Z ubezpieczeniem komunikacyjnym pomoc medyczna za złotówkę od AXA – majowa ofert
Obowiązkowe ubezpieczenie OC to podstawa posiadania pojazdu. Okres ochrony jest taki sam w wielu towarzystwach ubezpieczeniowych, dlatego AXA wychodzi z propozycją dokupienia do OC, opieki medycznej za 1 złotówkę.
OC samochodu to nie tylko obowiązek, ale również wsparcie i bezpieczeństwo przy codziennym poruszaniu się autem. Brak aktualnego OC grozi bardzo wysokimi karami, nie dziwi więc fakt, że kierowcy przestrzegają terminów jego ważności. Towarzystwa ubezpieczeniowe często wraz z OC oferują atrakcyjne pakiety. Do ubezpieczenia obowiązkowego AXA przygotowała pakiet medyczny z całodobową pomocą medyczną. Dodatkowo można skorzystać z Midi Assistance. Tego typu ochrona przyda się podczas nagłej kolizji czy wypadku, dodatkowo w jej ramach można skorzystać z holowania pojazdu. W ramach OC przysługuje również darmowa Zielona Karta, dodatkowo klient może wykupić ubezpieczenie AC w pełnym zakresie – All Risk.
- „W maju razem z AXA przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę ubezpieczenia OC samochodu i dodatkowo pomoc medyczną za 1 zł! Umożliwia całodobowy kontakt ze specjalistami, zarówno osobicie w placówkach, jak i telefonicznie, czy też w kanałach online, co w obecnej sytuacji jest niezwykle cenne. Opieka medyczna w AXA, która jest atrakcyjnym dodatkiem do ubezpieczenia komunikacyjnego, obejmuje nie tylko właściciela polisy, ale także bliskich. AXA oferuje również możliwość wykupienia ubezpieczenia AC w pełnym zakresie ochrony (All Risk), oraz Midi Assistance. To dodatkowe zabezpieczenie w formie holowania pojazdu po wypadku czy naprawy samochodu na miejscu zdarzenia. W ramach Midi Assistance gwarantowany jest transport kierowcy i pasażerów do 75 kilometrów, na terenie całej Polski. Kolejnym wartościowym elementem oferty przygotowanej dla naszych klientów przez AXA jest bezpłatna Zielona Karta i możliwość Bezpośredniej Likwidacji Szkód – BLS. Warto skontaktować się z naszym doradcą, by #bezwychodzenia z domu otrzymać najbardziej atrakcyjną ofertę” – zachęca Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Oferta dostępna jest od 1 do 31 maja w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.