Komunikaty PR

Wielka świąteczna akcja „Zagroda Reniferów” sklepu E.Leclerc w Bydgoszczy

2022-12-09  |  13:05
Biuro prasowe

W dniach 10-11 grudnia parking bydgoskiego sklepu E.Leclerc zmieni się w bożonarodzeniową zagrodę z prawdziwymi reniferami. W godzinach między 12:00, a 18:00 dzieci, które jeszcze nie zdążyły wysłać listu do Świętego Mikołaja, będą miały okazję spotkać się z nim osobiście! Na miejscu umilać czas będzie nastrojowa muzyka, ekscytujące konkursy oraz opowieści świąteczne od samych Elfów.

 

W najbliższy handlowy weekend, na parkingu marketu E.Leclerc w Bydgoszczy, przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie 26 pojawi się Święty Mikołaj z pomocnikami oraz reniferami. Mieszkańcy będą mogli porozmawiać z Mikołajem na świątecznych saniach oraz blisko obcować z magicznymi zwierzętami. Dodatkowo każdy będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie, a Elfy wykonają fotografie w formie drukowanej do otrzymania na miejscu.

 

Bożonarodzeniowa zagroda przystrojona będzie żywymi świerkami wraz z ozdobami świątecznymi. Podczas wydarzenia dostępne będą dla zgromadzonych liczne atrakcje. Pomocnicy Mikołaja mają przygotowane dla najmłodszych wiele ciekawostek o reniferach i tradycjach świątecznych. W atmosferze nastrowej muzyki każdy będzie mógł poczuć klimat świąt bożego narodzenia i zatrzymać się na ciępłą kawę.

 

Renifery obecne podczas akcji sklepu E.Leclerc są oswojone i posiadają wszystkie potrzebne certyfikaty weterynaryjne. W trosce o najwyższe dobro zwierząt, zarówno transport, jak i ich pobyt są zgodne z przepisami.

 

Więcej informacji na stronie sklepu E.Leclerc w Bydgoszczy, https://bydgoszcz.leclerc.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.