Żabka Jush i Dickery w wyjątkowej współpracy na rzecz profilaktyki raka piersi
Październik uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Z tej okazji Żabka Jush i piekarnia Dickery nawiązały współpracę, aby przypomnieć, jak ważne jest regularne samobadanie piersi. W dniach 25-27 października użytkownicy aplikacji Żabka Jush będą mogli zakupić limitowaną edycję gofrów Boobies o kształcie piersi, wspierając tym samym działania Fundacji Rak’n’Roll.
Fundacja Rak’n’Roll od lat prowadzi kampanie edukacyjne zachęcające do regularnego potwierdzania zdrowia piersi w badaniach., Działania skierowane do wszystkich kobiet, przypominają, że zdrowie jest w ich rękach – dosłownie i w przenośni, a regularne samobadanie to nawyk, który warto pielęgnować przez cały rok, nie tylko w październiku.
W trakcie tegorocznej edycji Różowego Października do działań prowadzonych przez Fundację Rak’n’Roll dołącza również aplikacja e-grocery Żabka Jush, łącząc edukację z realnym wsparciem finansowym. W dniach 25-27 października w sprzedaży pojawi się limitowana edycja gofrów w białej czekoladzie o kształcie piersi o nazwie Boobies, stworzonych we współpracy z popularną piekarnią Dickery.
Gofry Boobies w cenie 21,99 zł za sztukę będzie można kupić w aplikacji Żabka Jush w Warszawie i Krakowie. Dochód ze sprzedaży wypieków zostanie przekazany na konto Fundacji. Każdy zakup to wzmocnienie działań Fundacji Rak’n’Roll, która zmienia życie wielu kobiet chorujących na raka piersi w Polsce.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.