Komunikaty PR

Dyniowe atrakcje w Centrum Korona

2021-10-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Już w najbliższy piątek, 29 października w Centrum Korona zapanuje jesienno-halloweenowy klimat! W centrum pojawią się trzy instaspoty, przy których będzie można zrobić sobie wyjątkowe zdjęcia, a w sobotę spotkać znanych TikTokerów! Odbędą się też warsztaty robienia dyniowych lampionów, które doskonale sprawdzą się jako sezonowe ozdoby do domu.  

Jesienne dni wcale nie muszą być nudne! W Centrum Korona na klientów zawsze czekają liczne atrakcje, niezależnie od pory roku czy pogody. Tym razem mieszkańcy Wrocławia będą mogli wziąć udział w warsztatach kreatywnych oraz odwiedzić trzy wyjątkowe instaspoty, które zostaną ustawione przy wejściach do centrum. Każdy z nich będzie prezentować inną scenerię m.in. mroczny zamek i ścianę dyniową. W instaspotach będzie można nie tylko zrobić sobie zdjęcia, ale też spotkać znanych TikTokerów (Edziorap, SebastianKowalczyk, Ciapur, Zietkowsky czy Polabotak), którzy odwiedzą Centrum Korona w sobotę w godz. 15:00-18:00. To doskonała okazja, by porozmawiać z młodymi twórcami, a nawet zdobyć ich autograf. Dodatkowo osoby, które udostępnią na Facebooku swoje zdjęcie z wybranego instaspotu i oznaczą na nim Centrum Korona, będą mogły odebrać w prezencie bilet do kina lub bon na zakupy o wartości 25 zł. Strefę instaspotów będzie można odwiedzić bezpłatnie w piątek i sobotę (29-30 października) w godzinach otwarcia galerii.

W sobotę, 30 października, w godzinach 11:00 – 19:00, przy wejściu Piastowskim, odbędą się również warsztaty kreatywne dla dzieci i dorosłych. Uczestnicy dowiedzą się jak drążyć i oczyszczać dynie, a następnie zaprojektują szablony i z pomocą animatorów spróbują samodzielnie wykonać swój autorski lampion. Wykonane podczas warsztatów prace będzie można zabrać ze sobą do domu i udekorować nimi mieszkanie, taras czy ogród. Udział w warsztatach będzie bezpłatny. Dla wszystkich uczestników centrum przygotowało również małą niespodziankę. Osoby, które zrobią sobie zdjęcie z wykonanym lampionem i wyrażą zgodę na udostępnię go na Facebooku Centrum Korona, otrzymają w prezencie piękną dynię oraz sekretny przepis od Charlie Food&Friends na najlepszy krem z tego popularnego jesiennego warzywa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.