Komunikaty PR

Wielkanocne niespodzianki dla klientów E.Leclerc

2023-03-29  |  10:16
Biuro prasowe

Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą! Z myślą o swoich klientach, E.Leclerc wprowadził urozmaiconą ofertę produktów, które znajdą swoje miejsce w każdym polskim domu. Wraz z katalogiem, wystartowała również wyjątkowa kampania wielkanocna w aplikacji Bonus, doceniająca zarejestrowanych użytkowników dodatkowymi zniżkami. Oferta obowiązuje od 28 marca br.

 

Mazurek, sernik, jajka z majonezem czy faszerowane, żurek z kiełbasą czy w wersji wegetariańskiej? To, co wyróżnia tradycyjną polską Wielkanoc to przede wszystkim bogactwo smaków, ale również okazja do spędzenia czasu w rodzinnym gronie. Sklepy E.Leclerc jak zawsze w tym okresie postawiły na tradycję. Bogactwo produktów potrzebnych do przygotowania świątecznych specjałów w tradycyjnie niskich cenach znaleźć można w najnowszym katalogu. Kiełbasa biała regionalna za 14,99 zł, twaróg sernikowy w cenie 8,99 zł czy zając z mlecznej czekolady za 2,99 zł. Każdy klient znajdzie coś dla siebie, a posiadacze aplikacji Bonus dodatkowo mogą aktywować niższe ceny na m.in. kukurydzę, mąkę czy filety śledziowe, niezbędne na spotkanie przy już wiosennym stole.   

 

W nowym katalogu E.Leclerc nie zabrakło również artykułów spożywczych używanych podczas przygotowania świątecznych wypieków. Na półkach sklepów klienci znajdą wybór rodzynek królewskich, żurawiny oraz orzechów włoskich w atrakcyjnych cenach. Do dekoracji ciast pojawiły się także czekolady mleczne i gorzkie, które mogą spełniać również rolę wielkanocnych prezentów. Elementem nierozłącznie związanym z okazjonalnymi spotkaniami w gronie rodziny czy przyjaciół jest klasyczne połączenie ciasta z kawą. W punktach E.Leclerc smakosze kawy znajdą różne jej rodzaje, pochodzące z plantacji w Ameryce Południowej i Afryce.

 

Oferta sklepów E.Leclerc ważna od 28.03 do 08.04.2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.