Komunikaty PR

Zachwycaj na wiele sposobów z galaretkami WINIARY

2024-06-18  |  16:00
Biuro prasowe

W przypadku deserów wygląd wydaje się równie ważny co smak. Co zrobić,​ gdy niekoniecznie jesteś mistrzem cukiernictwa, a marzy Ci się efekt WOW?​ Sięgnij po Galaretki WINIARY i zobacz,
jakie to proste. Twoja kreatywność Cię zaskoczy.

 

Zachwycaj na wiele sposobów z WINIARY

Dzięki dostępności sezonowych owoców, letnie desery wspaniale smakują i zachwycają wyglądem. Są niezwykle orzeźwiające i łatwe do zrobienia. Szczególnie, gdy z pomocą przychodzą galaretki WINIARY. Tu nie ma nudy. Ich intensywne kolory i prostota przygotowania zachęcają​ do zabawy. Odkryj galaretki na nowo i zacznij tworzyć desery, które zawrócą w głowie gości, nawet tych dbających o linię.

 

- Do oferty WINIARY wprowadziliśmy galaretki z obniżoną zawartością cukru – zawierają go minimum 50% mniej w porównaniu do wiodących marek galaretek o analogicznych smakach z cukrem. Obecnie są dostępne w trzech popularnych wariantach: truskawkowym, malinowym i cytrynowym. Dzięki temu, również osoby zwracające szczególną uwagę na swoją dietę, mogą cieszyć się pysznymi, letnimi deserami. A dla tych, którzy chcą w pełni korzystać z obfitości i różnorodności smaków polecamy zaskakujące i niestandardowe wersje, takie jak np. mirabelka, agrest, jagoda, gruszka czy rabarbar. Mamy nadzieję, że wielość opcji i kolorów pobudzi kreatywność konsumentów i zachęci ich do stworzenia swojego deseru, który będzie zachwycał mówi Marianna Czaja, Product Manager WINIARY.

 

Łącz kolory, miksuj smaki i baw się formą! 

Przygotowanie deseru z Galaretkami WINIARY to świetna zabawa! Odważne zestawienia kolorów, łączenie struktur, warstw, przekładanie ich owocami, inspirują i dają mnóstwo możliwości. Do tego różne formy podania – w salaterkach, szklankach, pucharkach – sprawią, że deser będzie smakowity i zyska kuszący, instagramowy wygląd.

 

W ramach kampanii promującej sezon na Galaretki WINIARY zostały zaplanowane działania digitalowe w social mediach, współpraca z influencerami na platformach Instagram i TikTok, widoczność na nośnikach DOOH oraz aktywacje niestandardowe – współpraca z KinAds przy pokazach kina letniego, która potrwa od czerwca do września br. Za przygotowanie kampanii jest odpowiedzialna agencja Publicis.

 

Sprawdź zachwycające przepisy na:

  • Poziomkowe Puzderka https://www.winiary.pl/przepisy/poziomkowe-kuleczki-z-galaretki/
  • Cytrynowe Tartaletki https://www.winiary.pl/przepisy/tarteletki-cytrynowe/
  • Truskawkową Panna Cottę https://www.winiary.pl/przepisy/truskawkowy-deser-insporowany-wloska-panna-cotta/

 

Więcej przepisów z wykorzystaniem Galaretek WINIARY oraz więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.winiary.pl/zachwycaj-na-wiele-sposobow/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.