Zamień swój dom w przytulny azyl, dzięki jesiennym nowościom od IKEA
Wraz z początkiem jesieni próbujemy zatrzymać chociaż odrobinę lata i słonecznych promieni w naszych czterech kątach. Nowości od IKEA pełne są głębokich ziemistych kolorów, naturalnych materiałów i smukłych kształtów, dzięki którym nasz dom zmieni się w ciepłą, gościnną przestrzeń, a kreatywne rozwiązania dla najmłodszych wypełnią mieszkanie zabawą.
Nadchodzącą porę roku ukoronujmy inspirowanymi tradycyjnym wzornictwem tekstyliami oraz włoskim modernizmem. Pozwólmy naszym ciałom oraz głowom odpocząć, stawiając w nowym sezonie na bardziej zrównoważone produkty w stonowanych barwach. Może podczas 15-minutowej drzemki sprawdzi się wygodna sofa albo poduszka? Poznaj nowości od IKEA i znajdź coś dla siebie.
Nietuzinkowe formy i wzornictwo
Jesienią IKEA prezentuje coś dla zmysłów. Dywan tkany na płasko PEDERSBORG oddziałowuje i pobudza wzrok oraz dotyk. Jego ciekawa forma połączona z naturalną, barwioną wełną sprawi, że pomieszczenie zyska charakteru i będzie wydawało się większe oraz jaśniejsze. A jeśli w domu są dzieci, które rozpiera energia? Wystarczy ułożyć pod nim podkładkę antypoślizgową STOPP FILT, aby zadbać o bezpieczeństwo naszych pociech. Na sofie ułóżmy z kolei poduszkę w poszewce BRUNSTARR, żeby uzupełnić wystrój pomieszczenia. Ciepłe odcienie i niecodzienne wzornictwo połączone zostały z troską o planetę – poszewka wykonana jest z ręcznie przeszywanej wełny oraz pozyskiwanej z bardziej zrównoważonych upraw bawełny.
Czas na otulenie
Kiedy miesiące stają się chłodniejsze, a dni coraz krótsze, częściej szukamy bliskości. Pled HILLEGÄRD w modnym, żywym kolorze otuli nawet w najchłodniejsze dni. Został on ręcznie utkany przez wykwalifikowanym rzemieślników w ramach długotrwałego partnerstwa z indyjskim przedsiębiorstwem Rangsutra. Niesamowite rękodzieło pledu miesza się z nowoczesnym wzornictwem, a jego produkcja dodatkowo zapewnia stabilne źródło utrzymania. Okrycie możemy zarzucić na tapicerowaną ramę łóżka z narożnym zagłówkiem BLÅKULLEN, która doda komfortu i stylu nawet najmniejszemu pomieszczeniu. Z pewnością sprawdzi się zarówno dla nas samych, jak i podczas wizyty gości. W pokoju zadbajmy także o uspokajającą zieleń. W nawodnieniu roślin pomoże wazon/konewka CHILIFRUKT. Intrygujące połączenie funkcji oraz jej nietypowy kształt, pięknie wyeksponują kwiaty.
Zabawa bez końca
Dzieci swoje nieograniczone pokłady kreatywności często przelewają na papier, tworząc dla rodziców prawdziwe dzieła sztuki. Czasami mali artyści stworzą ich tak dużo, że pojawia się pytanie: jak je przechować, aby ich nie zniszczyć i po latach móc je wspominać? Odpowiedzią jest tuba na rysunki MÅLA, w której pomieszczą się arkusze różnej wielkości. Tuba pomoże nie tylko opiekunom w zachowaniu porządku, ale także dzieciom – dzięki niej każdy obrazek będzie miał odpowiedni domek!
Nowości dostępne są w sklepach IKEA oraz na stronie internetowej IKEA.pl już od 1 lipca 2021 roku.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.