Atrium Kasztanowa zaprasza do Piernikowej Krainy
Choć świąteczna atmosfera w Atrium Kasztanowa panuje już od dawna, to w najbliższych dniach emocje wzbudzą wyjątkowe atrakcje. W dniach 17 i 18 grudnia br. pilskie centrum zamieni się w Piernikową Krainę, wypełnioną świąteczną atmosferą i beztroską zabawą najmłodszych. W sobotę i niedzielę każdy gość galerii będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie ze Świętym Mikołajem oraz Panem Piernikiem. Na nudę nie będzie czasu! Dla najmłodszych zaplanowano także kreatywne warsztaty z dekorowania piernikowej chatki i zdobienia gigantycznej kolorowanki.
Święty Mikołaj, renifery oraz błyszczące lampki – wszystko to kojarzy nam się z atmosferą świąt, na które czekamy z utęsknieniem już w pierwszych tygodniach grudnia. O wyjątkowy nastrój zadbało w tym roku centrum Atrium Kasztanowa, które przygotowało dla klientów ciekawe aktywności.
W dniach 17 i 18 grudnia w pilskim centrum handlowym do dyspozycji najmłodszych gości będzie Tron Świętego Mikołaja, na którym będzie można usiąść i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Swoją obecność potwierdził także przesympatyczny Pan Piernik, który chętnie zapozuje do fotek i przybije piątkę z odwiedzającymi galerię!
Oczekiwanie na święta uprzyjemnią i osłodzą kreatywne warsztaty: z dekorowania piernikowej chatki oraz czekoladowe, w ramach których dzieci będą miały możliwość stworzenia wyjątkowej tabliczki czekolady z piernikami zanurzonymi w środku! Najmłodsi będą też mieli okazję do wspólnego zdobienia gigantycznej świątecznej kolorowanki, a na tych, którym słodyczy nigdy dość, czekać będzie wata cukrowa bez limitu.
Bezpłatne warsztaty odbędą się 17 i 18 grudnia w godzinach 11.00-19.00.
– Tegoroczny grudzień w Atrium Kasztanowa upłynie pod znakiem wspólnie spędzonego czasu i beztroskiej zabawy. Z myślą o rodzinach z dziećmi postanowiliśmy zadbać o magiczny przedświąteczny nastrój najmłodszych. Zależy nam na tym, aby wszyscy nasi goście mieli spokojniejszą końcówkę roku i poczuli prawdziwie bożonarodzeniowy klimat w naszym centrum. Z całą pewnością nie będzie u nas czasu na nudę – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.