Z ubezpieczeniem komunikacyjnym pomoc medyczna za złotówkę od AXA – majowa ofert
Obowiązkowe ubezpieczenie OC to podstawa posiadania pojazdu. Okres ochrony jest taki sam w wielu towarzystwach ubezpieczeniowych, dlatego AXA wychodzi z propozycją dokupienia do OC, opieki medycznej za 1 złotówkę.
OC samochodu to nie tylko obowiązek, ale również wsparcie i bezpieczeństwo przy codziennym poruszaniu się autem. Brak aktualnego OC grozi bardzo wysokimi karami, nie dziwi więc fakt, że kierowcy przestrzegają terminów jego ważności. Towarzystwa ubezpieczeniowe często wraz z OC oferują atrakcyjne pakiety. Do ubezpieczenia obowiązkowego AXA przygotowała pakiet medyczny z całodobową pomocą medyczną. Dodatkowo można skorzystać z Midi Assistance. Tego typu ochrona przyda się podczas nagłej kolizji czy wypadku, dodatkowo w jej ramach można skorzystać z holowania pojazdu. W ramach OC przysługuje również darmowa Zielona Karta, dodatkowo klient może wykupić ubezpieczenie AC w pełnym zakresie – All Risk.
- „W maju razem z AXA przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę ubezpieczenia OC samochodu i dodatkowo pomoc medyczną za 1 zł! Umożliwia całodobowy kontakt ze specjalistami, zarówno osobicie w placówkach, jak i telefonicznie, czy też w kanałach online, co w obecnej sytuacji jest niezwykle cenne. Opieka medyczna w AXA, która jest atrakcyjnym dodatkiem do ubezpieczenia komunikacyjnego, obejmuje nie tylko właściciela polisy, ale także bliskich. AXA oferuje również możliwość wykupienia ubezpieczenia AC w pełnym zakresie ochrony (All Risk), oraz Midi Assistance. To dodatkowe zabezpieczenie w formie holowania pojazdu po wypadku czy naprawy samochodu na miejscu zdarzenia. W ramach Midi Assistance gwarantowany jest transport kierowcy i pasażerów do 75 kilometrów, na terenie całej Polski. Kolejnym wartościowym elementem oferty przygotowanej dla naszych klientów przez AXA jest bezpłatna Zielona Karta i możliwość Bezpośredniej Likwidacji Szkód – BLS. Warto skontaktować się z naszym doradcą, by #bezwychodzenia z domu otrzymać najbardziej atrakcyjną ofertę” – zachęca Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Oferta dostępna jest od 1 do 31 maja w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.