Milka – akcje promocyjne w sieciach sklepów Carrefour i Tesco
Jak fani skoków narciarskich mogą okazać wsparcie polskim zawodnikom, kiedy nie mają możliwości towarzyszyć im podczas zawodów? Milka znalazła na to sposób i w ramach trwającej kampanii „Milka. Cała Polska Sercem z naszymi” zachęca fanów zimowych sportów nie tylko do wspólnego kibicowania, ale i do udziału w wyjątkowych akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w sieciach sklepów Carrefour i Tesco.
Akcja promocyjna w sieci sklepów Carrefour
19 stycznia br. w sieci sklepów Carrefour wystartowała wyjątkowa akcja promocyjna typu buy&get, w której za zakup produktów Milka za minimum 20 złotych (z wyjątkiem lodów, jogurtów oraz kanapek mlecznych Milka), konsumenci mogą odebrać nauszniki Milka za 1 grosz.
Klienci wszystkich sklepów sieci Carrefour znajdujących się na terenie Polski, mogą brać udział w promocji wielorazowo. Akcja promocyjna trwa do 13.02.2021 r. lub do wyczerpania puli gadżetów, a jej regulamin jest dostępny na stronie www.carrefour.pl.
Konkurs „Kibicuj z Milka” w sieci sklepów Tesco
Sieć sklepów Tesco również przygotowała dla swoich klientów wyjątkową akcję konsumencką, która rozpoczęła się 2 lutego 2021 r. Konkurs „Kibicuj z Milka”, w ramach którego można wygrać jedną z 5 kart przedpłaconych do sklepu Decathlon o wartości 300 zł każda oraz 1 z 3 voucherów do biura podróży o wartości 10 000 zł każdy, potrwa aż do 1 marca 2021 r. (z wyłączeniem niedziel 7, 14, 21 i 28 lutego 2021 r.). Co należy zrobić, aby wziąć w nim udział? Wystarczy dokonać zakupu dowolnych produktów marki Milka (sprzedażą promocyjną nie są jednak objęte lody, jogurty oraz kanapki mleczne Milka), zachować paragon, a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl oraz wykonać zadanie konkursowe.
Każdy osoba biorąca udział w akcji konsumenckiej, może otrzymać tylko jedną nagrodę. Regulamin promocji można znaleźć na stronie www.kibicujzmilka.pl.
Cała Polska Sercem z Naszymi
Akcje promocyjne prowadzone przez sieci sklepów Carrefour oraz Tesco są częścią tegorocznej kampanii Milka „Cała Polska Sercem z Naszymi”, poprzez którą marka zachęca Polaków do kibicowania ukochanym sportowcom. Milka, która od 3 lat współpracuje z Polskim Związkiem Narciarskim i jest oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, otacza ciepłymi uczuciami naszych Mistrzów, jednocześnie łącząc Polaków we wspólnym przeżywaniu emocji.
Tegoroczne działania realizowane przez markę, wsparte są kampanią telewizyjną i digitalową oraz akcjami konsumenckim organizowanymi m.in. w sieciach sklepów Tesco, Carrefour oraz Lidl. W okresie trwania aktywacji, w wybranych miastach w Polsce, zostaną również otwarte strefy kibica.
Za przygotowanie strategii komunikacji, operacyjne zarządzanie kampanią i adaptacją wszystkich form kreacji ATL oraz BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy. Stworzenie kreacji powierzono zaś Carla Zuri. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka oraz Riodepost. Działania eventowe oraz wsparcie operacyjne kampanii gwarantuje Event Factory. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.
Edukacja
Miliony młodych biorą udział w międzynarodowej wymianie akademickiej. Celem jest udział w niej 23 proc. studentów z UE

Mobilność edukacyjna jest jednym z istotnych punktów w agendzie instytucji UE. W ubiegłym roku Rada UE wydała w tym obszarze zalecenia „Europa w ruchu”, w którym wskazała nowy cel na 2030 rok. Chodzi o to, by odsetek absolwentów w UE, którzy skorzystali z zagranicznej mobilności edukacyjnej, wynosił co najmniej 23 proc. Jak podkreślają przedstawiciele Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, mobilność edukacyjna to korzyści zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej oraz samej instytucji naukowej czy uczelni.
Motoryzacja
Kajra: Samochody mogą służyć nam latami. Mamy ze Sławomirem trzydziestoletniego golfa III, który wygląda, jakby wczoraj zszedł z linii produkcyjnej

Piosenkarka wyznaje zasadę, że jeżeli coś się zepsuło, to trzeba próbować to naprawić, a nie od razu wyrzucać do kosza, generując kolejne śmieci. Dlatego też nie kupuje coraz nowszych modeli telefonów tylko po to, by móc pochwalić się modnym gadżetem. Wraz z mężem mają natomiast słabość do kultowych wręcz modeli samochodów i o ten, który jest w ich garażu, dbają jak o prawdziwą perełkę.