Komunikaty PR

Zasmakuj w azjatyckiej kuchni z WINIARY

2024-05-29  |  15:00
Biuro prasowe

Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od umiejętności kulinarnych.

 

Smaki Azji na wyciągnięcie ręki

Nowe produkty WINIARY to zaproszenie do podróży po kulinariach z Dalekiego Wschodu. W Polsce, ogromną popularnością cieszy się kuchnia azjatycka. Jednocześnie blisko 60 proc. Polaków smakuje jej przede wszystkim w restauracjach[1]. Przez wielość dostępnych przepisów oraz konieczność uwzględnienia składników, które nie zawsze mamy w domu nadal postrzegamy takie dania jako skomplikowane i trudne do odtworzenia. Obawiamy się, że nie będziemy w stanie oddać ich oryginalnego charakteru, a dodatkowo często po prostu nie mamy czasu i wybieramy sprawdzone, szybkie i łatwe propozycje. Teraz, dzięki marce WINIARY, przygotowanie ulubionych potraw w azjatyckim stylu również może takie być, nawet dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z kuchnią orientalną.

 

- Pracując nad naszymi nowościami chcieliśmy w końcu przybliżyć Polakom kuchnię azjatycką i sprawić, że będzie ona przystępna oraz dostępna dla każdego i w każdym momencie. Stworzyliśmy produkty, które z jednej strony nawiązują do popularnych i dobrze znanych dań z tego regionu, a z drugiej – mają wyważony poziom ostrości i są przystosowane dla polskiego konsumenta. Mamy nadzieję, że zasmakuje on w orientalnych specjałach, podobnie jak my! mówi Karolina Bazela, Brand Manager WINIARY.

 

Odkryj bogactwo kuchni świata, gdzie smakowe doznania nie mają granic!

Wśród nowości, każdy znajdzie coś dla siebie. Marka WINIARY przygotowała pasty do smażenia i gotowania, które będą idealne na szybki obiad dla dwóch osób. Można je przyrządzić dodając zaledwie 2-3 dodatkowe składniki i po 10 minutach – cieszyć się gotowym daniem. Do wyboru są WINIARY Pomysł na… Makaron Pad Thai, Kurczak po indyjsku Tikka Masala oraz Kurczak po japońsku Teriyaki. Nie zabrakło propozycji na obiad dla całej rodziny – 3-4 składnikowy, do przygotowania nawet w 15 minut – WINIARY Pomysł na… Kurczak w pięciu smakach po chińsku, Makaron Smażony po Tajsku czy Ryż Smażony po indyjsku. W ofercie, marka zadbała również o wszystkich fanów tzw. comfort food – w razie ochoty na małą przyjemność, dostępne są WINIARY Saucy noodles, czyli pyszne nudle w gęstym sosie – w trzech smakach: Teriyaki, Sweet Chili i Sezamowy Kurczak. A dodatkowo – dwa sosy stołowe WINIARY Hot&Sweet Chili oraz Extra Hot Chili, dzięki którym charakter Azji można przemycić również w innych daniach. Produkty są już dostępne w sklepach. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.

 

W ramach promocji nowych produktów WINIARY zostały zaplanowane działania w punktach sprzedaży, wsparcie mediowe – kampania telewizyjna i digitalowa, działania z influencerami oraz aktywacje niestandardowe – tastingi na letnich wydarzeniach oraz samplingi. Za przygotowanie kampanii jest odpowiedzialna agencja Publicis. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.

 


[1] Kantar, 2022, Top Dish Study, Winning with Asian cuisine

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.