Zabawa kolorami we wnętrzu

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wiosna to czas odradzania się przyrody, rozkwitania i przemian. To także czas kiedy najchętniej podejmujemy się projektów związanych ze zmianą aranżacji i wystroju. Większości z nas wiosna kojarzy się z powrotem barw po długiej zimie. Coraz chętniej są one wykorzystywane także we wnętrzach. Projektanci marki Villeroy & Boch proponują w tym sezonie zaskakujące połączenia kolorów ziemi z intensywnymi wiosennymi akcentami, które mogą być jednym z najgorętszych trendów nadchodzących miesięcy.
Zabawa kolorem to najprostszy sposób na ożywienie wnętrza. Nie każdy jednak chce od razu decydować się na fluorescencyjny pomarańcz czy intensywną zieleń. W takiej sytuacji warto zdać się na bardziej stonowane barwy ziemi lub zacząć od wprowadzenia do mieszkania drobnych akcentów kolorystycznych. Doskonale sprawdzi się tu niewielka doniczka, kilka poduszek lub pięć małych płytek na podłodze w łazience. Dzięki temu będziemy mieli szansę sprawdzić, czy dobrze czujemy się w otoczeniu barw innych niż biel i szarości.
Klasyka w nowej odsłonie – kolekcja Metro Flair
Kolekcja Metro Flair Villeroy & Boch inspirowana jest stacjami paryskiego metra, wybudowanymi na początku XX wieku. Lśniące, białe płytki miały odbijać słabe światło elektrycznych lamp i rozjaśnić ciemne przestrzenie. Projektanci Villeroy & Boch poszli o krok dalej, proponując aż osiem wariantów kolorystycznych w trzech różnych rozmiarach – 10 x 10 cm, 10 x 20 cm oraz 20 x 20 cm. Pozwala to na stworzenie na ścianie klasycznego wzoru przypominającego ułożenie cegieł, ciekawej mozaiki z wykorzystaniem wszystkich trzech rozmiarów, a także wiele innych oryginalnych rozwiązań. Decydując się na elegancką jasną zieleń czy stonowaną brunatną czerwień, łatwo ożywimy każde monochromatyczne wnętrze lub dodamy kolejny ciekawy element do mniej minimalistycznej przestrzeni. Płytki w odcieniach bieli, szarości i czerni będą stanowiły natomiast doskonałe tło dla bardziej awangardowych elementów wystroju i krzykliwych barw. Kolekcja Metro Flair to rozwiązanie zarówno do prostych, uporządkowanych wnętrz, jak i tych bardziej eklektycznych oraz niekonwencjonalnych.
Jeden kolor to za mało
Kolekcja Creative System 4.0 składa się z płytek podstawowych w aż dwudziestu pięciu wariantach kolorystycznych oraz płytek dekoracyjnych w pięciu kolorach. Takie rozwiązanie pozwala na niezliczoną ilość kombinacji, które ożywią każde wnętrze. Nic nie stoi więc na przeszkodzie, by dać się ponieść wyobraźni. Green Tea, Frozen Lake lub Earth of Egypt – to tylko niektóre z dostępnych odcieni dostarczających nam inspiracji do kolejnych zmian w domowej przestrzeni. To pewne – kolorowa mozaika na ścianie doda charakteru nawet najprostszemu wnętrzu – czy to w zakątkach naszego mieszkania, czy w miejscach publicznych, takich jak hotele, restauracje lub kluby fitness. Nawet drobny kolorystyczny, „wiosenny” akcent w postaci fragmentu posadzki czy niewielkiej części ściany w kuchni, może znacznie zmienić klimat wnętrza.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.