Komunikaty PR

Farma Dyniowa na terenie zielonym przed Westfield Arkadia

2023-10-10  |  12:00
Biuro prasowe

Westfield Arkadia po raz drugi przygotowała wyjątkową, jesienną atrakcję, która w ubiegłym roku zgromadziła kilkadziesiąt tysięcy odwiedzających. Od 13 do 31 października na terenach zielonych przed centrum handlowym na klientów czeka Farma Dyniowa. Atrakcja jest bezpłatna i można ją odwiedzić codziennie od godz. 10.00 do 22.00.

Najbardziej rozpoznawalnymi symbolami jesieni są różnokolorowe liście, spadające kasztany, czerwona jarzębina oraz pomarańczowe dynie. Z wykorzystaniem tych ostatnich centrum handlowe Westfield Arkadia stworzyło Farmę Dyniową, gdzie każdy z pewnością poczuje magię jesieni. Klienci mogą ją odwiedzić od 13 do 31 października i znajdą w niej wielki słomiany labirynt, alejki oraz specjalne instaspoty, czyli coś idealnego dla wielbicieli pięknych, jesiennych zdjęć. Spektakularnym elementem farmy będzie również blisko 4-metrowa wieża z wielkich słomianych balotów udekorowana dyniami i wrzosami. Atrakcja jest bezpłatna dla wszystkich odwiedzających.

Dodatkowo zaaranżowano także specjalną strefę edukacyjną, w której wszyscy chętni dowiedzą się m.in. tego, jak długo rośnie dynia, jakie są jej odmiany oraz czym się one od siebie różnią, a także ile ważyła największa dynia na świecie. Odwiedzający Farmę Dyniową mogą też poczuć smak jesieni, kosztując m.in. kremu z dyni, dyniowych ciasteczek, czy też pysznej kawy pumpkin spice latte lub gorącej lemoniady z foodtrucka.

Na ostatni weekend października (piątek i sobota 27-28 października) zaplanowano specjalną akcję, w ramach której po spełnieniu określonych warunków klienci będą mogli odebrać kolorową dynię lub piękne wrzosy.

Cieszymy się, że nasza Farma Dyniowa spotkała się z tak dużym zainteresowaniem klientów. Jest to dla nas motywacja, by organizować kolejną jej odsłonę dla odwiedzających nasze centrum handlowe mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.