Zaprojektuj wnętrze z telewizorem Samsung The Frame i lodówką Bespoke
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wystartował nowy konkurs marki Samsung, skierowany do studentów, architektów, projektantów „Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką Bespoke”. Wystarczy stworzyć projekt wnętrza z wykorzystaniem możliwości aranżacyjnych, jakie daje telewizor Samsung The Frame oraz lodówka Bespoke, opublikować wizualizację w mediach społecznościowych i wypełnić formularz konkursowy, aby wygrać profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez Szymona Brodziaka i reklamową kampanię ambasadorską.
Samsung zaprasza studentów, architektów, projektantów i wszystkie osoby, które kochają piękne wnętrza do udziału w nowym konkursie, w którym należy zaprojektować otwartą przestrzeń – kuchnię połączoną z salonem. To zdecydowanie jeden z trendów wnętrzarskich, który dominuje ostatnio w polskich mieszkaniach i domach. Wielofunkcyjne przestrzenie pozwalają na maksymalne wykorzystanie dostępnej powierzchni oraz umożliwiają płynne przejścia między pomieszczeniami, natomiast ich aranżacja musi zawierać wspólny motyw, żeby całość była spójna i harmonijna.
Zadanie konkursowe
Uczestnicy konkursu mają za zadanie stworzenie projektu koncepcyjnego wnętrz z wykorzystaniem telewizora Samsung The Frame oraz lodówki Bespoke, przy czym na każdej wizualizacji muszą być widoczne wskazane produkty marki Samsung. Obydwa produkty dają możliwość personalizacji więc twórcy będą mieli duże pole do kreatywnych rozwiązań.
Ekran telewizora należy wypełnić dowolnym dziełem sztuki w passe-partou z bazy dzieł, które znajdują się na stronie konkursowej konkursarchitekci.pl w zakładce ,,Materiały do pobrania i wskazówki”. Dodatkowo można skorzystać także z możliwości przedstawiania różnych wymiennych ramek, które znajdziemy w tym samym miejscu.
Następnie należy opublikować pracę we własnych mediach społecznościowych (na Facebooku lub Instagramie) oraz dodać dedykowane dla konkursu oznaczenia #theframe, #samsungbespoke, #zadaniekonkursowe i #KonkursSamsung. Ostatnim krokiem jest zgłoszenie projektu, poprzez wgranie maksymalnie 3 plików (do 10 MB jeden) na dedykowanej platformie konkursarchiteki.pl i wypełnienie krótkiego formularza. Każdy uczestnik może zgłosić nieograniczoną liczbę prac. Termin składania prac: 23.09.2024 r.
Jury
Nadesłane projekty oceni grono Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny aranżacji wnętrz oraz przedstawiciele mediów branżowych. Wśród nich odnajdziemy takie nazwiska jak: arch. Jan Sikora (Sikora Wnętrza, ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhert (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (Jacek Tryc-wnętrza), Szymon Hanczar (hanczar studio, ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. MAGAZIF), Wojciech Trzcionka (red. nacz. DesignAlive), arch. Julia Kilczewska (laureatka zeszłorocznej edycji konkursu na projekt wnętrza z telewizorem Samsung The Frame, autorka wizualizacji wnętrza na plakacie obecnej edycji) oraz z ramienia Organizatora Samsung Polska Dorota Rek i Paweł Dąbrowa.
Jury wyłoni zwycięskie projekty do 9 października 2024 roku, zaś zakończenie konkursu i oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się 11 października roku podczas webinaru OKK! design.
Nagrody
Na laureata konkursu czeka niesamowita nagroda główna. To portretowa sesja fotograficzna w wykonaniu samego Szymona Brodziaka – mistrza fotografii czarno-białej, laureata wielu prestiżowych nagród na całym świecie, który na co dzień fotografuje gwiazdy filmowe i celebrytów. I choć Szymona Brodziaka nie trzeba nikomu przedstawiać, warto nadmienić, że jest on najmłodszym artystą, którego prace zostały wystawione w Muzeum Fotografii – Fundacji Helmuta Newtona w Berlinie. Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, uznany za najlepszego na świecie fotografa czarno-białych kampanii reklamowych przez jury FashionTV Photographers Awards (2013), a w 2019 roku zdobył 1.miejsce w konkursie World’s Top 10 Black & White Photographers 2019 by One Eyeland. Został też wyróżniony nagrodą Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna.
To jednak nie koniec! Laureat konkursu wygra również kampanię ambasadorską w mediach o ogólnopolskim zasięgu, w tym publikacje zwycięskiej pracy w takich magazynach, jak Forbes, Vouge Living, Elle Decoration, Czas na Wnętrze czy LABEL MAGAZINE oraz wywiad opublikowany wraz ze zdjęciem portretowym wykonanym przez Szymona Brodziaka. Organizator przewidział również trzy wyróżnienia w postaci konsultacji wizerunkowych wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzonych przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych, promujące laureata i jego pracę konkursową. Łączna suma wszystkich nagród wynosi ponad 100 000 zł.
Regulamin konkursu, szczegółowe wytyczne dotyczące przygotowania projektu oraz materiały niezbędne do przygotowania wizualizacji, dostępne są na dedykowanej platformie: https://konkursarchitekci.pl/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.