Wielkanocne niespodzianki dla klientów E.Leclerc
Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą! Z myślą o swoich klientach, E.Leclerc wprowadził urozmaiconą ofertę produktów, które znajdą swoje miejsce w każdym polskim domu. Wraz z katalogiem, wystartowała również wyjątkowa kampania wielkanocna w aplikacji Bonus, doceniająca zarejestrowanych użytkowników dodatkowymi zniżkami. Oferta obowiązuje od 28 marca br.
Mazurek, sernik, jajka z majonezem czy faszerowane, żurek z kiełbasą czy w wersji wegetariańskiej? To, co wyróżnia tradycyjną polską Wielkanoc to przede wszystkim bogactwo smaków, ale również okazja do spędzenia czasu w rodzinnym gronie. Sklepy E.Leclerc jak zawsze w tym okresie postawiły na tradycję. Bogactwo produktów potrzebnych do przygotowania świątecznych specjałów w tradycyjnie niskich cenach znaleźć można w najnowszym katalogu. Kiełbasa biała regionalna za 14,99 zł, twaróg sernikowy w cenie 8,99 zł czy zając z mlecznej czekolady za 2,99 zł. Każdy klient znajdzie coś dla siebie, a posiadacze aplikacji Bonus dodatkowo mogą aktywować niższe ceny na m.in. kukurydzę, mąkę czy filety śledziowe, niezbędne na spotkanie przy już wiosennym stole.
W nowym katalogu E.Leclerc nie zabrakło również artykułów spożywczych używanych podczas przygotowania świątecznych wypieków. Na półkach sklepów klienci znajdą wybór rodzynek królewskich, żurawiny oraz orzechów włoskich w atrakcyjnych cenach. Do dekoracji ciast pojawiły się także czekolady mleczne i gorzkie, które mogą spełniać również rolę wielkanocnych prezentów. Elementem nierozłącznie związanym z okazjonalnymi spotkaniami w gronie rodziny czy przyjaciół jest klasyczne połączenie ciasta z kawą. W punktach E.Leclerc smakosze kawy znajdą różne jej rodzaje, pochodzące z plantacji w Ameryce Południowej i Afryce.
Oferta sklepów E.Leclerc ważna od 28.03 do 08.04.2023 r.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.