Komunikaty PR

Święta – taniej, zero waste i bez kolejek dzięki zakupom online

2022-12-15  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Press ( 1.4 MB )

Nie od dziś wiadomo, że odpowiednie przygotowanie do zakupów świątecznych jest kluczowe, aby nie wydać za dużo, kupić wszystkie potrzebne rzeczy i uniknąć wielokrotnych wycieczek do sklepu i stania w długich kolejkach. W dzisiejszej dobie jest wiele rozwiązań, które pomagają zrealizować ten plan, a najwygodniejszym z nich są bez wątpienia zakupy online. Z pomocą marki Everli przedstawiamy kilka prostych kroków na idealny plan zakupowy, który odczaruje wizję typowego przedświątecznego szaleństwa. 

 

Zaplanuj z wyprzedzeniem

 

Zakupy świąteczne można zacząć już na początku grudnia. Wiele tradycyjnych potraw na wigilijnym stole zawiera składniki o długiej dacie przydatności - orzechy, bakalie, suszone owoce, grzyby, przyprawy, sosy. To wszystko można kupić online już w pierwszych dniach miesiąca. W drugiej połowie grudnia zacznijmy się rozglądać za półproduktami, mrożonkami, a przed samymi świętami, można sukcesywnie zamawiać świeże produkty. Warto również skorzystać z kilku prostych tricków, które pozwolą na utrzymanie produktów w jak najdłuższej świeżości. Przykładowo - surowe marchewki przechowujmy w zamkniętym pojemniku z wodą, sałatę włóżmy do lodówki w misce wyłożonej wilgotnym ręcznikiem papierowym, a pieczywo zamroźmy. 

 

Online jest taniej!

 

Wzrost cen spowodowany inflacją dotyka niemal wszystkich aspektów codziennego życia, w tym także codziennych zakupów spożywczych, i jest odczuwalny dla wielu gospodarstw domowych. Optymalizacja wydatków będzie szczególnie ważna przy przygotowaniach do nadchodzących świąt. Z pomocą przychodzą platformy zakupowe online, jak Everli, które już teraz oferują wiele promocji i pomogą zaplanować tańsze i rozsądne zakupy.

 

Wiele sklepów online z wyprzedzeniem komunikuje planowane promocje na poszczególne grupy produktów. Everli, które skupia największe sieci i mniejsze sklepy, w tym specjalistyczne, w całej Polsce, pozwala przejrzeć ofertę wszystkich z nich. To świetne rozwiązanie, bo w jednym miejscu, na intuicyjnej platformie zakupowej możesz porównać ceny tysięcy produktów, tworząc kilka alternatywnych wersji swojego koszyka i kontrolując swoje wydatki. Zakupy online się po prostu opłacają!

 

Everli wraz z partnerami przygotowało kilka atrakcyjnych ofert -  do końca roku z kodem 22AUCHAN22 Klienci otrzymają 15zł zniżki i darmową dostawę dla zakupów powyżej 220zł. Z Everli najbardziej opłaca się korzystać regularne - za zamówienie powyżej 270zł złożone między 5 a 18 grudnia, Klienci otrzymają 30zł zniżki na kolejne zakupy, ważną w dniach 19-31.12. Z kolei dla subskrybentów Everli Plus, przed samymi świętami pojawią się oferty typu cashback na majonezy i napoje, czyli typowo świąteczne produkty. 

 

 

 

 

 

 

Bez stania w kolejkach

 

Do mniej przyjemnych rzeczy, które towarzyszą przedświątecznej gorączce na pewno można zaliczyć czas, który trzeba poświęcić na długie kolejki w sklepach, korki na ulicach czy poszukiwania miejsca parkingowego. Z Everli nie trzeba się obawiać kosztów dostawy - wystarczy dołączyć do programu Everli Plus, dzięki któremu już przy dwóch zamówieniach w miesiącu, wartość subskrypcji się zwraca, a jej koszt i tak jest nieporównywalnie niższy od kosztów paliwa czy długich godzin spędzonych w sklepach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.