Zasmakuj w azjatyckiej kuchni z WINIARY
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od umiejętności kulinarnych.
Smaki Azji na wyciągnięcie ręki
Nowe produkty WINIARY to zaproszenie do podróży po kulinariach z Dalekiego Wschodu. W Polsce, ogromną popularnością cieszy się kuchnia azjatycka. Jednocześnie blisko 60 proc. Polaków smakuje jej przede wszystkim w restauracjach[1]. Przez wielość dostępnych przepisów oraz konieczność uwzględnienia składników, które nie zawsze mamy w domu nadal postrzegamy takie dania jako skomplikowane i trudne do odtworzenia. Obawiamy się, że nie będziemy w stanie oddać ich oryginalnego charakteru, a dodatkowo często po prostu nie mamy czasu i wybieramy sprawdzone, szybkie i łatwe propozycje. Teraz, dzięki marce WINIARY, przygotowanie ulubionych potraw w azjatyckim stylu również może takie być, nawet dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z kuchnią orientalną.
- Pracując nad naszymi nowościami chcieliśmy w końcu przybliżyć Polakom kuchnię azjatycką i sprawić, że będzie ona przystępna oraz dostępna dla każdego i w każdym momencie. Stworzyliśmy produkty, które z jednej strony nawiązują do popularnych i dobrze znanych dań z tego regionu, a z drugiej – mają wyważony poziom ostrości i są przystosowane dla polskiego konsumenta. Mamy nadzieję, że zasmakuje on w orientalnych specjałach, podobnie jak my! – mówi Karolina Bazela, Brand Manager WINIARY.
Odkryj bogactwo kuchni świata, gdzie smakowe doznania nie mają granic!
Wśród nowości, każdy znajdzie coś dla siebie. Marka WINIARY przygotowała pasty do smażenia i gotowania, które będą idealne na szybki obiad dla dwóch osób. Można je przyrządzić dodając zaledwie 2-3 dodatkowe składniki i po 10 minutach – cieszyć się gotowym daniem. Do wyboru są WINIARY Pomysł na… Makaron Pad Thai, Kurczak po indyjsku Tikka Masala oraz Kurczak po japońsku Teriyaki. Nie zabrakło propozycji na obiad dla całej rodziny – 3-4 składnikowy, do przygotowania nawet w 15 minut – WINIARY Pomysł na… Kurczak w pięciu smakach po chińsku, Makaron Smażony po Tajsku czy Ryż Smażony po indyjsku. W ofercie, marka zadbała również o wszystkich fanów tzw. comfort food – w razie ochoty na małą przyjemność, dostępne są WINIARY Saucy noodles, czyli pyszne nudle w gęstym sosie – w trzech smakach: Teriyaki, Sweet Chili i Sezamowy Kurczak. A dodatkowo – dwa sosy stołowe WINIARY Hot&Sweet Chili oraz Extra Hot Chili, dzięki którym charakter Azji można przemycić również w innych daniach. Produkty są już dostępne w sklepach. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.
W ramach promocji nowych produktów WINIARY zostały zaplanowane działania w punktach sprzedaży, wsparcie mediowe – kampania telewizyjna i digitalowa, działania z influencerami oraz aktywacje niestandardowe – tastingi na letnich wydarzeniach oraz samplingi. Za przygotowanie kampanii jest odpowiedzialna agencja Publicis. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.
[1] Kantar, 2022, Top Dish Study, Winning with Asian cuisine

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.