Komunikaty PR

Poczuj magię świąt w Centrum Korona

2021-12-03  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Świąteczne dekoracje, spotkanie z Mikołajem, prezenty dla najmłodszych i klimatyczne instaspoty. A do tego wyjątkowa akcja dla podopiecznych domów dziecka, którym każdy będzie mógł podarować wymarzony prezent. To wszystko czeka na klientów Centrum Korona w dniach 4-19 grudnia z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.

Atmosferę świąt czuć już niemal wszędzie. Na ulicach rozbłysły iluminacje świetlne, w miastach ruszyły lodowiska i jarmarki świąteczne, a w galeriach handlowych pojawiły się okolicznościowe dekoracje i stoiska. Wyjątkowy nastrój zapanował również w Centrum Korona. Wnętrze budynku ozdobiły setki światełek, a już w sobotę, 4 grudnia przy wejściu Piastowskim odwiedzających powita Święty Mikołaj, z którym klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie w świątecznych instaspotach. Tego dnia w centrum pojawi się również choinka, na której zawisną bombki z imionami podopiecznych Całodobowej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Tęcza" oraz Domu dla Dzieci Towarzystwa Nasz Dom.

W sobotę i niedzielę, 11 i 12 grudnia każda osoba, która wybierze bombkę z imieniem dziecka, otrzyma jego list do Świętego Mikołaja, a następnie będzie mogła spełnić dziecięce marzenia, kupując mu wymarzony prezent pod choinkę. Przed świętami Centrum Korona przekaże wszystkie prezenty podopiecznym wspomnianych placówek.  

W dniach 18-19 grudnia w Centrum Korona stanie jeszcze jedna choinka, ozdobiona pluszowymi misiami. Klienci, którzy zrobią w tych dniach zakupy za minimum 150, otrzymają jedną z nich w prezencie. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym max. 1 paragon z hipermarketu Auchan na kwotę max. 50 zł).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.