Zapraszamy na Galę Finałową konkursu VASCO Integracja!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
VASCO Group, producent ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, po raz kolejny zaprosił architektów i architektów wnętrz do konkursu VASCO Integracja. Gala finałowa, podczas której komisja ogłosi wyniki tegorocznych obrad, odbędzie się 18 maja o godz. 17.00 na platformach online.
Integracja branży architektonicznej to idea przyświecająca konkursowi VASCO od blisko 15 lat. Jego celem jest promocja najlepszych projektów wnętrz, w których wykorzystano grzejniki dekoracyjne VASCO, realizując tym samym strategię Sztuki pełnej ciepła.
Zwycięzców obecnej 12. edycji konkursu poznamy już niebawem podczas gali finałowej, która w tym roku wyjątkowo, odbędzie się za pomocą platform online. Będzie transmitowana na żywo zarówno na stronie organizatora: http://www.vascoart.pl/konkurs/, jaki i na Facebooku: www.facebook.com/VASCOPolska (podmieniłam link prosto do wydarzenia)
Oprócz ogłoszenia wyników, bliżej poznamy także nagrodzone projekty oraz ich autorów. Przedstawiciele kapituły konkursowej, pod przewodnictwem Roberta Majkuta – designera i CEO w „Robert Majkut Designera LTD” – opowiedzą o refleksjach, jakie towarzyszyły im podczas weryfikacji i wyboru zwycięskich projektów, wiodących trendach, a także zmianach w architekturze wnetrz, jakie są nieuniknione w obecnych czasach.
Do tej pory we wszystkich edycjach konkursu wzięło udział przeszło 1500 pracowni architektonicznych, zgłaszając ponad 1800 projektów. Podobnie i podczas tej edycji, mimo pandemii, konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. – Otrzymaliśmy wiele zgłoszeń na bardzo wysokim poziomie, z wykorzystaniem kreatywnych i przemyślanych rozwiązań. Wiele z nich było odpowiedzią na zmieniające się potrzeby branży czy zagrożenia wynikające ze zmian klimatycznych – mówi Patrycja Michałek, Product Manager VASCO Group, Sekretarz Konkursu VASCO Integracja.
Stowarzyszenia Architektów Wnętrz i Uczelnie Wyższe
12. edycja konkursu zdecydowanie wyróżnia się od pozostałych. Wszystko za sprawą Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, które po raz pierwszy zostało partnerem konkursu i objęło patronatem merytorycznym nowopowstałą kategorię – INNOWACJE. To obszar, w którym w tej edycji konkursu, architekci wnętrz projektowali kontenerowy domek letniskowy. Z ramienia SAW nadesłane projekty oceniali znani architekci: Robert Majkut, Paweł Sokół, Jacek Tryc, Agnieszka Stefańska, Roland Stańczyk, Magda Federowicz-Boule.
Konkursu VASCO Integracja skierowany był także do studentów, dlatego organizatorzy zaprosili do współpracy uczelnie wyższe, a nadesłane prace były również oceniane okiem wykładowców prestiżowych uniwersytetów w kraju: prof. Jana Sikory, dr Szymona Hanczara oraz dr hab. Beaty Dobryjanowicz.
Wsparcie medialne
Organizatorzy konkursu zdają sobie również sprawę, jak znacząca jest rola mediów dla branży architektoniczno-wnętrzarskiej, dlatego o patronat medialne poprosili znane i cenione w branży tytułu, takie jak: Elle Decoration, LABEL MAGAZINE, Czas na wnętrze, Dobre Wnętrze, Architektura, Design Alive, Architektura & BIZNES, MAGAZIF, Urządzamy.pl, Designteka.pl, Foorni.pl, Domni.pl, Archinea.pl, Budnet, Archimania.pl, Design&Biznes, Wnetrzadomow.pl, DOMO+. W składzie jury znaleźli się również znani dziennikarze m. in Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Anna Grużewska, Ewa Mierzejewska, Małgorzata Szczepańska, Paweł Rafa oraz Olga Kisiel-Konopka, która na co dzień łączy świat mediów ze światem architektów.
Designerskie niespodzianki
Na wielbicieli pięknych i funkcjonalnych wnętrz czekają niespodzianki, a jedną z nich możemy zdradzić już teraz. Dla tych, którzy polubią stronę VASCO na Facebooku https://www.facebook.com/VASCOPolska i wezmą udział w wydarzenie na FB dotyczącym gali finałowej organizator ma 10 dwuosobowych voucherów na kolację w restauracji Atelier Amaro. Co dziesiąta osoba, która wykona powyższe czynności otrzyma voucher.
Po więcej informacji zapraszamy na Facebooka VASCO Polska: https://www.facebook.com/VASCOPolska

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.