Komunikaty PR

Odkrywaj skarby w aplikacji PAYBACK!

2022-07-25  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Startuje wielka multipartnerska loteria PAYBACK „Wyspa Skarbów”. Sercem akcji jest aplikacja PAYBACK, gdzie na uczestników czekają kupony, dzięki którym mogą wygrać setki nagród, m.in. weekendowe wyjazdy, karty paliwowe, bony podarunkowe, bilety do kina oraz sprzęt AGD. Akcja trwa od 25 lipca do 25 sierpnia.

W wakacyjnej loterii może wziąć udział każdy zarejestrowany uczestnik, który pobrał na swój telefon aplikację PAYBACK. Na stronie www.loteriaPAYBACK.pl każdego dnia użytkownicy będą mogli sprawdzić, czy to właśnie do nich uśmiechnęło się szczęście przynosząc jedną z nagród. A będzie o co walczyć. Do zgarnięcia są między innymi vouchery do Hotelu Słoneczny Zdrój Medical SPA & Wellness w Busku-Zdroju, karty paliwowe do bp, vouchery na zakupy w Kaufland i PSB Mrówka, roczny zapas karmy od Maxi Zoo, bilety do Multikina i Cinema 3D, karty podarunkowe na zakupy w sklepach RTV Euro AGD, karty upominkowe od Zalando, sprzęt kuchenny marki Russell Hobbs, opaski sportowe czy słuchawki bezprzewodowe.

Co zrobić, aby wziąć udział w loterii?

Wystarczą trzy proste kroki – należy odwiedzić stronę www.loteriaPAYBACK.pl, wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz aktywować kupon w aplikacji Programu PAYBACK i wykorzystać go podczas zakupów w sklepie stacjonarnym lub online. Każdy kupon to szansa wygrania jednej z nagród przygotowanych przez partnerów Programu oraz PAYBACK Polska!

Regulamin loterii „Wyspa Skarbów” jest dostępny na www.loteriaPAYBACK.pl. Organizatorem akcji jest Agencja Promocyjno-Reklamowa Smolar. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.