Zapakuj do torby i rusz w drogę z rogalikiem 7Days!
Smaczny, zawsze świeży, dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. Tak w skrócie można opisać rogalika 7Days. Marka, która w swoim portfolio posiada najbardziej kultowego rogalika, chce pokazać czemu, jest on idealny „na drogę”. A podczas gdy przekąska umili codzienną podróż, marka postara się ją ułatwić mieszkańcom jednego z Polskich miast.
Rogalik 7Days sprawdzi się w każdym zadaniu – jako szybkie śniadanie w biegu, słodka przekąska pomiędzy zajęciami czy drugie śniadanie w podróży, którą można mieć zawsze przy sobie o każdej porze dnia. Czasami zdarza się, że w ciągu obowiązków z rana zapominamy coś zjeść bądź łapie nas ochota na coś słodkiego, szukamy wtedy czegoś smacznego, wygodnego do zjedzenia, słodkiego, ale nie za słodkiego. Rogalik 7Days może być wtedy strzałem w 10!
Weź rogalika i wsiądź do autobusu
Już od 3-go maja na ulice Lublina wyjedzie dedykowana, darmowa linia 7Days. Lublin pełen jest młodych ludzi, dla których komunikacja miejska jest kluczowa, by sprawnie poruszać się pomiędzy uczelniami i głównymi punktami miasta. Czerwony piętrowy autobus 7Days będzie kursował od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 łącząc ze sobą najważniejsze punkty w mieście oraz uczelnie wyższe – mówi Gergely Szilagyi, Brand Manager 7Days Poland&Baltics, Mondelez Polska.
Dedykowany autobus to nie tylko dodatkowe połączenie, ale także lokalna atrakcja – na wybranych przystankach z autobusu zostanie rozstawiona zjeżdżalnia, a pasażerowie będą mogli skorzystać z samplingu i poczęstować się produktem.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.