Komunikaty PR

Wielkanocne niespodzianki dla klientów E.Leclerc

2023-03-29  |  10:16
Biuro prasowe

Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą! Z myślą o swoich klientach, E.Leclerc wprowadził urozmaiconą ofertę produktów, które znajdą swoje miejsce w każdym polskim domu. Wraz z katalogiem, wystartowała również wyjątkowa kampania wielkanocna w aplikacji Bonus, doceniająca zarejestrowanych użytkowników dodatkowymi zniżkami. Oferta obowiązuje od 28 marca br.

 

Mazurek, sernik, jajka z majonezem czy faszerowane, żurek z kiełbasą czy w wersji wegetariańskiej? To, co wyróżnia tradycyjną polską Wielkanoc to przede wszystkim bogactwo smaków, ale również okazja do spędzenia czasu w rodzinnym gronie. Sklepy E.Leclerc jak zawsze w tym okresie postawiły na tradycję. Bogactwo produktów potrzebnych do przygotowania świątecznych specjałów w tradycyjnie niskich cenach znaleźć można w najnowszym katalogu. Kiełbasa biała regionalna za 14,99 zł, twaróg sernikowy w cenie 8,99 zł czy zając z mlecznej czekolady za 2,99 zł. Każdy klient znajdzie coś dla siebie, a posiadacze aplikacji Bonus dodatkowo mogą aktywować niższe ceny na m.in. kukurydzę, mąkę czy filety śledziowe, niezbędne na spotkanie przy już wiosennym stole.   

 

W nowym katalogu E.Leclerc nie zabrakło również artykułów spożywczych używanych podczas przygotowania świątecznych wypieków. Na półkach sklepów klienci znajdą wybór rodzynek królewskich, żurawiny oraz orzechów włoskich w atrakcyjnych cenach. Do dekoracji ciast pojawiły się także czekolady mleczne i gorzkie, które mogą spełniać również rolę wielkanocnych prezentów. Elementem nierozłącznie związanym z okazjonalnymi spotkaniami w gronie rodziny czy przyjaciół jest klasyczne połączenie ciasta z kawą. W punktach E.Leclerc smakosze kawy znajdą różne jej rodzaje, pochodzące z plantacji w Ameryce Południowej i Afryce.

 

Oferta sklepów E.Leclerc ważna od 28.03 do 08.04.2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.