Komunikaty PR

NOWE MODOWE MARKI W PORCIE ŁÓDŹ

2021-11-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Sklepy HalfPrice oraz gattaia&VANILLA powiększyły portfolio najemców łódzkiego centrum handlowego należącego do INGKA Centres. HalfPrice zajął w Porcie Łódź powierzchnię blisko 2 200 mkw. Natomiast marka z modą włoską gattaia&VANILLA wprowadziła się do lokalu o powierzchni ponad 73 mkw. 

 

HalfPrice to sieć, która na polskim rynku pojawiła się w maju tego roku. Oferuje wysokiej jakości produkty w niskiej cenie, a wiele propozycji w asortymencie sklepu to znane światowe marki. W HalfPrice kupić można ubrania, buty i akcesoria zaprojektowane przez największe domy mody, które dostępne są w przystępnych okazyjnych cenach. W ofercie sklepu znajdują się też kosmetyki oraz artykuły do domu. 

 

Drugi z najemców to lokalna sieć sklepów z odzieżą włoską – gattaia&VANILLA Marka funkcjonuje na rynku od 2010 roku, a swoją ofertę kieruje do kobiet ceniących ponadczasowy styl i wysokiej jakości materiały. Sklep stawia na naturalne tkaniny, jak bawełna czy jedwab, na co dzień współpracuje z włoskimi markami, jest także partnerem polskich producentów najlepszej jakości swetrów. 

 

Na pokładzie Portu Łódź powitaliśmy dwóch nowych najemców. To marki, które bardzo dobrze ilustrują to, czym kierujemy się dobierając nasz tenant – mix. Do współpracy zapraszamy zarówno duże światowe sklepy sieciowe, jak również mniejszych lokalnych przedsiębiorców, którzy mają okazję zaprezentować w naszym Centrum swoją ofertę. Zarówno HalfPrice, jak i gattaia&VANILLA uzupełnią naszą szeroką ofertę modową, która niewątpliwie jest znakiem rozpoznawczym Portu Łódź – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu w Porcie Łódź.

 

Nowe sklepy zlokalizowane są w pobliżu salonów CCC, Deichamnn, Wojas. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.