Komunikaty PR

Z ubezpieczeniem komunikacyjnym pomoc medyczna za złotówkę od AXA – majowa ofert

2020-05-21  |  14:00

Obowiązkowe ubezpieczenie OC to podstawa posiadania pojazdu. Okres ochrony jest taki sam w wielu towarzystwach ubezpieczeniowych, dlatego AXA wychodzi z propozycją dokupienia do OC, opieki medycznej za 1 złotówkę. 

OC samochodu to nie tylko obowiązek, ale również wsparcie i bezpieczeństwo przy codziennym poruszaniu się autem.  Brak aktualnego OC grozi bardzo wysokimi karami, nie dziwi więc fakt, że kierowcy przestrzegają terminów jego ważności. Towarzystwa ubezpieczeniowe często wraz z OC oferują atrakcyjne pakiety. Do ubezpieczenia obowiązkowego AXA przygotowała pakiet medyczny z całodobową pomocą medyczną. Dodatkowo można skorzystać z Midi Assistance. Tego typu ochrona przyda się podczas nagłej kolizji czy wypadku, dodatkowo w jej ramach można skorzystać z holowania pojazdu. W ramach OC przysługuje również darmowa Zielona Karta, dodatkowo klient może wykupić ubezpieczenie AC w pełnym zakresie – All Risk.

- „W maju razem z AXA przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę ubezpieczenia OC samochodu i dodatkowo pomoc medyczną za 1 zł! Umożliwia całodobowy kontakt ze specjalistami, zarówno osobicie w placówkach, jak i telefonicznie, czy też w kanałach online, co w obecnej sytuacji jest niezwykle cenne. Opieka medyczna w AXA, która jest atrakcyjnym dodatkiem do ubezpieczenia komunikacyjnego, obejmuje nie tylko właściciela polisy, ale także bliskich. AXA oferuje również możliwość wykupienia ubezpieczenia AC w pełnym zakresie ochrony (All Risk), oraz Midi Assistance. To dodatkowe zabezpieczenie w formie holowania pojazdu po wypadku czy naprawy samochodu na miejscu zdarzenia. W ramach Midi Assistance gwarantowany jest transport kierowcy i pasażerów do 75 kilometrów, na terenie całej Polski. Kolejnym wartościowym elementem oferty przygotowanej dla naszych klientów przez AXA jest bezpłatna Zielona Karta i możliwość Bezpośredniej Likwidacji Szkód – BLS. Warto skontaktować się z naszym doradcą, by #bezwychodzenia z domu otrzymać najbardziej atrakcyjną ofertę” – zachęca Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Oferta dostępna jest od 1 do 31 maja w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.