Zamów teraz, odbierz nawet na wiosnę – sprawdź najnowszą promocję WIŚNIOWSKI
Zbliżająca się zima to idealny moment, aby pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu domu. Kluczowym elementem jest dobór stolarki budowlanej i solidnego ogrodzenia, które zapewnią doskonałą izolację termiczną i bezpieczeństwo. Tylko do końca roku klienci mogą dostać je nawet do 35% taniej.
Dzięki odpowiednio dobranym bramom, oknom, drzwiom czy roletom można znacznie obniżyć straty ciepła i zmniejszyć koszty ogrzewania. W tym sezonie marka WIŚNIOWSKI wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, oferując produkty najwyższej jakości w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Zimowa oferta WIŚNIOWSKI już od 18 listopada!
Od 18 listopada do 31 grudnia 2024 roku trwa specjalna zimowa promocja na produkty marki WIŚNIOWSKI. Klienci mogą skorzystać z rabatów na bramy, okna, drzwi i ogrodzenia:
- Do 20% rabatu na bramy UniPro i UniTherm – idealne do ochrony garażu przed mrozem.
- Do 35% rabatu na okna i drzwi tarasowe PRIMO i DEVELO oraz rolety PROTECTA – gwarancja ciepła i bezpieczeństwa w Twoim domu.
- Do 10% rabatu na drzwi CREO i NOVA oraz ogrodzenia aluminiowe – estetyka, funkcjonalność i trwałość w jednym.
Dodatkowo klienci mogą skorzystać z praktycznego rozwiązania „kup teraz – odbierz później”, które umożliwia odroczenie dostawy zamówionych produktów aż do wiosny 2025 roku. Dzięki temu z łatwością zaplanujesz wiosenne inwestycje, korzystając już teraz z zimowych rabatów.
Promocyjne produkty w programie „Czyste Powietrze”
Warto pamiętać, że bramy garażowe UniPro i UniTherm, okna PVC PRIMO i DEVELO oraz drzwi CREO i NOVA spełniają wymagania programu „Czyste Powietrze”. Zakup produktów WIŚNIOWSKI jest więc dla Klientów podwójnie korzystny – zyskują doskonałe produkty na najlepszych warunkach, a dodatkowo część zainwestowanych środków mogą odzyskać z programów wspierających termomodernizację.
Zimowa promocja WIŚNIOWSKI to niepowtarzalna okazja, aby zainwestować w nowoczesne rozwiązania, które poprawią komfort życia i pomogą przygotować Twój dom na każde warunki atmosferyczne. Skorzystaj z oferty i zadbaj o ciepło oraz bezpieczeństwo swojej rodziny.
Więcej informacji na temat promocji znajdziesz u lokalnych dystrybutorów marki WIŚNIOWSKI lub na stronie internetowej: https://www.wisniowski.pl/oferta-specjalna/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.