Komunikaty PR

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

2025-07-08  |  10:30
Biuro prasowe
Amazon - Prime Day
  • Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni okazji.
  • Podczas Prime Day klienci Prime mają dostęp do tysięcy promocji na produkty od globalnych i polskich marek ze wszystkich kategorii, takich jak: Sony, Garmin, OnePlus, Logitech, Philips, Tefal, Vileda, Oral-B, LEGO, Ochnik, Neboa.
  • 68% Polaków* planuje swoje zakupy w oparciu o wydarzenia promocyjne, aby móc zaoszczędzić więcej pieniędzy - wynika z badania HarrisX dla Amazon.
  • Klienci Prime w Polsce mogą też skorzystać z promocji “kupuj więcej i oszczędzaj” - przy zakupie wybranych produktów za minimum 100 zł otrzymają dodatkową zniżkę 25 zł na cały koszyk.
     

W sklepie Amazon.pl rozpoczął się Prime Day – coroczne wydarzenie zakupowe, podczas którego klienci Prime mają dostęp do tysięcy okazji na produkty polskich i zagranicznych marek. Po raz pierwszy w historii Prime Day potrwa w Polsce aż cztery dni, dając klientom więcej czasu na skorzystanie z promocji we wszystkich kategoriach, takich jak ogród, kuchnia, renowacja domu, codzienne niezbędniki, odzież, kosmetyki czy elektronika. Wydarzenie potrwa do 11 lipca 2025 r. na stronie amazon.pl/primeday.

Polacy są wyjątkowo świadomymi konsumentami, którzy zwracają uwagę zarówno na cenę produktu, jak i szybką oraz darmową dostawę. Tegoroczny Prime Day to doskonała okazja, aby w niższych cenach kupić produkty polskich i globalnych marek, jednocześnie korzystając ze wszystkich korzyści, jakie oferuje program Amazon Prime. Wiemy, że klienci w Polsce lubią promocje, dlatego wydłużyliśmy czas trwania Prime Day do czterech dni – mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, zarządzająca sklepem Amazon.pl.

71%* kupujących na całym świecie twierdzi, że preferują wydarzenia, które trwają dłużej, ponieważ w ten sposób mają więcej czasu na podjęcie decyzji o zakupie. Ponadto 31% klientów w Polsce przyznaje, że jeśli coś, czego potrzebują, jest teraz w promocji, kupią to i zachowują na później, gdy będzie im to potrzebne. Pozytywne doświadczenia związane ze znalezieniem dobrej okazji nie wynikają jednak wyłącznie z oszczędności, ale mają również charakter emocjonalny:

  • 71% czuje satysfakcję, kupując coś za mniej.
  • 68% stwierdza, że znalezienie okazji sprawia, że czują się świadomymi kupującymi.
     

Jak wynika z danych sklepu Amazon.pl, podczas ubiegłorocznego wydarzenia Prime Day największą popularnością wśród klientów z Polski cieszyły się produkty do codziennej higieny i pielęgnacji (żele pod prysznic, kosmetyki do makijażu, suszarki do włosów), zabawki, elektronika komputerowa oraz produkty i narzędzia do renowacji domu.

Badanie HarrisX podkreśla również rosnącą wartość posiadania subskrypcji takiej jak Amazon Prime. Na pytanie o to, co najbardziej podoba się polskim konsumentom w tym rozwiązaniu, 60%

respondentów odpowiedziało, że najbardziej ceni sobie bezpłatną dostawę, 45% docenia dostęp do ekskluzywnych okazji i promocji, a 43% szeroki wybór dostępnych produktów. Wreszcie 67% klientów w Polsce zgadza się, że dzięki posiadaniu subskrypcji zakupy online są po prostu wygodniejsze.

Wydarzenie zakupowe Prime Day przeznaczone jest tylko dla klientów Amazon Prime, ale każda nowa osoba, która chce skorzystać z okazji może dołączyć do Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego i skorzystać z okazji od razu. Jak zawsze, klienci Prime mogą korzystać z nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów bez minimalnej wartości zamówienia do Paczkomatów, domu czy punktów odbioru, ale także mają dostęp do filmów i seriali w Prime Video oraz darmowych gier w Prime Gaming.

Tysiące okazji w sklepie Amazon.pl

Podczas tegorocznego Prime Day klienci Prime mogą skorzystać z niższych cen na tysiące produktów  we wszystkich kategoriach, takich jak odzież i obuwie, elektronika, kosmetyki, książki czy zabawki. Wśród marek biorących udział w wydarzeniu znaleźć można zarówno polskie, jak i międzynarodowe firmy, w tym Trefl, Ochnik, Nivea, Philips, Sony, Bosch, Garmin, Ecco, Puma, Remington, Vileda, LEGO, Fisher-Price, Neboa czy Tefal.

Klienci poszukujący najlepszych okazji mogą skorzystać także z promocji “Kupuj więcej i oszczędzaj” - przy zakupie wybranych produktów za minimum 100 zł otrzymają dodatkową zniżkę  25 zł na cały koszyk.

Wśród dodatkowych udogodnień znajdą się też:

  • Obserwuj okazje: dzięki opcji obserwowania okazji klienci mogą sprawdzić i śledzić promocje dostępne dla klientów Amazon Prime. Dzięki powiadomieniom na stronie i w aplikacji Amazon.pl możliwe jest to w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie.
  • Powiadomienia o okazjach: Klienci mogą włączyć powiadomienia o okazjach związanych z produktami ostatnio szukanymi i oglądanymi na stronie i w aplikacji Amazon.pl. Aby ustawić powiadomienia, wystarczy odwiedzić stronę Prime Day w aplikacji Amazon. Po rozpoczęciu wydarzenia klienci otrzymają powiadomienia push, gdy pojawi się niższa cena na wybrany przez nich produkt.
  • Lista życzeń: po dodaniu przedmiotów do listy życzeń klienci otrzymają powiadomienie, jeśli wybrany przez nich produkt pojawi się wśród promocji w ramach Prime Day.


Amazon.pl świętuje Prime Day w całej Polsce

Z okazji Prime Day sklep Amazon.pl dzielił się uśmiechami i świętował wspólnie z całą Polską, organizując w przestrzeni miejskiej wielką domówkę w Letnich Strefach Amazon Prime Day. Mieszkańcy Krakowa, Wrocławia i Gdańska wzięli udział w przygotowanych atrakcjach i wyzwaniach od Amazon.pl. Strefa Polskich Marek oferowała propozycje od Neboa i Dafi oraz inspiracje na skompletowanie wakacyjnego niezbędnika. Letnie wieczory umilał zaś pokaz filmu Prime Video „Sojusznicy”, z udziałem m.in. Priyanki Chopry Jonas i Idrisa Elby. Ta entuzjastycznie przyjęta produkcja z polskimi akcentami to porcja dobrej, letniej rozrywki dla fanów kina. “Sojusznicy” to nie tylko szalona komedia akcji z gwiazdorską obsadą, ale też imponująca produkcja. A co najciekawsze – jednym z kluczowych punktów na mapie akcji jest Warszawa, gdzie bohaterowie trafiają do ukrytej bazy CIA, w której stają do walki z nieznanym wrogiem.

W filmie premier Wielkiej Brytanii Sam Clarke (Idris Elba) i prezydent USA Will Derringer (John Cena) toczą ze sobą publiczną walkę, jednak gdy stają się celem bezwzględnego przeciwnika z zewnątrz, zmuszeni są polegać na sobie nawzajem. Ostatecznie sprzymierzeni z genialną agentką MI6 Noel Bisset (Priyanka Chopra Jonas), muszą znaleźć sposób by udaremnić globalny spisek, który zagraża całemu  światu. Na uczestników Letniej Strefy czekał także konkurs, w którym na trzech zwycięzców czekał luksusowy van Mercedes-Benz Klasy V na wakacyjny weekend oraz karty podarunkowe na zakupy w sklepie Amazon.pl

Mieszkańcy Warszawy z kolei świętowali Prime Day w trakcie wyjątkowej domówki z gwiazdami i partnerami biznesowymi, której prowadzącymi byli Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor. Podczas wydarzenia odbył się m.in. koncert Wiktora Dyduły oraz seria atrakcji pod przewodnictwem gospodarzy wieczoru.

Wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa od 8 do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday.

Każdy dzień jest lepszy z Amazon Prime

Amazon Prime zadebiutował w Polsce w październiku 2021 roku. Klienci Prime mają dostęp do wszystkiego, co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl, bez minimalnej kwoty zamówienia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video oraz darmowych gier w Prime Gaming. Każdy nowy klient może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.

Amazon w Polsce

Sklep Amazon.pl został uruchomiony 2 marca 2021 r. Klienci mogą robić zakupy w atrakcyjnych cenach, wybierając z katalogu liczącego miliony produktów w ponad 30 kategoriach i korzystać z darmowych i szybkich dostaw oraz rozrywki w ramach Amazon Prime. Amazon działa w Polsce od 2014 r. W latach 2012-2023 firma zainwestowała w naszym kraju ponad 30 mld zł, tworząc m.in. 11 centrów logistycznych, biura korporacyjne, Amazon Web Services (AWS), Centra Rozwoju Technologii (Amazon Development Center Poland) oraz działalność sklepu Amazon.pl. Rozwój firmy przyczynił się do stworzenia około 70 tys. bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy oraz wzrostu polskiego PKB o ponad 31 mld zł.

Metodologia badania*

Badanie zostało przeprowadzone metodą online przez HarrisX wśród 35 207 osób, które ostatnio dokonały zakupów internetowych, w okresie od 20 czerwca do 1 lipca 2025 r. w 25 krajach. Respondenci zostali zrekrutowani poprzez dobrowolną rekrutację do panelu internetowego. Rekrutacja odbyła się za pośrednictwem szerokiej gamy profesjonalnych, sprawdzonych paneli respondentów, aby jak najbardziej poszerzyć zakres próby i zminimalizować wpływ danego panelu na metody rekrutacji. Wielkość próby i margines błędu dla każdego kraju są następujące: Brazylia (N: 1010 MoE: +/- 3,1%), Kolumbia (N: 1010 MoE: +/- 3,1%), Australia (N: 1010 MoE: +/- 3,1%), Singapur (N: 1010 MoE: +/- 3,1%), Austria (N: 1003 MoE: +/- 3,1%), Belgia (N: 1010 MoE: +/- 3,1%), Egipt (N: 1007 MoE: +/- 3,1%), Irlandia (N: 1004 MoE: +/- 3,1%), Holandia (N: 1012 MoE: +/- 3,1%), Polska (N: 1006 MoE: +/- 3,1%), Portugalia (N: 1008 MoE: +/- 3,1%), Szwecja (N: 1010 MoE: +/- 3,1%), Turcja (N: 1004 MoE: +/- 3,1%), Zjednoczone Emiraty Arabskie (N: 1001 MoE: +/- 3,1%), Kanada (N: 2004 MoE: +/- 2,2%), Meksyk (N: 2013 MoE: +/- 2,2%), USA (N: 2010 MoE: +/- 2,2%), Indie (N: 2011 MoE: +/- 2,2%), Japonia (N: 2009 MoE: +/- 2,2%), Francja (N: 2010 MoE: +/- 2,2%), Niemcy (N: 2011 MoE: +/- 2,2%), Włochy (N: 2010 MoE: +/- 2,2%), Hiszpania (N: 2010 MoE: +/- 2,2%), Wielka Brytania (N: 2011 MoE: +/- 2,2%), Arabia Saudyjska (N: 1003 MoE: +/- 3,1%). Wyniki zostały zważone według płci, wieku i regionu, tam gdzie było to konieczne, aby dostosować je do rzeczywistych proporcji demograficznych wśród populacji w każdym kraju.

Źródło informacji: Amazon

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.