Komunikaty PR

Zaproś wiosnę do domu ze szkłem Krosna

2021-04-01  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR

Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Do pobrania zdjęcia ( 1.27 MB )

Chociaż kalendarzowa wiosna już miłościwie nam nastała, to wyglądając przez okno czasami trudno w to uwierzyć. Może bukiety kwiatów, którymi udekorujemy nasz dom, przyspieszą jej nadejście? Gdy myślimy o kwiatach ciętych, od razu zastanawiamy się nad wazonem, w którym je umieścimy. W jakim będą prezentowały się najlepiej? Pękatym, strzelistym, kryształowym? W wyborze tego odpowiedniego, który podkreśli urodę bukietu, doradzi Wam polski producent szkła marka Krosno Glass.

Tulipany i żonkile to najbardziej wiosenne z kwiatów. Jako pierwsze pojawiają się na ulicznych straganach. Czasem jeszcze prószy na nie marcowy śnieg. Sprzedaje się je w pęczkach po 10, 20 sztuk. Najpiękniej wyglądają ułożone w swobodne bukiety niczym nieudekorowane czasem zestawione z gałązkami bazi. Takie bukiety muszą mieć stabilne wsparcie. Najlepiej sprawdzą się dla nich przysadziste, okrągłe wazony.

Do wiosennych naręczy żonkili i tulipanów, styliści współpracujący z marką Krosno Glass polecają ręcznie formowaną bolę z kolekcji Horizon. Jest wyjątkowa – zielona z zewnątrz, biała w środku. Jej zielony kolor powtarza barwę liści pierwszych w tym roku tulipanów. Kolejnym kolorowym szkłem od marki Krosno Glass polecanym na wiosenne kwiaty cięte jest nowa kolekcja Latitude. Delikatny zielony odcień szkła podkreśla piękno żywych kwiatów, a oryginalna forma, przełamując klasyczny kształt, dodaje wnętrzu świeżości i nowoczesności. Kolekcja ta składa się z trzech wielkości wazonów w delikatnej zieleni lub przezroczystych: mają od 18 do 28 cm wysokości. Dobrze wyglądają solo i zestawione ze sobą.

Jeśli kochacie białe kwiaty, zwróćcie uwagę na magiczne, hipnotyzujące przenikającymi się kolorami szkło limitowanej serii Molto, w kolekcji wazonów Symphony. Dostępne są ich dwa modele: pękaty, niższy - o wysokości 20 cm i smuklejszy, wyższy o 10 cm. Wazony są tak dekoracyjne, że równie pięknie, jak bukiet kwiatów, będzie w nich wyglądała pojedyncza, skromna gałązka. Przeglądając nowości firmy Krosno, zauważamy bogactwo kolorów i wzorów. Miłośnicy minimalizmu z pewnością zachwycą się designerskimi, pastelowymi modelami z kolekcji Sakred by Karim Rashid. Na uwagę zasługuje też białe, brązowe i szaroniebieskie szkło fantazyjnych wazonów z kolekcji Twist i Twister, a także asymetryczne i geometryczne wazony szczególnie polecane do współczesnych wnętrz.

Wśród propozycji marki znajdziemy także formowane ręcznie idealnie przezroczyste wazony, takie, do jakich przez lata przyzwyczaiło nas Krosno Glass. W nich każde kwiaty wyglądają klasycznie i elegancko. Do długich kwiatów o ciężkich pąkach (np. do lilii) poleca się wazony o kształcie litery V lub w formie walca, np. wazony z kolekcji Home & Living ozdobione załamującym światło optykiem. Właśnie w tej kolekcji znajdziemy specjalny wazon do tulipanów (pod taką nazwą znajdziecie go na stronie producenta) Ma rozchylany ku górze kształt i 24 cm wysokości. To dobre rozwiązanie na stół, bo naczynie jest bardzo stabilne i nie ma obawy, że podczas sięgania po pieczywo, niechcący potrącone przewróci się na półmisek.

Przezroczyste szkło daje nieograniczone możliwości aranżacyjne florystycznych kompozycji. Wiosna to czas budzącej się do życia przyrody. Jak najbardziej na miejscu jest więc pokazywanie korzonków i cebulek wiosennych roślin. Przezroczyste szkło nam to umożliwia. Tutaj puśćmy wodzę fantazji – kształt kieliszków do koniaku jest jakby stworzony do ekspozycji hiacyntów, a krzaczek bukszpanu cudownie przypominać nam będzie o wiośnie w wazonie z kolekcji Elite.

Czasem piękna forma, idealnie przezroczyste formowane szkło i pojedynczy kwiat lub gałązka wystarczą, by efekt był oszałamiający. Wazony na jeden kwiat są zwykle wysokie i mają małą średnicę, by dobrze podtrzymywać łodygę. Dla amatorów oszczędnych w formie dekoracji kwiatowych firma Krosno przygotowała wazon Legend na jeden kwiat oraz wazony-tuby o niewielkiej średnicy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.