Komunikaty PR

Odkrywaj skarby w aplikacji PAYBACK!

2022-07-25  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Startuje wielka multipartnerska loteria PAYBACK „Wyspa Skarbów”. Sercem akcji jest aplikacja PAYBACK, gdzie na uczestników czekają kupony, dzięki którym mogą wygrać setki nagród, m.in. weekendowe wyjazdy, karty paliwowe, bony podarunkowe, bilety do kina oraz sprzęt AGD. Akcja trwa od 25 lipca do 25 sierpnia.

W wakacyjnej loterii może wziąć udział każdy zarejestrowany uczestnik, który pobrał na swój telefon aplikację PAYBACK. Na stronie www.loteriaPAYBACK.pl każdego dnia użytkownicy będą mogli sprawdzić, czy to właśnie do nich uśmiechnęło się szczęście przynosząc jedną z nagród. A będzie o co walczyć. Do zgarnięcia są między innymi vouchery do Hotelu Słoneczny Zdrój Medical SPA & Wellness w Busku-Zdroju, karty paliwowe do bp, vouchery na zakupy w Kaufland i PSB Mrówka, roczny zapas karmy od Maxi Zoo, bilety do Multikina i Cinema 3D, karty podarunkowe na zakupy w sklepach RTV Euro AGD, karty upominkowe od Zalando, sprzęt kuchenny marki Russell Hobbs, opaski sportowe czy słuchawki bezprzewodowe.

Co zrobić, aby wziąć udział w loterii?

Wystarczą trzy proste kroki – należy odwiedzić stronę www.loteriaPAYBACK.pl, wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz aktywować kupon w aplikacji Programu PAYBACK i wykorzystać go podczas zakupów w sklepie stacjonarnym lub online. Każdy kupon to szansa wygrania jednej z nagród przygotowanych przez partnerów Programu oraz PAYBACK Polska!

Regulamin loterii „Wyspa Skarbów” jest dostępny na www.loteriaPAYBACK.pl. Organizatorem akcji jest Agencja Promocyjno-Reklamowa Smolar. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.