ZAJC – garderoba witryna
Nowa garderoba ZAJC to miks wyszukanego designu z funkcjonalnością. Mebel jest lekki i wytworny, przez co niezwykle efektowny. Ale najważniejsze są detale i praktyczne rozwiązania, które sprawiają, że ta garderoba to prawdziwe dzieło sztuki meblarskiej. A znajdziemy w nim dobrze doświetlone ledami wnętrze, wysuwane wieszaki na spodnie, czy ustawione pod kątem półki na buty, wykończone skórą ekologiczną. Każda z sekcji dedykowana jest innemu rodzajowi odzieży, co automatycznie skłania nas do utrzymania większego porządku.
Szybkie znalezienie rzeczy w dużych szufladach ułatwiają częściowo przeszklone fronty, zaś na drobne akcesoria i biżuterię przeznaczona jest wewnętrzna komoda z niewielkimi szufladkami. Wyposażenie uzupełniają akcesoria w duchu dawnej elegancji. Należą do nich stojaki na kapelusze wykonane ręcznie przez lokalnego rzemieślnika oraz drewniane włoskie wieszaki, na których można zamówić… monogram.
Ten luksus, dzięki wysokiej jakości wykonania mebla, zostanie z jego użytkownikami na długo. Stając się świadkiem zmian w modzie i kapsułą czasu dla ponadczasowych perełek krawiectwa. www.zajc.pl

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.