Wielka świąteczna akcja „Zagroda Reniferów” sklepu E.Leclerc w Bydgoszczy
W dniach 10-11 grudnia parking bydgoskiego sklepu E.Leclerc zmieni się w bożonarodzeniową zagrodę z prawdziwymi reniferami. W godzinach między 12:00, a 18:00 dzieci, które jeszcze nie zdążyły wysłać listu do Świętego Mikołaja, będą miały okazję spotkać się z nim osobiście! Na miejscu umilać czas będzie nastrojowa muzyka, ekscytujące konkursy oraz opowieści świąteczne od samych Elfów.
W najbliższy handlowy weekend, na parkingu marketu E.Leclerc w Bydgoszczy, przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie 26 pojawi się Święty Mikołaj z pomocnikami oraz reniferami. Mieszkańcy będą mogli porozmawiać z Mikołajem na świątecznych saniach oraz blisko obcować z magicznymi zwierzętami. Dodatkowo każdy będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie, a Elfy wykonają fotografie w formie drukowanej do otrzymania na miejscu.
Bożonarodzeniowa zagroda przystrojona będzie żywymi świerkami wraz z ozdobami świątecznymi. Podczas wydarzenia dostępne będą dla zgromadzonych liczne atrakcje. Pomocnicy Mikołaja mają przygotowane dla najmłodszych wiele ciekawostek o reniferach i tradycjach świątecznych. W atmosferze nastrowej muzyki każdy będzie mógł poczuć klimat świąt bożego narodzenia i zatrzymać się na ciępłą kawę.
Renifery obecne podczas akcji sklepu E.Leclerc są oswojone i posiadają wszystkie potrzebne certyfikaty weterynaryjne. W trosce o najwyższe dobro zwierząt, zarówno transport, jak i ich pobyt są zgodne z przepisami.
Więcej informacji na stronie sklepu E.Leclerc w Bydgoszczy, https://bydgoszcz.leclerc.pl/
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.