Komunikaty PR

Dyniowe atrakcje w Centrum Korona

2021-10-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Już w najbliższy piątek, 29 października w Centrum Korona zapanuje jesienno-halloweenowy klimat! W centrum pojawią się trzy instaspoty, przy których będzie można zrobić sobie wyjątkowe zdjęcia, a w sobotę spotkać znanych TikTokerów! Odbędą się też warsztaty robienia dyniowych lampionów, które doskonale sprawdzą się jako sezonowe ozdoby do domu.  

Jesienne dni wcale nie muszą być nudne! W Centrum Korona na klientów zawsze czekają liczne atrakcje, niezależnie od pory roku czy pogody. Tym razem mieszkańcy Wrocławia będą mogli wziąć udział w warsztatach kreatywnych oraz odwiedzić trzy wyjątkowe instaspoty, które zostaną ustawione przy wejściach do centrum. Każdy z nich będzie prezentować inną scenerię m.in. mroczny zamek i ścianę dyniową. W instaspotach będzie można nie tylko zrobić sobie zdjęcia, ale też spotkać znanych TikTokerów (Edziorap, SebastianKowalczyk, Ciapur, Zietkowsky czy Polabotak), którzy odwiedzą Centrum Korona w sobotę w godz. 15:00-18:00. To doskonała okazja, by porozmawiać z młodymi twórcami, a nawet zdobyć ich autograf. Dodatkowo osoby, które udostępnią na Facebooku swoje zdjęcie z wybranego instaspotu i oznaczą na nim Centrum Korona, będą mogły odebrać w prezencie bilet do kina lub bon na zakupy o wartości 25 zł. Strefę instaspotów będzie można odwiedzić bezpłatnie w piątek i sobotę (29-30 października) w godzinach otwarcia galerii.

W sobotę, 30 października, w godzinach 11:00 – 19:00, przy wejściu Piastowskim, odbędą się również warsztaty kreatywne dla dzieci i dorosłych. Uczestnicy dowiedzą się jak drążyć i oczyszczać dynie, a następnie zaprojektują szablony i z pomocą animatorów spróbują samodzielnie wykonać swój autorski lampion. Wykonane podczas warsztatów prace będzie można zabrać ze sobą do domu i udekorować nimi mieszkanie, taras czy ogród. Udział w warsztatach będzie bezpłatny. Dla wszystkich uczestników centrum przygotowało również małą niespodziankę. Osoby, które zrobią sobie zdjęcie z wykonanym lampionem i wyrażą zgodę na udostępnię go na Facebooku Centrum Korona, otrzymają w prezencie piękną dynię oraz sekretny przepis od Charlie Food&Friends na najlepszy krem z tego popularnego jesiennego warzywa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.