Świąteczne upominki od Atrium Molo!
Z okazji nadchodzących świąt, Atrium Molo rozdaje upominki! Wstąp do centrum w dniach 2-4 grudnia, zrób zakupy i odbierz gwiazdkowy prezent. Do rozdania są świąteczne stroiki, domki piernikowe, kwiaty poinsencji (gwiazdy betlejemskie) oraz nagrody niespodzianki! Prezenty, że ho, ho! Dodatkowo, tuż przed Mikołajkami w Atrium Molo na dzieci czekać będzie słodka niespodzianka!
Boże Narodzenie kojarzy się między innymi z kolędami, pachnącą lasem choinką i prezentami. Specjalne niespodzianki dla klientów zaplanowało w grudniu Atrium Molo, aby jeszcze bardziej uprzyjemnić okres przedświątecznych zakupów.
W dniach 2-4 grudnia, centrum handlowe przygotowało akcję, w której do zdobycia jest mnóstwo wspaniałych nagród. Osoby, które w jej trakcie zrealizują zakupy w sklepach galerii na kwotę minimum 300 zł (podczas maksymalnie dwóch transakcji), a następnie zarejestrują paragon w Punkcie Obsługi Konkursu, otrzymają gwiazdkowy upominek. Do zdobycia są bożonarodzeniowe ozdoby w postaci stroika lub gwiazdy betlejemskiejw doniczce, które pięknie udekorują każde wnętrze, a także coś dla fanów świątecznych słodkości – domek z piernika. Dodatkową nagrodę – niespodziankę - można otrzymać zapisując się do newslettera centrum handlowego. Promocja nie dotyczy paragonów z hipermarketu Carrefour oraz wyłączeń uwzględnionych w regulaminie. Szczegółowe informacje oraz regulamin akcji są dostępne w Punkcie Obsługi Konkursu oraz na stronie centrum: https://atrium-molo.pl/. Liczba nagród przewidzianych w promocji jest ograniczona.
W sobotę (4 grudnia) z kolei, z okazji nadchodzących Mikołajek, na dzieci czekać będzie specjalna, mikołajkowa, słodka niespodzianka – rzemieślnicze lizaki w kształcie bożonarodzeniowej laski Św. Mikołaja z życzeniami.
- Okres przedświąteczny jest wyjątkowy i magiczny! Dlatego, jak co roku, chcemy go jeszcze bardziej umilić naszym klientom. Na odwiedzających Atrium Molo czeka wiele atrakcji. Za zakupy zrealizowane w czasie trwania akcji, klienci mają możliwość otrzymania gwiazdkowych prezentów, natomiast najmłodsi – słodkiego upominku. Serdecznie zachęcamy do przedświątecznych przygotowań wspólnie z Atrium Molo – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.
Punkt Obsługi Konkursu znajdować się będzie w pobliżu sklepu TK Maxx i będzie do dyspozycji klientów w dniach 2-4 grudnia, w godzinach 11.00-19.00.
Więcej informacji na temat aktualności i oferty Atrium Molo znajduje się na stronie: www.atrium-molo.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.