Słodkie święta z marką Wawel
Końcówka roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała ciekawe nowości prezentowe, kultowe produkty w nowej, zimowej odsłonie oraz specjalną propozycję dla najmłodszych smakoszy. W sezonowej ofercie marki Wawel każdy fan słodkości z pewnością znajdzie coś dla siebie!
Prezentowe nowości
W tym roku marka Wawel zaskakuje w Ofercie Zimowej ciekawymi połączeniami smaków. Wśród nowości produktowych znajdą się praliny Marcepan z delikatnym nadzieniem o bogatej, 33% zawartości migdałów, skąpanych w doskonałej ciemnej czekoladzie Wawel. Zapakowane w elegancką czarno-złotą puszkę 200g będą ciekawą propozycją upominku dla wyjątkowej osoby.
Miłośników kultowych czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z pewnością ucieszy wiadomość, że w tym roku, po raz pierwszy w historii marki, dostępna będzie kolekcja wszystkich tych wyjątkowych smaków w jednym, eleganckim opakowaniu w formie bombonierki. Ta limitowana edycja cenionych czekoladek nadziewanych z Wawelu idealnie sprawdzi się jako prezent czy jako słodki poczęstunek dla gości.
Kolejną kuszącą propozycją upominku jest Żurawina, czyli czekoladki nadziewane z aromatycznym dwuwarstwowym nadzieniem o smaku żurawiny, w wytrawnej ciemnej czekoladzie. Produkt dostępny jest w subtelnym, bordowym kartoniku ze świątecznymi złotymi zdobieniami o gramaturze 250g.
Szarlotka, cappuccino czy pierniki?
Sprawdzonym dodatkiem do zestawu świątecznych prezentów są duże czekolady. Tego roku marka Wawel prezentuje trzy nowe, aromatyczne propozycje. Duże czekolady z Wawelu mają teraz formę łatwej do podzielenia tabliczki składającej się z 33 kosteczek, wypełnionych po brzegi pysznym nadzieniem. Pierwsza propozycja wśród zimowej odsłony czekolad dużych z Wawelu to Czekolada Szarlotka, czyli przyjemnie gorzka, kusząca czekolada z dwoma warstwami wyrazistego nadzienia o smaku aromatycznego ciasta jabłkowego. Smak Czekolady Piernik z pomarańczą to połączenie klasycznych dla świąt smaków - tę dużą tabliczkę delikatnej gorzkiej czekolady z pachnącym nadzieniem pokochają zarówno dzieci, jak i dorośli. Ostatnia propozycja - Czekolada Cappuccino ze szczyptą cynamonu - to połączenie czekolady gorzkiej z aromatycznym, wyrazistym w smaku kawowym wnętrzem przełamanym łagodną nutą cynamonu.
Wśród czekolad 100g również nie brakuje słodkich nowości o intrygujących smakach. Nadziewane Czekolada Piernikowa ze śliwką, Czekolada Figa z pomarańczą oraz Czekolada Mleczna z ciasteczkami korzennymi zachwycą świątecznym aromatem i prawdziwie zimowymi smakami.
Dziecięcy zawrót głowy
Do limitowanej zimowej edycji czekolad dużych dołączyły także wersje dla najmłodszych: Czekolada Malinowa oraz Czekolada Mleczna z Herbatnikami. Pierwsza z nich to pyszna duża czekolada mleczna z dwuwarstwowym nadzieniem ze słodkiego malinowego przecieru i mlecznego kremu. Druga z propozycji to mleczna czekolada połączona ze słodkim, rozpływającym się w ustach puszystym mlecznym nadzieniem, w którym zatopione zostały chrupiące ciasteczka.
Jest też coś w “mniejszym formacie”. Młodych smakoszy zachwyci stugramowa Czekolada Truskawkowa w opakowaniu ze świąteczną grafiką w urocze pingwinki oraz pyszna nowość - Czekolada Mleczna z chrupiącymi kuleczkami.
Uśmiech na twarzach dzieci wywoła świąteczna, wesoła wersja opakowań lubianych przez nich produktów. Krówka Mleczna o maślano-mlecznym smaku oraz Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami dostępne będą w opakowaniach w kształcie cukierka. Kultowe galaretki w czekoladzie - Mieszanka Krakowska o soczyście owocowych smakach: maliny, pomarańczy, ananasa i cytryny - dostępne będą w opakowaniu w kształcie choinki z zimową grafiką i zabawnymi pingwinkami. Idealna propozycja na świąteczny upominek dla dzieci i nie tylko!
Świąteczne klasyki
W zimowej ofercie Wawelu nie mogło zabraknąć znanych i lubianych słodyczy w sezonowych, limitowanych wersjach opakowań. Tu wyróżniają się m.in. Trufle z Wawelu, dostępne w poręcznym, eleganckim, brązowym kartoniku o gramaturze 250 g, z dodatkowymi subtelnymi zdobieniami i grafiką złotej wstążki.
Doskonałe w smaku polskie śliwki kandyzowane, (70%) oblane ciemną czekoladą Wawel (30%), zapakowane w elegancki fioletowy kartonik w delikatne świąteczne wzory i grafiką złotej wstążki to idealny pomysł na prezent dla członków rodziny. Śliwka w czekoladzie z Wawelu ma prosty i czytelny skład bez dodatków, barwników i aromatów. To prawdziwa królowa wśród owoców w czekoladzie.
Legendarne M!chałki z Wawelu Klasyczne i Kokosowe oraz Mieszanka Krakowska w Ofercie Zimowej od Wawelu kupimy w większych, eleganckich opakowaniach o gramaturze 350 g, które zachęcają do dzielenia się z bliskimi. Wśród świątecznych klasyków ważne miejsce zajmują kultowe czekoladki nadziewane: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, dostępne w formie bombonierek 430 g w limitowanej edycji z elegancką, zimową nakładką.
Niezależnie więc, czy szukamy upominku dla miłośnika słodyczy, czy też sami mamy ochotę na oryginalny smak, który wypełni długie wieczory - sezonowa propozycja nowości Wawelu wydaje się być idealnym rozwiązaniem. Ciekawe propozycje podarunków i wyraziste zimowe smaki to tylko niektóre z zalet tej kuszącej oferty.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.