Galeria Zaspa i choinka pełna prezentów - także dla Ciebie
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Św. Mikołaj, który odwiedza Galerię Zaspa pamięta nie tylko o dzieciach, ale i o dorosłych. W najbliższą sobotę zostawi dla odwiedzających masę ciekawych prezentów. Zdobyć może je każdy, kto tego dnia zrobi w galerii zakupy.
Św. Mikołaj w tym roku celebruje swoje imieniny już dwa dni wcześniej. Jak na niego przystało zamiast przyjmować prezenty, będzie je rozdawał. Tym razem zrobi to w nietypowy sposób. Przygotowaną, wysoką na 3 metry drewnianą choinkę ozdobi niezwykłymi bombkami. Dlaczego niezwykłymi? Bo każda z nich będzie kryć jakąś nagrodę. By ją zdobyć, wystarczy wziąć udział w akcji mikołajkowej. Będąc w sobotę na zakupach w Galerii Zaspa należy zabrać ze sobą paragon. Ten na kwotę powyżej 50 złotych można zarejestrować w specjalnym punkcie konkursowym. Hostessy po jego weryfikacji zaproszą do zabawy i samodzielnego złowienia upominku za pomocą długiego wysięgnika. Wśród prezentów będą słodycze oraz świąteczne dekoracje.
Uwaga - akcja trwać będzie od godz. 11:00 do godz. 16:00 lub do wyczerpania zapasów. Regulamin i szczegóły akcji dostępne będą na stoisku promocyjnym w dniu wydarzenia.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.