Dieta pudełkowa od marki Body Chief w wybranych sklepach Lidl Polska
Lidl Polska rozpoczął testy nowego konceptu. W wybranych sklepach sieci dostępny będzie catering dietetyczny od Body Chief – jednej z najpopularniejszych marek tego typu w Polsce. Świeżo przygotowane „pudełka” będą dostarczane bezpośrednio do sklepów w Warszawie, Poznaniu oraz Swarzędzu.
Diety pudełkowe nieustannie zyskują na popularności. Możliwość zakupu gotowych dań z policzonymi składnikami odżywczymi oraz kaloriami sprawia, że zyskujemy czas, który musielibyśmy poświęcić na przygotowanie potraw. To także dobry sposób na zbilansowaną dietę i motywator dla osób dbających o zdrowie i figurę.
Bacznie przyglądamy się trendom i tematyce zdrowego odżywiania. Rozwijamy ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience. Współpraca z marką Body Chief pozwoli na dotarcie do nowych odbiorców, ale także zwiększy atrakcyjność oferty gotowych do spożycia dań oraz będzie promocją zdrowego stylu życia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate of Communications and CSR w Lidl Polska.
Współpraca polega na codziennych dostawach świeżych dań do wybranych sklepów Lidl Polska w Warszawie, Poznaniu i Swarzędzu. Marka Body Chief zadbała o to, by klienci mogli skomponować zestaw dietetycznych dań na cały dzień lub wybrać pojedyncze posiłki. Atrakcyjne, codziennie zmieniające się menu to koncept doskonale znany w kategorii cateringu dietetycznego, lecz jest zdecydowanie nowością dla wielu konsumentów na co dzień korzystających z oferty dań kategorii convenience – mówi Wojciech Bławat, Dyrektor Operacyjny Body Chief.
W wybranych sklepach Lidl Polska dostępny będzie bogaty wybór posiłków Body Chief, które dostarczają klientom różnorodne doznania kulinarne na każdy moment dnia. Posiłki zostały podzielone na kategorie i obejmują: śniadania, II śniadania, obiady, kolacje i desery. Dzięki temu konsumenci dostosują zakupy do indywidualnych potrzeb i upodobań. W ofercie sieci znajdą się takie smakołyki jak: rillettes z łososiem, kaparami i zielonym ogórkiem; kanapka z pastą z kurczaka i ogórkiem kiszonym czy wegańskie curry z ciecierzycą, fasolką szparagową i ryżem basmati. Niezależnie od tego, czy potrzeba dotyczy pełnowartościowego śniadania, sycącego obiadu, lekkiej kolacji czy apetycznej przekąski na wynos, oferta spełni oczekiwania klientów.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.