Zabawa kolorami we wnętrzu

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wiosna to czas odradzania się przyrody, rozkwitania i przemian. To także czas kiedy najchętniej podejmujemy się projektów związanych ze zmianą aranżacji i wystroju. Większości z nas wiosna kojarzy się z powrotem barw po długiej zimie. Coraz chętniej są one wykorzystywane także we wnętrzach. Projektanci marki Villeroy & Boch proponują w tym sezonie zaskakujące połączenia kolorów ziemi z intensywnymi wiosennymi akcentami, które mogą być jednym z najgorętszych trendów nadchodzących miesięcy.
Zabawa kolorem to najprostszy sposób na ożywienie wnętrza. Nie każdy jednak chce od razu decydować się na fluorescencyjny pomarańcz czy intensywną zieleń. W takiej sytuacji warto zdać się na bardziej stonowane barwy ziemi lub zacząć od wprowadzenia do mieszkania drobnych akcentów kolorystycznych. Doskonale sprawdzi się tu niewielka doniczka, kilka poduszek lub pięć małych płytek na podłodze w łazience. Dzięki temu będziemy mieli szansę sprawdzić, czy dobrze czujemy się w otoczeniu barw innych niż biel i szarości.
Klasyka w nowej odsłonie – kolekcja Metro Flair
Kolekcja Metro Flair Villeroy & Boch inspirowana jest stacjami paryskiego metra, wybudowanymi na początku XX wieku. Lśniące, białe płytki miały odbijać słabe światło elektrycznych lamp i rozjaśnić ciemne przestrzenie. Projektanci Villeroy & Boch poszli o krok dalej, proponując aż osiem wariantów kolorystycznych w trzech różnych rozmiarach – 10 x 10 cm, 10 x 20 cm oraz 20 x 20 cm. Pozwala to na stworzenie na ścianie klasycznego wzoru przypominającego ułożenie cegieł, ciekawej mozaiki z wykorzystaniem wszystkich trzech rozmiarów, a także wiele innych oryginalnych rozwiązań. Decydując się na elegancką jasną zieleń czy stonowaną brunatną czerwień, łatwo ożywimy każde monochromatyczne wnętrze lub dodamy kolejny ciekawy element do mniej minimalistycznej przestrzeni. Płytki w odcieniach bieli, szarości i czerni będą stanowiły natomiast doskonałe tło dla bardziej awangardowych elementów wystroju i krzykliwych barw. Kolekcja Metro Flair to rozwiązanie zarówno do prostych, uporządkowanych wnętrz, jak i tych bardziej eklektycznych oraz niekonwencjonalnych.
Jeden kolor to za mało
Kolekcja Creative System 4.0 składa się z płytek podstawowych w aż dwudziestu pięciu wariantach kolorystycznych oraz płytek dekoracyjnych w pięciu kolorach. Takie rozwiązanie pozwala na niezliczoną ilość kombinacji, które ożywią każde wnętrze. Nic nie stoi więc na przeszkodzie, by dać się ponieść wyobraźni. Green Tea, Frozen Lake lub Earth of Egypt – to tylko niektóre z dostępnych odcieni dostarczających nam inspiracji do kolejnych zmian w domowej przestrzeni. To pewne – kolorowa mozaika na ścianie doda charakteru nawet najprostszemu wnętrzu – czy to w zakątkach naszego mieszkania, czy w miejscach publicznych, takich jak hotele, restauracje lub kluby fitness. Nawet drobny kolorystyczny, „wiosenny” akcent w postaci fragmentu posadzki czy niewielkiej części ściany w kuchni, może znacznie zmienić klimat wnętrza.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.