Komunikaty PR

Farma Dyniowa na terenie zielonym przed Westfield Arkadia

2023-10-10  |  12:00
Biuro prasowe

Westfield Arkadia po raz drugi przygotowała wyjątkową, jesienną atrakcję, która w ubiegłym roku zgromadziła kilkadziesiąt tysięcy odwiedzających. Od 13 do 31 października na terenach zielonych przed centrum handlowym na klientów czeka Farma Dyniowa. Atrakcja jest bezpłatna i można ją odwiedzić codziennie od godz. 10.00 do 22.00.

Najbardziej rozpoznawalnymi symbolami jesieni są różnokolorowe liście, spadające kasztany, czerwona jarzębina oraz pomarańczowe dynie. Z wykorzystaniem tych ostatnich centrum handlowe Westfield Arkadia stworzyło Farmę Dyniową, gdzie każdy z pewnością poczuje magię jesieni. Klienci mogą ją odwiedzić od 13 do 31 października i znajdą w niej wielki słomiany labirynt, alejki oraz specjalne instaspoty, czyli coś idealnego dla wielbicieli pięknych, jesiennych zdjęć. Spektakularnym elementem farmy będzie również blisko 4-metrowa wieża z wielkich słomianych balotów udekorowana dyniami i wrzosami. Atrakcja jest bezpłatna dla wszystkich odwiedzających.

Dodatkowo zaaranżowano także specjalną strefę edukacyjną, w której wszyscy chętni dowiedzą się m.in. tego, jak długo rośnie dynia, jakie są jej odmiany oraz czym się one od siebie różnią, a także ile ważyła największa dynia na świecie. Odwiedzający Farmę Dyniową mogą też poczuć smak jesieni, kosztując m.in. kremu z dyni, dyniowych ciasteczek, czy też pysznej kawy pumpkin spice latte lub gorącej lemoniady z foodtrucka.

Na ostatni weekend października (piątek i sobota 27-28 października) zaplanowano specjalną akcję, w ramach której po spełnieniu określonych warunków klienci będą mogli odebrać kolorową dynię lub piękne wrzosy.

Cieszymy się, że nasza Farma Dyniowa spotkała się z tak dużym zainteresowaniem klientów. Jest to dla nas motywacja, by organizować kolejną jej odsłonę dla odwiedzających nasze centrum handlowe mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.