Komunikaty PR

Zaskakujący design i niezwykła funkcjonalność

2022-10-28  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Za nami 6 edycja największego w Polsce wydarzenia branży wnętrzarskiej  - Warsaw Home & Contract w podwarszawskim Nadarzynie. Cztery dni spotkań, rozmów i prezentacji swoich produktów marek związanych z wyposażaniem wnętrz. Nie zabrakło wśród nich również marki Devo, która zaprezentowała swoje najważniejsze kolekcje mebli łazienkowych, zaprojektowanych przez polskich projektantów.

Na tegorocznej edycji targów Warsaw Home & Contract swoją ofertę zaprezentowało aż 600 wystawców zarówno z Polski, jak i innych krajów. Wydarzenie zostało podzielone na 6 sektorów – meble, tekstylia, kuchnia, oświetlenie, łazienka, architektura i materiały wykończeniowe. Firma Devo zaprezentowała  swoje kolekcje mebli w strefie łazienkowej.

Specjalnie zaprojektowane stoisko o powierzchni ponad 320 m2 zaaranżowane zostało tak, by pokazać najważniejsze 15 kolekcji z 22 dostępnych w katalogu marki.

Już od progu gości witało olbrzymie zdjęcie kolekcji LOTOS zaprojektowanej przez Krzysztofa Chróścielewskiego z jednej strony i przestrzenne logo marki z drugiej. Ta loftowa kolekcja prezentowana na ceglanej ścianie, wpadła w oko zapewne wszystkim wielbicielom stylu industrialnego. Przechodząc w głąb stoiska, krążąc pomiędzy ścianami tworzącymi iluzoryczne łazienki, znajdowały się jeszcze cztery kolekcje tego projektanta: szykowna i wytworna MOCCA 2.0 ze złotymi wykończeniami wyeksponowana na zielonej ścianie, eleganckie DANUBIO 2.0 - wykończone czarną lamówką niczym ekskluzywna, jedwabna pościel, kolekcja CRISTAL 2.0 z frontami wykończonymi szkłem oraz  MODUS - modułowa seria wykończona naturalnym drewnem dębowym.

Odwiedzający mogli zapoznać się z zaprojektowanymi przez GRYNASZ STUDIO i nagrodzonymi kolekcjami: SONET - must have tegorocznej edycji ŁDF, MOOD – must have 2021, nagroda główna Dobry Wzór 2020 oraz OVAL – must have 2019, nagroda główna Dobry Wzór 2019 oraz Red Dot 2020. Linie podbiły serca zwiedzających swoim niebanalnym wzornictwem, precyzyjnym wykończeniem i funkcjonalnością.

Między prezentowanymi kolekcjami znajdowała się strefa odpoczynku. Wygodne szare kanapy zachęcały do tego, by na nich przysiąść i zapoznać się z katalogiem marki Devo, porozmawiać o kolekcjach z ekspertami Devo, którzy szczegółowo omawiali każdą z nich, pokazując niecodzienne rozwiązania ułatwiające aranżację łazienki.

Gwiazdy z Devo

W drugim dniu targów - 20 października o godz. 15.00 odbyło się spotkanie mediów i architektów z  projektantami GRYNASZ STUDIO - autorami aż 9 kolekcji mebli Devo, które były prezentowane podczas wydarzenia. Marta Niemywską-Grynasz i Dawid Grynasz opowiadali o początkach współpracy z marką Devo, a także o poszczególnych kolekcjach, które zaprojektowali w ramach tejże współpracy. Nie zabrakło interesujących opowieści i anegdot, które towarzyszyły powstaniu nagradzanym  kolekcjom..

Na stoisku dla zwiedzających czekały również inne kolekcje, których autorami jest znany duet GRYNASZ STUDIO. Linia AMARO 2.0, to zestaw prostych, a jednocześnie oryginalnych rozwiązań dla miłośników funkcjonalności, VIVA 2.0 - wyróżniającą się prostą pudełkowa formą, a także KORAL - zestaw brył do indywidualnej aranżacji przestrzeni, który zachwycił zwiedzających swoimi praktycznymi rozwiązaniami - modułową formą oraz gotowym zestawem szafek i półek do zabudowy stelaża WC.

Uwagę, swym nietypowym kolorem i kreatywnymi rozwiązaniami, przykuwała kolekcja ETNA 2.0 Pudrowy róż szafek w połączeniu z czarnym stelażem luster nie mógł nie zostać zauważony. Odwiedzający z zaciekawieniem odkrywali innowacyjne rozwiązania montażu luster, za którymi ukryte są półki.

Wielbiciele giętej linii docenili kolekcję VENA ARTE 2.0, a stylu art deco, ryflowaną i elegancką kolekcję  GLORIA 2.0, która zaprezentowana  tym razem w kolorze Fjord, przywodziła na myśl kolor wody u norweskich wybrzeży.

Design przyciąga design

Stoisko Devo zachwycało nie tylko wielkością i przestronnością, ale przede wszystkim wzornictwem prezentowanych kolekcji. Z chęcią i podziwem odwiedził je również znani polscy projektanci jak Tomasz Augustyniak - laureat  min. nagrody Dobry Wzór 2010, uhonorowany wyróżnieniami przyznawanymi przez polski Instytut Wzornictwa Przemysłowego, w tym tytuł Designer Roku 2010, Szymon Hanczar min. laureat nagrody must have w 2016 za projekt rodziny stolików UFO oraz Tomasz Pągowski, projektant zanany z branżowych programów telewizyjnych TVN, CANAL +

Różnorodność oferty, którą zaprezentowała marka Devo podczas tegorocznej edycji Warsaw Home, z pewnością pozwoliła architektom i zwiedzającym na spojrzenie na łazienkę w sposób bardziej kreatywny, podkreślając jej szczególny design.  Architekci zachwyceni byli rozwiązaniami, które nie były wcześniej prezentowane i dostępne na polskim rynku, jak np. modułowy system szafek, czy gotowe rozwiązania do zabudowy w kolekcji Koral, albo  czarny panel montażu baterii łazienkowej w kolekcji Lotos. Uwagę przykuła również kolekcja FIFA projektu Devo, która zachwyca z pozoru klasycznym, ale idealnie pasującym do nowoczesnych aranżacji wyglądem poprzez połączenie bieli i kolorów naturalnego drewna, a dzięki opatentowanemu rozwiązaniu uchwytu zintegrowanego we frontach  szafek zyskuje niezwykłą elegancję.

Oglądając wszystkie zaprezentowane podczas Warsaw Home kolekcje nie można było oprzeć się wrażeniu, że współpraca z projektantami pozwoliła Devo zostawić konkurencję daleko w tyle.

Fot. Dagmara Maroszek-Bździuch MUFKA FOTOGRAFIA

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Nauka

Dog parenting jest skutkiem szerszych zmian społecznych. U źródeł rosnąca samotność i trudności w budowaniu relacji [DEPESZA]

Naukowcy z Uniwersytetu Loránda Eötvösa w Budapeszcie uważają, że dzięki specyficznym cechom wyglądu niektórych psów, zachowaniom komunikacyjnym zbliżonym do niemowląt i zależności od człowieka mogą one budzić w nas instynkt opiekuńczy porównywalny z tym, jaki wywołują dzieci. Obserwowane w bogatych i rozwiniętych krajach zjawisko dog parentingu budzi wiele kontrowersji, ale zdaniem naukowców nie ma ono wpływu na rodzicielstwo.

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły

Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.