Zasmakuj w azjatyckiej kuchni z WINIARY
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od umiejętności kulinarnych.
Smaki Azji na wyciągnięcie ręki
Nowe produkty WINIARY to zaproszenie do podróży po kulinariach z Dalekiego Wschodu. W Polsce, ogromną popularnością cieszy się kuchnia azjatycka. Jednocześnie blisko 60 proc. Polaków smakuje jej przede wszystkim w restauracjach[1]. Przez wielość dostępnych przepisów oraz konieczność uwzględnienia składników, które nie zawsze mamy w domu nadal postrzegamy takie dania jako skomplikowane i trudne do odtworzenia. Obawiamy się, że nie będziemy w stanie oddać ich oryginalnego charakteru, a dodatkowo często po prostu nie mamy czasu i wybieramy sprawdzone, szybkie i łatwe propozycje. Teraz, dzięki marce WINIARY, przygotowanie ulubionych potraw w azjatyckim stylu również może takie być, nawet dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z kuchnią orientalną.
- Pracując nad naszymi nowościami chcieliśmy w końcu przybliżyć Polakom kuchnię azjatycką i sprawić, że będzie ona przystępna oraz dostępna dla każdego i w każdym momencie. Stworzyliśmy produkty, które z jednej strony nawiązują do popularnych i dobrze znanych dań z tego regionu, a z drugiej – mają wyważony poziom ostrości i są przystosowane dla polskiego konsumenta. Mamy nadzieję, że zasmakuje on w orientalnych specjałach, podobnie jak my! – mówi Karolina Bazela, Brand Manager WINIARY.
Odkryj bogactwo kuchni świata, gdzie smakowe doznania nie mają granic!
Wśród nowości, każdy znajdzie coś dla siebie. Marka WINIARY przygotowała pasty do smażenia i gotowania, które będą idealne na szybki obiad dla dwóch osób. Można je przyrządzić dodając zaledwie 2-3 dodatkowe składniki i po 10 minutach – cieszyć się gotowym daniem. Do wyboru są WINIARY Pomysł na… Makaron Pad Thai, Kurczak po indyjsku Tikka Masala oraz Kurczak po japońsku Teriyaki. Nie zabrakło propozycji na obiad dla całej rodziny – 3-4 składnikowy, do przygotowania nawet w 15 minut – WINIARY Pomysł na… Kurczak w pięciu smakach po chińsku, Makaron Smażony po Tajsku czy Ryż Smażony po indyjsku. W ofercie, marka zadbała również o wszystkich fanów tzw. comfort food – w razie ochoty na małą przyjemność, dostępne są WINIARY Saucy noodles, czyli pyszne nudle w gęstym sosie – w trzech smakach: Teriyaki, Sweet Chili i Sezamowy Kurczak. A dodatkowo – dwa sosy stołowe WINIARY Hot&Sweet Chili oraz Extra Hot Chili, dzięki którym charakter Azji można przemycić również w innych daniach. Produkty są już dostępne w sklepach. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.
W ramach promocji nowych produktów WINIARY zostały zaplanowane działania w punktach sprzedaży, wsparcie mediowe – kampania telewizyjna i digitalowa, działania z influencerami oraz aktywacje niestandardowe – tastingi na letnich wydarzeniach oraz samplingi. Za przygotowanie kampanii jest odpowiedzialna agencja Publicis. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.
[1] Kantar, 2022, Top Dish Study, Winning with Asian cuisine

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.