Dieta pudełkowa od marki Body Chief w wybranych sklepach Lidl Polska
Lidl Polska rozpoczął testy nowego konceptu. W wybranych sklepach sieci dostępny będzie catering dietetyczny od Body Chief – jednej z najpopularniejszych marek tego typu w Polsce. Świeżo przygotowane „pudełka” będą dostarczane bezpośrednio do sklepów w Warszawie, Poznaniu oraz Swarzędzu.
Diety pudełkowe nieustannie zyskują na popularności. Możliwość zakupu gotowych dań z policzonymi składnikami odżywczymi oraz kaloriami sprawia, że zyskujemy czas, który musielibyśmy poświęcić na przygotowanie potraw. To także dobry sposób na zbilansowaną dietę i motywator dla osób dbających o zdrowie i figurę.
Bacznie przyglądamy się trendom i tematyce zdrowego odżywiania. Rozwijamy ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience. Współpraca z marką Body Chief pozwoli na dotarcie do nowych odbiorców, ale także zwiększy atrakcyjność oferty gotowych do spożycia dań oraz będzie promocją zdrowego stylu życia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate of Communications and CSR w Lidl Polska.
Współpraca polega na codziennych dostawach świeżych dań do wybranych sklepów Lidl Polska w Warszawie, Poznaniu i Swarzędzu. Marka Body Chief zadbała o to, by klienci mogli skomponować zestaw dietetycznych dań na cały dzień lub wybrać pojedyncze posiłki. Atrakcyjne, codziennie zmieniające się menu to koncept doskonale znany w kategorii cateringu dietetycznego, lecz jest zdecydowanie nowością dla wielu konsumentów na co dzień korzystających z oferty dań kategorii convenience – mówi Wojciech Bławat, Dyrektor Operacyjny Body Chief.
W wybranych sklepach Lidl Polska dostępny będzie bogaty wybór posiłków Body Chief, które dostarczają klientom różnorodne doznania kulinarne na każdy moment dnia. Posiłki zostały podzielone na kategorie i obejmują: śniadania, II śniadania, obiady, kolacje i desery. Dzięki temu konsumenci dostosują zakupy do indywidualnych potrzeb i upodobań. W ofercie sieci znajdą się takie smakołyki jak: rillettes z łososiem, kaparami i zielonym ogórkiem; kanapka z pastą z kurczaka i ogórkiem kiszonym czy wegańskie curry z ciecierzycą, fasolką szparagową i ryżem basmati. Niezależnie od tego, czy potrzeba dotyczy pełnowartościowego śniadania, sycącego obiadu, lekkiej kolacji czy apetycznej przekąski na wynos, oferta spełni oczekiwania klientów.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.