja Zielona. Krem z buraka z dodatkiem malin, esencjonalna zupa grzybowa z pęczakiem, seleryba po grecku i pierogi z makiem i bakaliami to must-have wigilijnej kolacji! Restauracja przyjmuje zamówienia do 19 grudnia.
Na słodkie zakończenie warto odwiedzić Chude Ciacho, które oferuje zarówno klasyczne wypieki, takie jak makowiec czy piernik, jak i oryginalne smaki, np. sernik cynamonowy z powidłami śliwkowymi. Zamówienia na świąteczne słodkości przyjmowane są do 18 grudnia.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.