NOWE MODOWE MARKI W PORCIE ŁÓDŹ

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Sklepy HalfPrice oraz gattaia&VANILLA powiększyły portfolio najemców łódzkiego centrum handlowego należącego do INGKA Centres. HalfPrice zajął w Porcie Łódź powierzchnię blisko 2 200 mkw. Natomiast marka z modą włoską gattaia&VANILLA wprowadziła się do lokalu o powierzchni ponad 73 mkw.
HalfPrice to sieć, która na polskim rynku pojawiła się w maju tego roku. Oferuje wysokiej jakości produkty w niskiej cenie, a wiele propozycji w asortymencie sklepu to znane światowe marki. W HalfPrice kupić można ubrania, buty i akcesoria zaprojektowane przez największe domy mody, które dostępne są w przystępnych okazyjnych cenach. W ofercie sklepu znajdują się też kosmetyki oraz artykuły do domu.
Drugi z najemców to lokalna sieć sklepów z odzieżą włoską – gattaia&VANILLA Marka funkcjonuje na rynku od 2010 roku, a swoją ofertę kieruje do kobiet ceniących ponadczasowy styl i wysokiej jakości materiały. Sklep stawia na naturalne tkaniny, jak bawełna czy jedwab, na co dzień współpracuje z włoskimi markami, jest także partnerem polskich producentów najlepszej jakości swetrów.
- Na pokładzie Portu Łódź powitaliśmy dwóch nowych najemców. To marki, które bardzo dobrze ilustrują to, czym kierujemy się dobierając nasz tenant – mix. Do współpracy zapraszamy zarówno duże światowe sklepy sieciowe, jak również mniejszych lokalnych przedsiębiorców, którzy mają okazję zaprezentować w naszym Centrum swoją ofertę. Zarówno HalfPrice, jak i gattaia&VANILLA uzupełnią naszą szeroką ofertę modową, która niewątpliwie jest znakiem rozpoznawczym Portu Łódź – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu w Porcie Łódź.
Nowe sklepy zlokalizowane są w pobliżu salonów CCC, Deichamnn, Wojas.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.