Dieta pudełkowa od marki Body Chief w wybranych sklepach Lidl Polska
Lidl Polska rozpoczął testy nowego konceptu. W wybranych sklepach sieci dostępny będzie catering dietetyczny od Body Chief – jednej z najpopularniejszych marek tego typu w Polsce. Świeżo przygotowane „pudełka” będą dostarczane bezpośrednio do sklepów w Warszawie, Poznaniu oraz Swarzędzu.
Diety pudełkowe nieustannie zyskują na popularności. Możliwość zakupu gotowych dań z policzonymi składnikami odżywczymi oraz kaloriami sprawia, że zyskujemy czas, który musielibyśmy poświęcić na przygotowanie potraw. To także dobry sposób na zbilansowaną dietę i motywator dla osób dbających o zdrowie i figurę.
Bacznie przyglądamy się trendom i tematyce zdrowego odżywiania. Rozwijamy ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience. Współpraca z marką Body Chief pozwoli na dotarcie do nowych odbiorców, ale także zwiększy atrakcyjność oferty gotowych do spożycia dań oraz będzie promocją zdrowego stylu życia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate of Communications and CSR w Lidl Polska.
Współpraca polega na codziennych dostawach świeżych dań do wybranych sklepów Lidl Polska w Warszawie, Poznaniu i Swarzędzu. Marka Body Chief zadbała o to, by klienci mogli skomponować zestaw dietetycznych dań na cały dzień lub wybrać pojedyncze posiłki. Atrakcyjne, codziennie zmieniające się menu to koncept doskonale znany w kategorii cateringu dietetycznego, lecz jest zdecydowanie nowością dla wielu konsumentów na co dzień korzystających z oferty dań kategorii convenience – mówi Wojciech Bławat, Dyrektor Operacyjny Body Chief.
W wybranych sklepach Lidl Polska dostępny będzie bogaty wybór posiłków Body Chief, które dostarczają klientom różnorodne doznania kulinarne na każdy moment dnia. Posiłki zostały podzielone na kategorie i obejmują: śniadania, II śniadania, obiady, kolacje i desery. Dzięki temu konsumenci dostosują zakupy do indywidualnych potrzeb i upodobań. W ofercie sieci znajdą się takie smakołyki jak: rillettes z łososiem, kaparami i zielonym ogórkiem; kanapka z pastą z kurczaka i ogórkiem kiszonym czy wegańskie curry z ciecierzycą, fasolką szparagową i ryżem basmati. Niezależnie od tego, czy potrzeba dotyczy pełnowartościowego śniadania, sycącego obiadu, lekkiej kolacji czy apetycznej przekąski na wynos, oferta spełni oczekiwania klientów.

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.